Dat is wel erg jammer lisa. Mijn vader rijdt graag met peep naar het strand en anders mijn oom wel hoor die ging altijd als peep ergens heen moet mee samen met mn paps. Vinden ze leuk. Alleen heeft mn pa het druk en me moeder mag niet rijden met een trailer maar vind peep ook geweldig
wil ik ook nog altijd een x doen. eerst maar eens oefenen dan om het ding op trailer te krijgen men vader vind het ook geweldig. heeft ook een x voor vriendin van mij gereden naar wedstreid en blijven kijken enzo. en met voltige enzo ook wel eens met trailer rijden (:
marlis; handig is dat heá? Mijn oom zou denk ik ook wel willen rijden. hij vraagt altijd; en rijd je al int M? Trailer van ons mag je zo gebruiken staat er toch gewoon.
Ik ben er een keer geweest met peeps maar ze vond het wel eng al die hele hoge golven enzo was ook in de winter. Volgende keer wil ik aan de hand met haar erheen totdat ze het vertrouwd en dan keer erop gewoon rustig erop,. Als veulen er is ga ik denk ik
aaah chill (: Bij het zuidlaardermeer heb je zegmaar gewoon een meer.. Ja of ik moet naar boven in Groningen.. Misschien dat daar ergens echt mooi is zegmaar..
Fijne jaarwisseling. Mijn meiden komen zo naar mij zijn onderweg Zit nu nog met mn flow op msn die gaat pas om 12 uur ofzo naar een feest. Alles begin dan pas.
Het is maar een half uurtje rijden met de trailer, maar we hebben geen eigen trailer dus moeten er dan een huren en dat lukt vaak niet en mn pa heeft het druk. 1x met peeps naar het strand geweest, 2008. En peeps is 3 jaar geleden van de trailer gevallen op het asvalt dus nu gaat ze er moeilijk op en af maarja
Braaf aan de trailer staan en hoofdstelletje in doen:
Stappen naar het strand:
Strand werd opgespoten:
En op het strand: En weer op stal, na 1 uur klooten, omdat madame de trailer niet uit wou.
aah vette foto's . Nouja die van mij heeft verder geen trauma's maar is ook zo'n held op de trailer.. Heeft een x 3 uur geduurd dat ze haar in de trailer kregen. Hadden ze de trailer tegen de muur gezet en auto der naast, is die slimbo over de auto gesprongen
Bij ons ijzelde het een paar jaar geleden en wouden paardje uitladen en hadden al stro op laadklep gelegd maar was alsnog glad. PEeps viel dus van de laadklep af en lag op het asvalt. ze stond weer vrolijk op en had niks maar wil sindsdien de trailer neit makkelijk op en af. En heb ook geen eigen trailer dus kunnen neit eofenen.
Woont er iemand in amsterdam en moet binnenkort naar de decathlon= Ik heb namelijk een pad nodig dus als er iemand daar heen meot zou die m meekunnen nemen dat ik geld overmaak ±P
trouwens marlis; leuke flow? hahah ;p. k zal ook nog een goeie vriend bellen, alleen we hielden het maar op smsen. Hij is meer beste vriend, dan vriendje. Teminste denk dat het nooit wat word..