Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik had er eerst over heen gelezen, dacht dat er een veulen naast stond
Wouw wat een groot paard wat er naast staat
is dat een kruising haflinger ofzo? Grappig, die deken heb ik ook 
sterkte met je paardje en ook voor donderdag 
eerst linkergalopje gedaan (ze nam eigen intiatief, terug genomen en daarna gegalopeerd). Ze zei dat ik goed stuurde
was ik heel blij mee, ik vind het zó moeilijk, sturen op gevoel/inschattingsvermogen. Daarna andere kant. Sprong gelijk goed aan
na een paar rondjes viel ze alleen terug in de draf, en dan moeten we opnieuw aanspringen en dan gaat het fout…. Ik moet meer conditie met haar opbouwen voor de galop… na 7 rondjes liggen wij al half te slapen
nee ga gewoon elke week rondje langer galopperen ofzo en vraag aan diegene die Madeira voor mij doet als ik geopereerd word om hierop te trainen
Operatie komt dichtbij zeg….. nog maar 1 of 2 maanden… vind het allemaal wel heel erg spannend … Het idee om gewoon weer rond te lopen zonder er door heen te zakken (wat zo'n zeer doet) geeft me weer beetje moed
Freya schreef:Geeft niet Paulien. Wel super dat je les zo goed ging.
Jullie zijn een top duo.
Kan me voorstellen dat je het spannend vind die operatie. Gaat goed komen. We denken aan je.
alleen af en toe op de zijkant van haar hoofd moet ik even schoonmaken met een sponsje, verder is ze mooi schoon
poets haar wel hoor, maar ze oogt schoon, ik dacht dat ik er overheen keek maar me moeder zag ook niets
Freya schreef:Die van mij ligt het liefst in de modder te rollen.
Echt haar voorpluk en het eerste stuk van dr manen zijn gewoon zwart, is geen beginnen meer aan om dat schoon te krijgen dan alleen de slang er op te zetten en een hele fles shampoo over heen te kieperen. En dan is ze voor als het mee zit 1 dag schoon.
En ja wel, ze leert het die kleine ook om in de midder te liggen rollen. Heb ik straks 2 varkens op stal staan.
nouja ik heb er geluk bij denk ik 
Ik ben super geholpen en heb zelfs een parcours van 90 gesprongen (waarvan 1 hindernis boven de meter was, een soort muur)!

Freya schreef:Goede morgen,
Super melody ...
Ik zit nu te wachten op een vriendin, ze zou me om kwart voor 9 ophalen, we zouden samen naar de haagse markt gaan, ik zat al helemaal klaar, heeft ze zich verslapen, dus nog maar eventjes bokken voor ze me komt ophalen.
Ondertussen kom ik een kwartier later aan kakken, omdat ik weet dat ik dan optijd ben