heb bianc of jou? nog ge pbt dat je niet mag vragen om stemmen
dozen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Monica_86 schreef:babs?? where are you?? in je nest zeker, kapot van al die attractiesIk ben net thuis van oppassen en doordat stukje in de auto natuurlijk weer klaarwakker
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:babs?? where are you?? in je nest zeker, kapot van al die attractiesIk ben net thuis van oppassen en doordat stukje in de auto natuurlijk weer klaarwakker
Ik ben er weer een avondje! Zaterdag ga ik naar Walibi World, oftewel Six Flags
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:babs?? where are you?? in je nest zeker, kapot van al die attractiesIk ben net thuis van oppassen en doordat stukje in de auto natuurlijk weer klaarwakker
Ik ben er weer een avondje! Zaterdag ga ik naar Walibi World, oftewel Six Flags
Monica_86 schreef:tssssss.... heb je maandje achtbanen ofzo![]()
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:tssssss.... heb je maandje achtbanen ofzo![]()
Een maandje? Een week!
dlientjuh schreef:
dlientjuh schreef:heb trouwens een hyves aangemaakt
werd welleens tijd
nu nog een foto enz.. profieletje is bijna klaar
dlientjuh schreef:
dlientjuh schreef:Monica_86 schreef:wtf wie is dat?????
mijn broer !!! XD![]()
SmeeJ schreef:
kijk
Babsie_Flash schreef:@Moon mooi gedicht op pagina 281
@Anne mooie foto's
Monica_86 schreef:SmeeJ schreef:Echt niet?
Het is wouden
heb je die Nepal gezien, in haw... mooi peerd man
viewtopic.php?f=10&t=852304
lotteluvah schreef:hee hildekeutel
Monica_86 schreef:ZIE DIT!!!!!!!!!!! viewtopic.php?f=10&t=851715
Monica_86 schreef:
Monica_86 schreef:daarom ga ik dus niet meer alleen met viet shoppen, gaat ze me weer dwingen... net als zaterdag![]()
SmeeJ schreef:
Zalmroze
Monica_86 schreef:We doen dus de 28e/29e...... moet iedereen ff reageren in andere toppic
Monica_86 schreef:zooooooooooooooo................
Amber gelongeerd, zonder pa en het ging SUPER!!!!!!!!!! eerst nog wel ff weer proberen maar daarna weer goed!!!
En daarna heb amber een uur met zweetdeken gestaan in de stal en hij heb er geen 1 gaatje in gebeten!!!!!!!!!!!!! ben blij!!!!!!!!!!
Monica_86 schreef:back
SmeeJ schreef:Heb je wijn babs?
Babsie_Flash schreef:Monica_86 schreef:back
Welcome back dear!