oke ff kiekn hoe ik dit ga doen
knabbelgirl schreef:ja die heeft ze door mij omdat ze dingen begon te zeggen als achterstandziekte en dan ga je te ver, oud of nieuw
snap dat je dit niet pikt, maar dit zijn wel ouwe koeien zeg beetje lelijk vind je niet
knabbelgirl schreef:Er wordt nu echt in mijn ogen gedaan alsof de nieuwelingen alles verpestten. Maar ik doe toch echt mijn best om gewoon leuk met iedereen om te gaan, maar sommige halen het bloed onder mijn nagels vandaan, en daar ga ik dan ook niet meer op reageren. Maar jullie zitten net zo hard fout wij ook waar er 2 ruzie hebben hebben er 2 schuld
eindelijk een volwassen zin.. bloed onder de nagels vandaan? ik zeg tog niet voor niks dat ik opzoekneigingen krijg? sorry ben soms net zon iemand als chel.. spijt me maar mieske was ook sterk bezig met bloed onder me nagels weg halen, gelukkig heb ik met haar wel fatsoenlijk kunnen babbelen.
kanbbelgirl schreef:Even over wat ik dan daarin zou hebben bijgedragen: wat mij betreft ben je tuurlijk welkom, zolang het maar niet is om te rellen. Net als een ander!
gaaaa je weer met je bazige gedoe, je bent hier niet DE man hoor absoluut niet, heb alweer via via begrepen dat je dat wel denkt te zijn, ieder hier zijn rechten
en ik ben gisteren niet begonnen met rellen vroeg alleen of het iets minder kon, en tja dat woordje gek had er niet bij gehoeven klopt .maar jij beschuldigd mij van beginnen met rellen, dan ben je verkeerd want juist door met mieske mij het bloed onder de nagels te halen ontplof ik nog
tjel wat hebben we weer veel gemeen
knabbelgirl schreef:dat vind ik wel een hele goede
en dan zeg je dat je beter in nederlands bent dan ik?
wat dorien hier zegt is minder gedoe dan al die fackinn stierenpoep pagina's met stierenpoep gelúl door te lezen
knabbelgirl schreef:ja maar wat wil je suus! als je alsmaar duidelijk wordt gemaakt dat jij een nieuweling bent, er niet bij hoort en what ever!
heb ik dat gezegd?