[HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Re: [HK]Haflingers laten zich weer zien,wij gaan door naar 2010!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:55

ik vind de operatie in de kosten opzich nog reuze meevallen had het duurder verwacht.
Super dat je een bevestiging hebt gehad.
Ik heb deze via de mail gehad dus staat ook zwart op wit.

Waar ben jij verzekerd ?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 20:59

Bij Hippozorg

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:00

ik ook

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:01

Kan het begrijpen dat je er tegen opziet > die operatie! Bah.. ik moet er ook niet aan denken dat mijn meisje dat gebeurt! :n

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:06

VInd ze wel goed, zijn erg snel met uitkeren. Alleen moet je alles binnen 24 of 48 uur melden. Maar ach als dat het enige is.

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:10

Toen het bij pebbels die zondag was gebeurd heb ik dinsdagochtend pas gebeld. Deden ze totaal niet moeilijk over.
Heb ze gemeld dat ik weet dat ik laat ben maar dat het er helemaal bij ingeschoten was en dit konden ze zich helemaal voorstellen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:13

klopt, ik ben ook eens glad vergeten om het te melden en kreeg toen een standje toen ik de rekening opstuurde.

Voor Wahida heb ik nog niet gemeld voor de navelbreuk . doe ik pas als ik zekerheid heb dat ze geopereerd moet worden.
Met Donna toen wel gedaan, omdat alleen de foto's best een bedrag zijn, naast de kosten die ik gemaakt had om haar drachtig te krijgen, ja dan lezen ze ook dat ze wat gebroken heeft.

Maar hoe vinden jullie haar lopen op de filmpjes ?

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:31

Saai hier :O

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:34

Hi :)

Freya, sorry kan niet zien hoe Donna loopt op 't filmpje..

Monique, gelukkig had je paardje niets :oo

Evelien, wouw mooi paardje :+:

ThornForest, huh Akino is 1,50? Je weet dat ik niet goed zie he :oo ik had er eerst over heen gelezen, dacht dat er een veulen naast stond :oo Wouw wat een groot paard wat er naast staat :oo is dat een kruising haflinger ofzo? Grappig, die deken heb ik ook :D

Moyra ik zie de breuk op de foto niet, maar vervelend zeg :(:) sterkte met je paardje en ook voor donderdag :(:)

Madeira ging vandaag fijn in de les :j eerst linkergalopje gedaan (ze nam eigen intiatief, terug genomen en daarna gegalopeerd). Ze zei dat ik goed stuurde :D was ik heel blij mee, ik vind het zó moeilijk, sturen op gevoel/inschattingsvermogen. Daarna andere kant. Sprong gelijk goed aan :D na een paar rondjes viel ze alleen terug in de draf, en dan moeten we opnieuw aanspringen en dan gaat het fout…. Ik moet meer conditie met haar opbouwen voor de galop… na 7 rondjes liggen wij al half te slapen :+ nee ga gewoon elke week rondje langer galopperen ofzo en vraag aan diegene die Madeira voor mij doet als ik geopereerd word om hierop te trainen :j Operatie komt dichtbij zeg….. nog maar 1 of 2 maanden… vind het allemaal wel heel erg spannend … Het idee om gewoon weer rond te lopen zonder er door heen te zakken (wat zo'n zeer doet) geeft me weer beetje moed :)

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:37

na ze zijn gewassen alle 3 :p
en het trekpaard is veilig aangekomen en staat nu op het land:p

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:50

Geeft niet Paulien. Wel super dat je les zo goed ging.
Jullie zijn een top duo.
Kan me voorstellen dat je het spannend vind die operatie. Gaat goed komen. We denken aan je.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:51

naomimak schreef:
na ze zijn gewassen alle 3 :p
en het trekpaard is veilig aangekomen en staat nu op het land:p

Kan je die van mij ook niet even komen wassen, hahaha die studeert voor varken is geheel zwart

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 21:52

mooi dat je les goed ging paulien

jullie zijn gewelldig maar dat wist je al :p:D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:00

Freya schreef:
Geeft niet Paulien. Wel super dat je les zo goed ging.
Jullie zijn een top duo.
Kan me voorstellen dat je het spannend vind die operatie. Gaat goed komen. We denken aan je.

Dankjewel :+:

Als ik weer thuis ben en met mijn laptopje in bed lig na de operatie zou ik uitgebreid verslag doen haha. Nee ik vind het niets, 2 tot 3 dagen in het ziekenhuis blijven overnachten. Word echt altijd gek van alle geluid op de gang, mensen snurken, draaien veel enz. Echt, soms ben ik blij met mijn ''goede'' oren, maar soms is het zo irri dat je werkelijk ALLES hoort (en niets ziet).

