Hey Marlyn

Ik moet eigenlijk voor NL voor morgen iets maken, maar heb geen printer & geen zin..

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:Horsii_mine schreef:*oliebol..* Zie net ineens dat ik morgen een verslag moet inleveren waar ik nog niet eens aan ben begonnen!
Ik ben dus aan het werk..Sorry..
heb ik ook vaker
Ik ga ff wandelen op krukkenhoe achterlijk hahahaha
tot strakjes ladies
Ticcie schreef:Zal, als de "ontwerptekening" af zijn, es foto's plaatsen van wat ik in men hoofd heb..
't Bovenste deel is alsinds zo corsetachtig, licht roze, afgewerkt met kant.. Dan nu aan het denken over een rok, dan in het zwart. Zou dat al passen volgens jullie? (Ojee, ik begin weer te twijfelen!)
Jasia schreef:Ik ga even tv kijken& warme chocomel met slagroom drinken
Tot strakss!
Jasia schreef:Ik ga even tv kijken& warme chocomel met slagroom drinken
Tot strakss!
Ticcie schreef:Jep, ook de zwarte accenten zullen er zijn! En had in gedachten zo, als extra steun, er gelijk zo'n haltertopje van te maken.. En dan gelijk zo'n kettingetje van de achterkant van men nek naar beneden te laten lopen tot waar het corset dan komt op men rug.![]()
Ojee, wat een fantasie!!!
lotteluvah schreef:Ticcie schreef:Jep, ook de zwarte accenten zullen er zijn! En had in gedachten zo, als extra steun, er gelijk zo'n haltertopje van te maken.. En dan gelijk zo'n kettingetje van de achterkant van men nek naar beneden te laten lopen tot waar het corset dan komt op men rug.![]()
Ojee, wat een fantasie!!!
Mooi!
Ik ben benieuwd.
Hilde_q schreef:ik heb een geblokte
Hilde_q schreef:ik heb een geblokte
lotteluvah schreef:![]()
Dit is een van de twee![]()
Ticcie schreef:Die geblokte rijbroeken zijn zo super!
In België vin je die dus niet hé! Ben er al zo lang naar op zoek!
't Is echt nie eerlijk..