Aaah hebben

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:nee wij geven ze ook heus wel een kans maar ze zijn togh uiteindelijk bijna allemaal het zelfde
lotteluvah schreef:speedy_cindy schreef:Als ik zo de laatste paags doorlees krijg ik echt een onwelkom gevoel, ik weet niet of dat zo is hoor. Maar iedereen heeft het steeds over het vervelende dat er nieuwe mensen bijkomen, ik snap het wel hoor als het heel gezellig is met een aantal mensen en dat er dan iemand bijkomt en nog iemand en nog iemand enz.. Maar diegene(ik dus ook) die lijkt het ook gewoon leuk om mee te kunnen praten. En sommigen komen misschien maar 1 of 2 keer maar sommigen die komen misschien ook vaker, en die krijgen niet de kans om er tussen te komen.(heb ik het gevoel)
Ik weet trouwens niet of ik dit wel mag zeggen omdat ik nieuw ben.
Het punt is gewoon dat er "vroeger" heel wat nare dingen zijn gebeurd met nieuwkomers.
lotteluvah schreef:
mieske schreef:Niet iedere nieuwkomer is het zelfde hea
lotteluvah schreef:mieske schreef:Niet iedere nieuwkomer is het zelfde hea
Maar als je er toen in die tijd bij was had je anders gedacht.
mieske schreef:Explain ? ..
Misschien begrijp ik het dan ?
dlientjuh schreef:dit is wat ik nou wilde..
een goed gesprek!
vind het wel raar dat als tjel er wat van zegt
er wel geluisterd word..![]()
maarja
ik ben vanmiddag weer terug
en hoop dat het goede en serieuse gesprek een béétje helpt
suusiejj schreef:mieske schreef:Kijk, omdat jij waarschijnlijk mijn eerdere berichten niet goed hebt gelezen, en me ook nog niet kent.. Vat je het verkeerd op en ga je gelijk in de aanval,, Ik ben nogal sarcastisch en dan komen zulke opmerkingen eruit..
Maar jij wilt dat Emma normaal doet, en dan noem je haar zelf gek.. Daarom reageerde ik zo.. Jij wijst iemand terecht door het zelfde te doen..
Dat klopt ook niet helemaal of wel ?
dat lees jij helemaal verkeerd, ik kan het niet hebben dat iemand hier nog niet zo lang is en dan toch mensen op dingen zit te commanderen,
en Sarcastisch op zo'n moment? dat we serieus bezig zijn, is niet gepast toch, dan word alles serieus gelezen. voor de rest ga ik mee in tjel , en gek is gewoon een stopwoord hier
dlientjuh schreef:ik vind sarcasme af en toe gezellig
maar het gebeurt hier nu telkens... en dan kan je het als beledigend opvatten...
je mag het best gebruiken [mieske babs]
maar jullie deden het zowat bij elke post
en als iemand me vertelt dat ik een woord moet gaan opzoeken in een woordenboek
word ik daar helemaal geiriteerd van
en nu heb ik een OW
suusiejj schreef:dlientjuh schreef:ik vind sarcasme af en toe gezellig
maar het gebeurt hier nu telkens... en dan kan je het als beledigend opvatten...
je mag het best gebruiken [mieske babs]
maar jullie deden het zowat bij elke post
en als iemand me vertelt dat ik een woord moet gaan opzoeken in een woordenboek
word ik daar helemaal geiriteerd van
en nu heb ik een OW
tja van wie togh..
mijn besluit staat denk ik wel vastik laat me de wet niet zomaar voorlezen echt niet
suusiejj schreef:mieske schreef:Mjah ik was er niet bij, maar vraag me nog steeds af waarom die zogenaamde oudjes zijn weg gegaan..
