Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Hinke schreef:Peelie schreef:zo ook weer terug van lesgeven...
Ze heeft voor de 2e keer gegallopeerd. En ook 2 kanten opIk bent trots op der (ze is bang te galloperen)
Waarom is ze bang om te galloperen? Misschien vind ze het wel gewoon moeilijk? Ankie vind het ook lastig, daarom heb ik onder het zadel tot nu toe alleen buiten op zandpaden gegallopeerd.
Ik was vanavond op stal, stond er de hele tijd een auto vlak bij de bak. Lichten waren uit, dus ik dacht dat er niemand in zat. Hij stond er echt de hele tijd dat ik er was. Ging ik weg, zag ik de lichten van die auto ineens aangaan, en die auto rijdt weg! Ik dacht eerst dat hij achter me aan kwam maar hij ging wel de andere kant op. Dat vind ik dus best griezelig!
Zeker omdat ik daar helemaal alleen ben in het donker. Ik ben niet zo bang aangelegd en fiets altijd over de meest donkere weggetjes maar misschien is dat toch wel gevaarlijker dan ik denk
muppetmayo schreef:Wat een luxe stallen allemaal hoor ik!
Daimy staat overdag lekker buiten, en s nachts op stal. Mesten en voeren ed doen we allemaal zelf, net als het naar buiten doen en binnen zetten.
Staan daar met zijn 5en, dus iedereen heeft gemiddeld 1 keer naar binnen en 1 keer naar buiten beurt. Heerlijk rustig.
We hebben alleen 1 buitenbak tot onze beschikking, maar die is eigenlijk bijna altijd wel te gebruiken. En omdat we toch maar met 4 mensen rijden/longeren (ik dus nu nog alleen longeren) ben je bijna altijd alleen, heerlijk!
Vanaf april proberen we ze weer 24/7 buiten te hebben staan.
Ik ben dus erg blij met mn plekkie
Even tussendoor een vraagje, iemand bekend met t tijdschrift ros? Boven de pagina staat een leuke aanbieding met borstelset, en voor die 28 euri wil ik dat wel wagen
chipieke schreef:Ken je niemand die jou even wil wegvoeren? Of iemand van die stal die jou even wilt komen halen?
DivaMiep schreef:Ik ben net naar de kapper geweest maar ik vind het echt heel lelijk geworden. Verdorie, dat gebeurt me echt altijd als ik naar de kapper ga!
Nathalie83 schreef:Mmm waardeloos DivaMiep.. Ben ook naar de kapper geweest maar is echt leuk geworden..
@ Hinke.. K denk dat je het beste ff kunt kijken naar wat het beste is met Ankie.. Als je langs/door dingen moet die ze eng vindt, zou k de taxi bellen..
Nathalie83 schreef:ja k weet maar dan kom ik echt heeeel stuk te kort van achter..
ze heeft voor bovenlengte gewoon echt 135 nodig en door haar bolheid ook zeker 185 alleen is de lengte van boven naar beneden dan vaak een probleem :S
Heb een Bucas 135/185 die zit perfect! maar is ook naar beneden toe eigenlijk 5 cm te lang.. maar das maar zo weinig.. ze heeft met alles gewoon rare maten.. Hoofdstellen zijn ook echt altijd een crime..