Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Was al halverwege, toen toch maar rechtsomkeert gemaakt..
ben benieuwd naar haar.. maar zal Tino wel missen... Gelukkig komt ie wel weer terug. 
echt super!
veel plezier!
hoor het graag. Ik merk alleen dat mijn been (met die knie) snel vermoeid is na de galop, maar ik kan dit ook doorgeven aan de meisjes die Madeira dan gaan rijden om in elkgeval even te trainen in de galop. In het begin durfde ik niet lang te galopperen waardoor we allebei beetje uit conditie zijn geraakt…
heerlijk snuffelen en ouwehoeren met de mensen daar
vriendin van mij is een echte haagenees geweldig hihi
Freya schreef:Vertel Peelie ... en nog tips voor afvallen opgepikt toevallig ?
Leuk he haffies die door alles dik worden.
Donna mag vanaf maandag weer aan de bak, beetje bij beetje. Hopelijk komt die dikke buik er eens van af.
Ik ga zo even filmpje van begin deze week even uploaden, kan je zien hoe dik madam nu is.

Freya schreef:Die van mij ligt het liefst in de modder te rollen.
Echt haar voorpluk en het eerste stuk van dr manen zijn gewoon zwart, is geen beginnen meer aan om dat schoon te krijgen dan alleen de slang er op te zetten en een hele fles shampoo over heen te kieperen. En dan is ze voor als het mee zit 1 dag schoon.
En ja wel, ze leert het die kleine ook om in de midder te liggen rollen. Heb ik straks 2 varkens op stal staan.