Viet opzoekendat snap ik wel..
gek wief is ut
precies je was er niet bij, das het hele punt, drom snap ik niet wrom je je woordje zo snel klaar hebt staan
zogenaamde oudjes? kijk eens in moon dr profiel (alle delen staan erin), begin bij deel 1 en waar je moet stoppen weet ik niet maar DAT was de groep , dat was hoe het ging,
en viet opzoeken, heb met viet vele problemen besproken en viet hielp me altijd net als ik bij haar deed of tenminste poging tot, zo zijn wij allemaal , en zo zijn wij ook allemaal een groep geworden door dik en dun.. weinig van over en dat is waar het om draait
maar dat is NIET waar het gisteren om ging!! en toch word het gedacht.
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:En dat vind ik gewoon doodzonde!
Wat voor hechte close club waren we.
We deden alles voor elkaar alles!
We deelden lief en leed met elkaar.
En dat is zo langzamerhand allemaal weg
En daar wordt ik gewoon treurig van!
wie niet? ik ben hierniet welkom das me duidelijk,
ik was hier voor jou en esmee, en dat esmee vervolgens pm gaat sturen naar mieske met ik mag je wel is achterbaks sorry
dlientjuh schreef:ok wacht ik ben persoonlijk voor teruglezen
veel oudjes vinden het onzin alles te lezen
ik zou graag als regel in willen stellen
je leest terug van dezelfde dag de rest daarvoor hoeft niet
als je iets belangrijks heb gemist
moet je er even naar vragen of iemand komt er zelf mee
(dus like old times)
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Jij voelt je niet meer welkom dat is het probleem meis.
Natuurlijk ben jij hier welkom!
Ik zou alleen zo graag willen dat het net zoals toen werd.
Toen waren we hier dag en nacht. Nu heb ik soms het idee dat mensen hier met tegenzin komen.
natuurlijk voel ik me hier niet meer welkom, als je zegt haai is er een enkeling die trug reageerd , nieuwen doen dat bijna niet omdat zij niet door hebben dat ik of tjel of wie dan ook hier al kei lang zit.
zoals het toen was kan het niet meer worden, das wel duidelijk, alles loopt mis, de ene naar de ander komt, het word steeds jonger allemaal, ik denk dat zoals toen niet meer lukt, is al heel vaak geprobeert zowel door jou mij tjel lous moon karin enz
Edit: je gevoel klopt wel een beetje ik heb dat ook, en kom ook met tegen zin zoals gisteren helemaal na die uitvbal van emma
mieske schreef:lotteluvah schreef:
Hier heb ik dus een vreselijke hekel aan he. Met weglopen los je niks op.
Misschien heb je wel gelijk, maar waarom zou ik blijven..
Jij bent een van de weinige die mijn opmerkingen snapt, en de rest vliegt er van naar het plafond..
En anders doen heeft geen zin, want ik ben wie ik ben..
Dan kan ik het toch beter laten rusten of zie ik dat verkeerd ?
suusiejj schreef:mieske schreef:Misschien heb je wel gelijk, maar waarom zou ik blijven..
Jij bent een van de weinige die mijn opmerkingen snapt, en de rest vliegt er van naar het plafond..
En anders doen heeft geen zin, want ik ben wie ik ben..
Dan kan ik het toch beter laten rusten of zie ik dat verkeerd ?
je zou miskien minder kunnen happen, je vraagt vanmorn of viet honger heeft, maar jij hapt ook hard zeg .. daarbij of iedereen na het plafond vliegt weet ik niet, ik ben er al een tijdje niet geweest . loop bij een dokter door dat ongeluk, enheb weinig tijd voor dit
speedy_cindy schreef:Als ik zo de laatste paags doorlees krijg ik echt een onwelkom gevoel, ik weet niet of dat zo is hoor. Maar iedereen heeft het steeds over het vervelende dat er nieuwe mensen bijkomen, ik snap het wel hoor als het heel gezellig is met een aantal mensen en dat er dan iemand bijkomt en nog iemand en nog iemand enz.. Maar diegene(ik dus ook) die lijkt het ook gewoon leuk om mee te kunnen praten. En sommigen komen misschien maar 1 of 2 keer maar sommigen die komen misschien ook vaker, en die krijgen niet de kans om er tussen te komen.(heb ik het gevoel)
lotteluvah schreef:
mieske schreef:lotteluvah schreef:Maar als je er toen in die tijd bij was had je anders gedacht.
