Hahaha die shilas! Mooie laatste foto Baby kyra is zoooooooo leuk En peeps ziet er goed uit!
Laurahh
Geplaatst: 18-04-11 23:07
Ah Eva je moet Shilas niet zo pesten hoor.. Beetje genante foto's op internet zetten, arme shilas
En Kyra is super knap, maar dat wisten we al
marlies405
Geplaatst: 18-04-11 23:08
@ CoronaLime, prachtige laarzen zeg! En wat een lief koppie heeft je haf. @ Marlis, wat een heerlijk veulentje, wat gaaf om zo op pad te gaan. @ E_Nalanta, wat heb jij toch altijd mooie foto's van Shilas.
Zaterdag op de haflingerdag in Utrecht. We hebben een heerlijke dag gehad met prachtige punten, 192 & 196
Verder nog veel meer foto's voorbij zien komen, erg leuk om naar te kijken..
Bij deze gelijk een van mijn Haffies nog eens op de foto.. Ninthe, die afgelopen Zaterdag een heel lang 'revalidatie' proces kon afsluiten en nu 100% genezen verklaard is en ik dus weer echt lekker met haar aan de gang mag..
Nessie
Geplaatst: 19-04-11 10:13
Wat een leuke foto's!
Zondagavond even bij de paardjes geweest, Goldy is zaterdag in de paddock erg hard gevallen, waarbij ze over de kop was geslagen (Ze rent altijd als een gek in het rond..) en zij had dus even rust. (Gelukkig loopt ze nog wel goed, ze heeft gewoon een volledige koprol gemaakt). Wolder wel even gereden Nu weer terug in Amsterdam en pas zaterdag of zondag weer naar de paarden. (Ben aan het werken).
Meneertje op zoek naar paardenvriendinnetjes. Maar er waren geen paardjes in zicht.
Chasey
Geplaatst: 19-04-11 10:38
Ow bah wat eng dat Goldy een koprol heeft gemaakt! Gelukkig heeft ze er niets aan over gehouden.
En mooie foto's zijn er weer voor bij gekomen!
_Bitje_
Geplaatst: 19-04-11 20:42
gisteren even beau op de foto gezet
alvast 2
silby
Geplaatst: 19-04-11 20:54
Ik geniet toch zo van alle foto's die hier voorbij komen! Deze serie is echt geniaal
Haha ja Floor staat altijd innig tevreden in dr burka rond te kijken
E_Nalanta
Geplaatst: 21-04-11 10:59
Ninthe is gaaf zeg! Whaha, Beau op z'n rug! Wolder... Gefeliciteerd met de goede punten tijdens de wedstrijd Marlies! Luna en Belle zien er ook goed uit zeg!
Eentje uit de oude doos, maar wel één van mijn mooiste foto's....
En nog één van de shoot een tijdje geleden (Laat je niet voor de gek houden, hij stond wel vast hoor. Voor de foto het touw eraf geshopt, lijkt toch nét even wat mooier!)
Vind niet dat je heel erg ziet dat ie geshopt is hoor... Gave foto van hem!
Sanne2000
Geplaatst: 21-04-11 12:02
Haha volgens mij is iedereen druk aan het wassen
Lekker Laurahh, die van mij gaat ook altijd rollen na het wassen/afspuiten...doen ze volgens mij expres hoor... Beau vind ik echt mooi, mooi donker, net als Ninthe.. Toon wordt altijd erg licht met zijn zomervacht! En Marlies, netjes gereden! Leuke foto ook Die gaap foto's zijn lachen Nalanta! En als ik het veulentje zie Marlis, baal ik er stiekem van dat ik een ruintje heb wil ook een kleintje!
Nou, hier mijn vent:
Relaxt grasjes eten met m'n neefje op zijn rug:
En lekker spelen met zijn skippiebal.. (gekregen voor zijn 5de verjaardag van zijn vriendje Kanjer) Toon had het snel voor elkaar om het ventiel eruit de happen..dus de skippiebal was snel leeg, maar meneer had het ventiel netjes naar de bal gelegd dus we blazen hem maar weer een keer opnieuw op: