Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Evatje schreef:Ach, Tjel in lof wit hur wokpannneke.![]()
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Tell me more! Desnoods over msn!
Het zegt al genoeg dat het in t klein staat Tjel!
Juist..
Heb ongv. een maand geleden een knulletje ontmoet via via via
via via via via via via nouja, op Internet dus.
Genaamd, (ja nu allemaal even z'n naam uitlachen.) Albert.
Eerste dag dat ik 'm kon de hele nacht op MSN gezeten, gelûlt over vanalles en nogwat. Toen liep me PC vast, en wassie helemaal in paniek, hadtie me een mailtje gestuurd met 'WAAR BEN JE NOU?'
Dus ik weer terug op MSN, weer verder gelûlt, vliegt me PC wéér uit.
Ik helemaal gefokt op dat ding natuurlijk, duurde 5 á 10min. voordat hij het EINDELIJK weer deed. hadtie me weer een mailtje gestuurd, met daarin z'n mobiele nummer, voor als ik hem wou smsen.
Dus ik balen dattie weg was, kwammie 5min. later weer online.
Nouja lopen SMSen en blablabla.
Leuke jongen, woont in Drente (pfoew.) 17jaar, 15sept. wordtie 18.
Werkt in Oranjestad, grote kinderspeeltuin.(SUPPERRRR!
)
Hij is écht onwijs lief, eerste keer dattie me had gebelt wassie vet verlegen, 2min. gebelt ofzo, stuurde ik een SMSje 'vanwaar dat ineens?'
Zegtie 'Iets in me zei dat ik het moest doen, en iets in me zei dat het te kort was..' dus de volgende dag 2uur aan de tel. gehangen.
Paar keer gecamt met 'm. (Hij's niet zo vaak op de PC.)
Toen belde hij me een keer om 12uur 's nachts, toen heb ik tot 7uur 's ochtends met 'm aan de tel. gezeten.
En belde nog veel vaker, heb een keer van vrijdag nacht, tot zaterdag morgen half6 gebelt, toen is hij gaan slapen, ik ben naar boven gelopen, me werkkleren aangetrokken, ff op MSN tegen Suus gelûlt en naar me werk gereden.
En ja, hij zou vandeweek komen, maar hij kon niet.. dus hij komt volgende week, of die daarop, net waarneer die kon.
Maar het is 3uur met de trein, en kost €38,- pr. kaartje, dus we vonden het een beetje zonde dattie dan maar zo kort kon blijven, dus hij blijft ook gelijk pitten.
Sorry, voor 't bûllshît verhaal, maar nu weten jullie gelijk hoe het zit!
Evatje schreef:Nou onze stal had een pension les gemaakt, ze stelde echt leuke dingen voor. Maarja nu zei ze ook, we wisselen met elkaar van paard. Dat meisje wat er ook in die les zit (die is geloof ik niet helemaal '100%', niet gemeen bedoeld maar ik weet even niet hoe ik het uitleg) heeft al eens op Lou lou gezeten, en mepte dr helemaal in elkaar met een lange zweep op dr kont. Ik doe dat niet omdat ik weet dat Lou dan gaat bokken, omdat ze zich niet fijn voelt, dus ik zei tegen mijn instructice, ik wil niet dat er iemand anders op mijn pony komt. Je bent een zeur zegt ze. En ik zei, dat kan je vinden maar ik doe niet meer mee met de les anders hoor.Ben ik nou echt een zeur?
Monica_86 schreef:Was vandaag ook weer handig, ging amber binnen halen. (was vergeten stroom eraf te halen, wis ik nie).... Doe halstertouw vast, doe draad los, Amber hapt in draad en die schiet me toch achteruit en in me duim voelde ik gelijk niks meer. Ik eerst doodnormaal amber binnen zetten, me duim begon behoorlijk te kloppen en tintelen. Was me nagel helemaal losDubbelgeslagen ongeveer op de helft. En een bloed onder die nagel, spoelde er gewoon onder vandaag
Dus ik eerst onder de kraan gezeten, werd gelijk paars/blauw. Nou doet nog behoorlijk pijn maar me nagel zit er (nog) op
suusiejj schreef:Citaat:
Kenmerken van de Penny
* De Penny maakt veelvuldig gebruik van het woord 'zielig', 'sielugh', 'zielug' of een variant hiervan. Ook MSN-taal is populair in het Penny-circuit.
