jeetje jolanda wat erg heel veel sterkte de komende tijd is niet niks kindje verliezen knuffel vanaf hier
fijn de mensen die op wedstrijd zijn geweest en goede punten haden
joopiexx
Geplaatst: 11-04-10 21:03
Afgelopen weekend ben ik met Wenner in het Amsterdamse bos geweest, we hebben op zijn oude stal gelogeerd en ik bij zijn vorige eigenaren. Lekker door het bos gereden, door de paardenvijver en nog wat geoefend! Erg leuk en hij was zo braaf!!! Kon ik ineens meedoen met een onderlinge daar want in de L1 was iemand uitgevallen. Beetje hoog gegrepen maar goed, toch maar gedaan en met resultaat 180 punten! hij deed het erg goed, was 1x een beetje stout maar so be it! Mn moeder was snel mn jasje en rijbroek komen brengen, is niet zo ver bij mekaar uit de buurt en kwamen aanmoedigen! Foto's volgen nog..
Heb verder wel bijgelezen, daarnet al maar niet gereageerd sorry!
melody93
Geplaatst: 11-04-10 21:04
Hey allemaal,
Ik ben al een tijdje niet meer actief bezig in dit topic, daar heb ik het eerlijk gezegd nu veel te druk voor met de paardjes, school, werk, helaas...
Toch wilde ik jullie nog even vragen of jullie misschien nog een leuke Haflinger weten die te koop staat? De pony moet braaf en niet al te heet zijn, er komt wel een meisje op dat weet van aanpakken dus de pony hoeft niet veel te kunnen maar de basisknoppen moeten er wel op zitten. Het moet een merrie zijn en niet al te oud (maximale leeftijd 12 jaar) Als je iets weet hoor ik het graag via een pb De pony komt echt bij een super gezin terecht op een heel goed plekje!!
melody93
Geplaatst: 11-04-10 21:05
Oja nog vergeten:
Het mag ook een pony zijn van een ander ras, maar het moet zeker een D of E pony zijn waar ook een volwassen iemand eens per week op kan rijden
Een super brave Andalusier hengst ook goed? Enorm zacht in karakter? Als iemand nog iemand weet met echt een super goed tehuis. Staat er eentje op stal die nu te vaak stilstaat en niet helemaal op z'n plek is ofzo..
Neee is maar 1.5nogwat. Valt wel mee Heeft naar verleden gehad, en is op't platteland weer een beetje paard geworden! Is wel een enorm heethoofd qua hengst zijn, drukmaken om niks. Duidelijk verschil in Nib & hem. Hengstige merrie loopt langs Nib hoor je 1x hinniken, en hij komt z'n box bijna uit. Okee okee bij dekken is het andersom
Maar ik zou even vragen of eigenaresse Nib nog een pony kent/heeft.
blondiev
Geplaatst: 11-04-10 22:07
Heel veel sterkte Jolanda. Ik vind het echt heel erg voor jullie en zal aan jullie denken. Dikke knuffel.
Jolanda Wat heftig en wat erg voor jullie Heel veel sterkte...
Macho_C
Geplaatst: 12-04-10 09:12
Goedemorgen ,
gisteren om half 12 nog naar de hap gegaan , kreeg een enorme 'schrijf'achterop me rug onder mijn ribben, Pillen meegekregen en moet oppassen dat het geen Gordelroos word ,
vandaag toch proberen Macho te rijden , en diva nog wat te longeren !