Naomi, dankjewel :+:

Mijne word nooit uit zichzelf vies. Ze is eigenlijk best schoon op zichzelf :D alleen af en toe op de zijkant van haar hoofd moet ik even schoonmaken met een sponsje, verder is ze mooi schoon :D poets haar wel hoor, maar ze oogt schoon, ik dacht dat ik er overheen keek maar me moeder zag ook niets :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:02

haha heb jij even marzel:p

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:08

Die van mij ligt het liefst in de modder te rollen.
Echt haar voorpluk en het eerste stuk van dr manen zijn gewoon zwart, is geen beginnen meer aan om dat schoon te krijgen dan alleen de slang er op te zetten en een hele fles shampoo over heen te kieperen. En dan is ze voor als het mee zit 1 dag schoon.

En ja wel, ze leert het die kleine ook om in de midder te liggen rollen. Heb ik straks 2 varkens op stal staan.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:13

Freya schreef:
Die van mij ligt het liefst in de modder te rollen.
Echt haar voorpluk en het eerste stuk van dr manen zijn gewoon zwart, is geen beginnen meer aan om dat schoon te krijgen dan alleen de slang er op te zetten en een hele fles shampoo over heen te kieperen. En dan is ze voor als het mee zit 1 dag schoon.

En ja wel, ze leert het die kleine ook om in de midder te liggen rollen. Heb ik straks 2 varkens op stal staan.

Madeira vind het heerlijk om het zand te rollen.. maar vies worden? Nee. Dat doet ze echt niet. Ze is ook heel netjes op stal hoorde ik :) nouja ik heb er geluk bij denk ik :D

Heb echt helemaal het beeld voor me van je paardjes _O-

Mystique04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:14

Evelien mooi paard :D
Paulien dat is zeker spannend dat de operatie dichterbij komt

Vandaag is Mystique en mirthe gewassen, morgen naar Peize
Heb nog geen foto's van Mystique dat ze schoon is, die maak ik morgen wel. :o
Afbeelding
Afbeelding

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-09 22:19

Doe ze de groetjes in Peize, ik kan helaas niet komen.
En geeft Wirbelstein een knuf van me en van Donna en zijn mooie dochter Wahida.

@ Paulien, in de kraambox, waar Donna en Wahida nog steeds staan ( die is lekker ruim dan haar eigen box ) is ze met mesten wel heel netjes, alles aan een kant, maar in dr eigen box, maakt ze er een zooitje van. Ze ziet dan te veel, ze kan daar de gang, de parkeerplaats en de baan en weide opkijken. me vriendin mest daar altijd uit en is nooit blij als ze groot gemest moeten worden , maar Donna blijft daar lekker staan en de box naast haar heb ik voor ukkie al gereserveerd.
Heerlijk een buitenbox. Niks binnen staan.

Avalon_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 07:04

Gaat goedkomen in Peize! Ben erg benieuwd hoe Maggy & Mette het gaan doen, mijn eerste haflingerdag, haha!

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 08:53

Jongens, ik ben toch zooooooooooo apetrots! :o
Had gisteravond springles, en was zelf nog erg bang doordat ik laatst een ongelukje gehad heb met springen...
Maar het ging súpergoed! :D Ik ben super geholpen en heb zelfs een parcours van 90 gesprongen (waarvan 1 hindernis boven de meter was, een soort muur)! :o
M'n vertrouwen is ook weer terug, dus ik ben weer helemaal blij :)
Volgende week vrijdag heb ik een springwedstrijd, dus ben benieuwd hoe dat gaat :o

Nou dat was het eventjes snel, ga zo weer naar Mel toe (moet eerst lesgeven)
:wave:

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:00

Goede morgen,
Super melody ...

Ik zit nu te wachten op een vriendin, ze zou me om kwart voor 9 ophalen, we zouden samen naar de haagse markt gaan, ik zat al helemaal klaar, heeft ze zich verslapen, dus nog maar eventjes bokken voor ze me komt ophalen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:02

heey wat goed!!!

Ik wil dat ook kunnen, of nouja, meer durfen zo hoog te springen.

Ik vind dat donna best goed loopt zo. echtlijk zou je een filmpje op het harde moeten maken met haar. Dat zou wat beter laten zien hoe ze loopt.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:04

Freya schreef:
Goede morgen,
Super melody ...

Ik zit nu te wachten op een vriendin, ze zou me om kwart voor 9 ophalen, we zouden samen naar de haagse markt gaan, ik zat al helemaal klaar, heeft ze zich verslapen, dus nog maar eventjes bokken voor ze me komt ophalen.

hihi, dat ken ik. Mijn vriendin doet altijd en eeuwig over haar make-up dus ze is altijd te laat :P Ondertussen kom ik een kwartier later aan kakken, omdat ik weet dat ik dan optijd ben :P

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-09 09:05

normaal is zij altijd optijd. Ze woont met de auto nog geen 5 minuten bij me vandaan, hahahaha maar kon toch wel een uurtje duren. Haar dochters gaan ook mee, dus die moeten ook aankleden, eten, tandjespoetsen, opmaken ect ect. En ik maar ondertussen wachten en wachten. En zij gisteren nog grapjes maken over dat ik van uitslapen hou, hahaha.