Explain ? ..
Misschien begrijp ik het dan ?
speedy_cindy schreef:lotteluvah schreef:
Ghehe zie je jezelf d'r al in lopen??
mieske schreef:suusiejj schreef:nee wij geven ze ook heus wel een kans maar ze zijn togh uiteindelijk bijna allemaal het zelfde
Hoe bedoel je het zelfde ?
knabbelgirl schreef:speedy_cindy schreef:Als ik zo de laatste paags doorlees krijg ik echt een onwelkom gevoel, ik weet niet of dat zo is hoor. Maar iedereen heeft het steeds over het vervelende dat er nieuwe mensen bijkomen, ik snap het wel hoor als het heel gezellig is met een aantal mensen en dat er dan iemand bijkomt en nog iemand en nog iemand enz.. Maar diegene(ik dus ook) die lijkt het ook gewoon leuk om mee te kunnen praten. En sommigen komen misschien maar 1 of 2 keer maar sommigen die komen misschien ook vaker, en die krijgen niet de kans om er tussen te komen.(heb ik het gevoel)
tuurlijk mag je het zeggen, ik kan nu alleen ff niet reageren erop omdat ik toch wel ff flink banketstaaf vind wat er allemaal gezegt is. Mijn antwoord hou je tegoed
lotteluvah schreef:Ik erger me nu even echt heel erg dood
Zoek een oplossing ipv weg te lopen man!
lotteluvah schreef:Het punt is dat het hele topic toen uitmekaar viel door hun.
We hebben het nog net kunnen redden toen.
suusiejj schreef:pff dikke quote van emma (zo heet je geloof ik ) ik lees het zo verder maar begrijp ik nhu dat je baald dat er togh echt mensen zijn die niet vinden dat je je gelijk hebt?
ik krijg niet voor niks pm's dat mensen niet durven te zeggen dat ze eigenlijk niet vinden dat je gelijk hebt..
ik wil helemaal niet me gelijk hebben, het was iets tussen jou en mij en jij betrekt iedereen er bij .
en maar hopen dat iedereen jou helpt zodat je mij eruit jaagd zo kom jij op mij over.
zo en nu gaak verder lezen
lotteluvah schreef:
mieske schreef:lotteluvah schreef:Het punt is dat het hele topic toen uitmekaar viel door hun.
We hebben het nog net kunnen redden toen.
Mjah ik wil niet banketstaaf overkomen ..
Maar heb soms het idee dat sommige mensen zihc toch teveel van dingen aantrekken, zeker als je elkaar niet irl kent..
Als je elkaar irl kent, kan ik het wel begrijpen verder..
Maar toch, waarom je zo op de kast laten jagen door woordjes op een scherm?
Als jullie denken dat ik boos reageer, dan is dat alles behalve waar..
Dat is weer het punt waarop mensen berichtjes verkeerd lezen ect..
suusiejj schreef:pff dikke quote van emma (zo heet je geloof ik ) ik lees het zo verder maar begrijp ik nhu dat je baald dat er togh echt mensen zijn die niet vinden dat je je gelijk hebt?
ik krijg niet voor niks pm's dat mensen niet durven te zeggen dat ze eigenlijk niet vinden dat je gelijk hebt..
ik wil helemaal niet me gelijk hebben, het was iets tussen jou en mij en jij betrekt iedereen er bij .
en maar hopen dat iedereen jou helpt zodat je mij eruit jaagd zo kom jij op mij over.
zo en nu gaak verder lezen