Plientje: 2500
Cheline: 2500
Nou hier mijn bolle maar weer een keer.
Stamboeknaam: Gerdien van de Jansen Hoeve
Roepnaam: Mara
Schofthoogte: 1,49m
Vader: Willem van de steenbergen
Moeders vader: Star
Leeftijd: 6 Jaar
Nivo: B/L1 dressuur en B Springen (80 a 90 cm) Los met gemak 1,30
Verder is ze op het moment drachtig van Nobbi. Een voor het leven goedgekeurde dekhengst uit Duitsland. (van Arris @ bokt)
Ze word zo af en toe bitloos gereden (gister pas voor de 4e keer en ze pakt het erg goed op)
Verder word ze dus dressuurmatig getraint en 1 keer in de 2weken hebben we springles wat ze ondsettend leuk vind. Met buitenritten is ze ook super braaf. Ze wil nog wel eens schrikken van een traktor.
Ze is dit jaar voor het eerste geschoren. Ook dit ging heel erg goed en zonder moeite ging haar dikke vacht er af.
Verder heeft ze eer rugblessure gehad door een slecht passend zadel dat door de zadelmaker was 'aangemeten'. Hiervoor heeft ze ostheopie behandelingen gehad.
Verder word ze netjes ontwormt. Wat geen moeite is bij haar. Ze eet het zelf op. Ze word regelmatig natuurlijk bekapt.
Ze krijgt een beetje de kriebels van mannen omdt die meestal heel hardhandig met haar zijn. Ze is dus echt een damespaardje. Verder is ze niet echt een kinderpony. Daar is ze wat de eigenwijs voor. Ze denkt graag met je mee, maar ze wil ook wel eens besluiten iets te doen wat jeniet van haar vraagt (typiesch haflinger). Verder is ze een scheet van een paard en sinds dat ze drachtig is echt super knuffelig geworden. Ik ben er dan ook van overtuigt dat ze een hele goede moeder gaat worden omdat ze zo wijs is.

150 dagen drachtig

Voor de dracht. Springen 70 cm onderling.
Ik ben benieuwd.

Hier ook even een filmpje van haar op 135 dagen dracht. het is een beetje een wiebelig filmpje maar het laat een beetje zien hoe haar gangen zijn in showmode. Let niet op wat ik zege en zet je geluid desnoots even uit