Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:Ik ben nu juist moe, moest er vanmorgen om half 9 uit, dat is me deze vakantie geen 1x gebeurt
knabbelgirl schreef:jaaaaa
xLariss schreef:VIET!
Anseltje schreef:Nou, zal ik mijn verhaal dan maar hangen.
Ik ben ongesteld, dus dat zal ook wel meespelen-Leon dit is een meidentopic, maar ik las dat jij ook meid bent!
Ik voel me de laatste dagen sowieso al poedersuiker, en met deze dagen ga je natuurlijk eten. En dan komt die buik er wel aan, ik wil weer sporten.. Maar ik zou niet weten wat ik moet gaan doen, want ik ben zo'n scheitluis om niet in m'n eentje te gaan zwemmen of fitnissen oid. Ik wil gaan hardlopen, maar dan zit ik dus weer met schaamtegevoel. Want ik heb niet zo'n super conditie..Maar ik ga binnekort even met m'n broer overleggen, waar hij mee is begonnen.
Ook voel ik me poedersuiker om mama, en dat blijft gewoon spelen.
Ook voel ik me poedersuiker als het om m'n schoolprestaties gaat. Als ik nu zo zie wat ik allemaal moet doen raak ik lichtelijke paniek. Ik moet nog zoveel inhalen en werkstukken maken, en over 2week heb ik proefwerkweek. Ook al zo heerlijk
En ik heb laatste tijd steeds meer ruzie met michiel en m'n vader, en ik kan maar slecht in slaap komen.. En dan helemaal slecht wakker worden.
Ook móét ik van mezelf naar een tandarts of ortho. Want ik móét/wíl gewoon een beugel. M'n verstandskiezen beginnen door te komen, dus nóg minder ruimte in m'n smoel. En alles begint steeds schever te staan..
Máár een beugel is geen pretje én geen koopje. Pa moet al zoveel betalen, zowel voor mijn paard áls voor ons. Morgen komt de hoefsmid, en ik moet gewoon m'n hw meenemen naar stal. Anders gebeurt het nooit
Dus ik ga de komende 2week ff op laag pitje draaien, iig wat pc betreft, want ik moet echt aanpoten op school. En ik wil nog zoveel![]()
Ook heb ik het gevoel dat het niet meer zo klikt met mij hierzoik irriteer me steeds vaker aan mensen, zowel hier als mijn vrienden. Maar dat ligt aan mij, want ik ben veranderd. Ik ben nog steeds wel zoals vroeger, maar ik begin een shagreinige doos te worden. Ik wil dit niet!
Ik wil mijn leven veranderen, een gelukkigere meid worden. Ik wil weer écht lachen, en gelukkig worden. iig dit niet meer![]()
Ik zet mijzelf veel tegen mensen op, ik ben veel sneller shagreinig of irriterend.. Ik wil weer kunnen ontspannen, weer een vast leventje lijden.
lotteluvah schreef:xLariss schreef:VIET!
Jaaaah
xLariss schreef:Doe eens leuk!
Verveel me
Anseltje schreef:Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, Lia-exvriendin van papa- had ik vorig jaar beetje mee gepraat. Of ik aan de pil wou enzo want ik heb best vaak stemmingswisselingen en ben behoorlijk vaak shagreinig. maar ik mag niet aan de pil, vanwege kankerdinges.
Ik zou ook best naar een psyciater oid willen, maar daar ben ik bang voor..
lotteluvah schreef:emmus ik wilt jou msn
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Doe eens leuk!
Verveel me
Wat wil je horen
Ik hou me broek dit keer aan hoor.
omg
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:Ik weet gewoon niet wat ik moet doen, Lia-exvriendin van papa- had ik vorig jaar beetje mee gepraat. Of ik aan de pil wou enzo want ik heb best vaak stemmingswisselingen en ben behoorlijk vaak shagreinig. maar ik mag niet aan de pil, vanwege kankerdinges.
Ik zou ook best naar een psyciater oid willen, maar daar ben ik bang voor..
hmm dat is wel heel erg poedersuiker!
Is er niks anders voor te bedenken?
Anseltje schreef:..Dus ik ga even kort afscheid nemen hier. Ik ben nog gewoon bereikbaar op m'n telefoon, hoewel ik die tegenwoordig ook steeds vaker heb uitstaan. Anders mail je maar ofzo. Tot ziens!
Anseltje schreef:Ik wil mama terug....