SmeeJ schreef:
Esmee, je moet wel de grootteinstellingen van PB veranderen hé

maar wat ik nu zie lijkt ie mij errug gaaf

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:
Anseltje schreef:Heeft niemand van jou pessoa? Want al zeg ik het zelf, hoe onvriendelijk sommige het ook vinden, ik vind de pessoa echt een ideaal hulpmiddel voor aan de longe
Bijzet kan je ook maken van 2 touwtjes hoorZo hebben miep en ik sun een tijd gelongeerd
Anseltje schreef:oef, ik heb buikpijnik denk dat ik zometeen maar weer even een paracetamol pak..
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Heeft niemand van jou pessoa? Want al zeg ik het zelf, hoe onvriendelijk sommige het ook vinden, ik vind de pessoa echt een ideaal hulpmiddel voor aan de longe
Bijzet kan je ook maken van 2 touwtjes hoorZo hebben miep en ik sun een tijd gelongeerd
Ik ben echt een ramp met touwtjes
Waarschijnlijk lig ik dan 2 uur later helemaal opgerold in de bak
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:oef, ik heb buikpijnik denk dat ik zometeen maar weer even een paracetamol pak..
Ik ook ben al 1,5 week ongesteld. Dat kan toch niet.
Anseltje schreef:Gewoon 2 halstertouwen aan bit klikken, dan doe je beide(aan 1 kant) vast aan een longeersingel..
Anseltje schreef:Hoew, da's idd niet echt zoals het hoort.. Maybe ff met je mama over hebben?
kekaro schreef:hahahahaha hoeraaa nog een touwtjesdrama !
ik ben ook zo, zit al ingerold in mijn longeertouw....als ik normaal denk te doen hihihi
lotteluvah schreef:Kennen jullie het schaapie en touwtjes verhaal al?
kekaro schreef:balen ansel ! buikpijn is zooooo irritant!
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Hoew, da's idd niet echt zoals het hoort.. Maybe ff met je mama over hebben?
Die zei dat het kwam omdat ik de pil een paar keer was vergeten ofzo
Anseltje schreef:kekaro schreef:balen ansel ! buikpijn is zooooo irritant!
Mama was vroeger altijd super ziek als ze ongesteld wasIk heb vrijwel alleen de eerste dag last van buikpijn, daarna wordt het steeds minder. En de ene x heb ik super veel buikpijn, de andere x voel ik er helemaal niks van
Weetje, ik kreeg woensdag een leuke opmerkingDat ik mooie aansprekende ogen heb
En een gaaf vest
(mn puta madre
)
En pa zei vandaag dat ik echt super veel op mama lijk, qua karakter als doen als uiterlijk![]()