Ik ben superblij

Nu mijn andere stal nog opzeggen... Echt rot om dat te doen, want ik sta er nog maar net, en die mensen waren best aardig... Pfff!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hiphopje schreef:Hinke, eng is het niet, het ligt echt gewoon aan mezelf. En natuurlijk aan Lizzy, ze snapt het nog niet allemaal zo goed. Heeft alleen een beetje recreatief rondgehobbelt in haar leventje, en nooit echt hoeven te werken. Vorige week had ik haar juist heel lekker aan het lopen, met een lang teugeltje in een gecontroleerd drafje, ik kon haar bijna alleen op mijn zit sturen. DUS ZE KAN HET WEL!!
Wat fijn dat je een plek hebt gevonden waar ze het hele jaar buiten komen, dat was ook mijn eerste vereiste toen ik op zoek ging naar een pension. Hier heb ik nu zelfs een binnenbak, de buitenbak word opgeknapt, iedere dag de hele dag buiten, iedere dag opstrooien en mestballen worden eruit gehaald, en ze word gevoerd. Ik hoef alleen maar een keer in de week de stal te mesten, maar dat is in een half uurtje gepiept! Ben ook superblij met dit adres.
Peelie schreef:zo ook weer terug van lesgeven...
Ze heeft voor de 2e keer gegallopeerd. En ook 2 kanten opIk bent trots op der (ze is bang te galloperen)
muppetmayo schreef:Even tussendoor een vraagje, iemand bekend met t tijdschrift ros? Boven de pagina staat een leuke aanbieding met borstelset, en voor die 28 euri wil ik dat wel wagen
muppetmayo schreef:Even tussendoor een vraagje, iemand bekend met t tijdschrift ros? Boven de pagina staat een leuke aanbieding met borstelset, en voor die 28 euri wil ik dat wel wagen
hiphopje schreef:Hinke, valt hier reuze mee. Je moet het niet vergelijken met een pension op een manege, die zijn hier ook behoorlijk duur. Ik sta gezellig bij een 'boertje' die zelf ook helemaal paardengek is.
ps. ik woon in noord-limburg
hiphopje schreef:ik zit er aan te denken om een proefabbo. te nemen op BIT, is dat wat???