knabbelgirl schreef:inderdaad!
Gitta, je mag mijn foto's van deze opening of uit mijn profiel pakken, ik heb namelijk nog steeds mijn compu niet terug en ook geen foto's. Sorry!
ok

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:inderdaad!
Gitta, je mag mijn foto's van deze opening of uit mijn profiel pakken, ik heb namelijk nog steeds mijn compu niet terug en ook geen foto's. Sorry!
Anseltje schreef:
HAFxGEK schreef:Naar school
ben ervanavond weer![]()
voor de mensen die mijn nr willen (vind 't namelijk altijd leuk als mensen bellen/sms-en) 0636545760
biancailona schreef:HAFxGEK schreef:Naar school
ben ervanavond weer![]()
voor de mensen die mijn nr willen (vind 't namelijk altijd leuk als mensen bellen/sms-en) 0636545760
school ze
knabbelgirl schreef:alsje
zo me onderschrift is ook weer ge-update
TjelleBieb schreef:MOGEÛÛÛÛH!
biancailona schreef:[BM-A] [BESLOTEN] WZNTB haflingergekken eindelijk meeten!!! gaat er nog iemand mee?? Bijna iedereen is afgevallen![]()
TjelleBieb schreef:biancailona schreef:[BM-A] [BESLOTEN] WZNTB haflingergekken eindelijk meeten!!! gaat er nog iemand mee?? Bijna iedereen is afgevallen![]()
Ik kon zoiezo al niet mee want, ik had geen geld.
biancailona schreef:TjelleBieb schreef:Ik kon zoiezo al niet mee want, ik had geen geld.
ook niet voor de gezelligheid, vind het wel jammer dat er zo veel afvallen in eens
TjelleBieb schreef:Jup, gaat altijd zo met onze meetings.
knabbelgirl schreef:morgen
ik weet niet bianca, ik kan echt niet
biancailona schreef:TjelleBieb schreef:Jup, gaat altijd zo met onze meetings.
zo krijgen we toch niks georganiseerd
knabbelgirl schreef:nou ik ga nu echt
doei doei![]()