* De Penny houdt van verwaarloosde en/of mishandelde paarden en wil ze graag redden.
* De Penny grijpt naar onorthodoxe geneesmiddelen in geval van verkoudheid of andersoortige medische problemen. Voorbeelden zijn: Groentesoep, Bossche bollen en bakstenen.
* De Penny vindt dat er dag en nacht met een paard getut moet worden, ook als het paard daar regelmatig bezwaar tegen aantekent. Dit geldt speciaal voor veulens, jaarlingen en twenters.
* De Penny biedt zich altijd aan als luisterend PB-oor in geval van dode paarden, pony's met koliek en afgefikte huizen. Meestal kent ze de betreffende bokker niet.
* Penny's zijn veelal groene bokkers, echter zeker niet altijd, laat dus in geen geval uw aandacht verslappen als het om een doorgewinterde bokker gaat!
* De Penny reageert doorgaans erg fel als hij/zij wordt aangesproken op haar Penny-schap. Laat u hierdoor niet van de wijs brengen maar houd voet bij stuk, u als gediplomeerd Patrouillant weet immers waar u het over heeft.
* Sommige Penny's maken overal waar ze komen vlechten in manen en staart, al dan niet met roze strikjes. Als u een paard signaleert met gevlochten manen, wees dan op uw hoede. De Penny kan nooit ver zijn.
* Er zijn Penny's die veelvuldig gebruik (willen gaan) maken van allerlei hulpteugels en -bitten, alsmede excessief grote sporen en zwepen van onvoorstelbare lengte. Mocht u zo'n Penny tegenkomen wijs deze dan terecht.
* Boktnamen van Penny's bevatten veelal de woorden 'girly', 'lady', 'love' alsmede woorden die eindigen op -tjuh(hhh). Echter niet alle Boktnamen die er zo uitzien zijn ook daadwerkelijk Penny, verricht dus grondig onderzoek alvorens over te gaan tot het uitdelen van een *STEMP*.
* Penny's schrijven nooit 'lief' maar meestal 'liev'. Deze Penny's zijn vaak te vinden in de Kraamstal. Dit is een belangrijk kenmerk.
* Penny's, en dan met name Penny-meisjes, beschikken vaak over een enorme voorraad verzorgpaarden, -pony's, -veulens en -shetlanders. Als er gevraagd wordt om een foto van deze dieren en er verschijnt een plaatje van een onwaarschijnlijk mooie zwarte Arabische hengst steigerend met op de achtergrond een ondergaande zon, stel dan een onderzoek in naar de herkomst van de foto. De kans is groot dat u deze ergens op internet terugvindt.
* De Penny maakt in berichten overmatig gebruik van smileys om het gebrek aan leestekens en hoofdletters te compenseren.
o0valerie0o schreef:hee![]()
m'n vinger zat net tussen de staldeur. bloeien en helemaal blauw. lekker slim hoor.
TjelleBieb schreef:Whyyyyyyyyyyyhyyyyy..
Why do u always kick me when i'm highhhhh.
Hilde_q schreef:Omg als ik de hele nacht bel dan kan ik echt niet werkenWhaha en hoe kun je nou uren met ieman dpraten.. I feel the love in the air
Hilde_q schreef:ik was gisteren wel geslaagd met de nieuwe gymschoenen
Hilde_q schreef:TjelleBieb schreef:Whyyyyyyyyyyyhyyyyy..
Why do u always kick me when i'm highhhhh.
Welk liedje is dat ?
Hilde_q schreef:Liedje ken ik nietMaar ik zal de foto maken
BRB
kekaro schreef:wel gezellig tjel, 7 uur aan de telefoon!
zal een mooie telefoonrekening worden
TjelleBieb schreef:kekaro schreef:wel gezellig tjel, 7 uur aan de telefoon!
zal een mooie telefoonrekening worden
Maar nu bellen we huisaanhuistelefoon,
hij kan gratis naar huistelefoons bellen, en ik na 7uur 's avonds gratis.
kekaro schreef:gaaf tjels ! klinkt leuk dus geniet ervan
ben benieuwd hilde !
foto's zijn altijd goed
Hilde_q schreef:heb ik het verhaal van mijn kamer trouwens al verteld ?