Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Paulusjuh schreef:Stilstaan is ook niet de hobby van mijn merrie, hahahaMaar misschien als we daar al de hele dag zijn dat ze wel moe is
En dan nog ruim een uur terug op de trailer
Vaardigheid is ook niet bekend van tevoren wat er gevraagd wordt toch?
En de eerste prijswinnaars zijn er waarschijnlijk ook nog wel wat. Iedere categorie en dan nog met en zonder startkaart e.d. En dan nog in de rij staan om je protocollen op te halen?
Bailey_4ever schreef:@ aranel: De training is heftig maar het resultaat is onbetaalbaar en niet te evenaren!![]()
Heb indd wel meer gehoord dat het zo vreselijk lang duurde..Maar het is ook iest dat je echt moet meemaken!
Aranel schreef:Paulusjuh schreef:Stilstaan is ook niet de hobby van mijn merrie, hahahaMaar misschien als we daar al de hele dag zijn dat ze wel moe is
En dan nog ruim een uur terug op de trailer
Vaardigheid is ook niet bekend van tevoren wat er gevraagd wordt toch?
En de eerste prijswinnaars zijn er waarschijnlijk ook nog wel wat. Iedere categorie en dan nog met en zonder startkaart e.d. En dan nog in de rij staan om je protocollen op te halen?
Jup.. dus dat duurt even! Vorig jaar werd omgeroepen dat ik bij vaardigheid eerste was, die rozet werd op het hoofdstel gedaan en bij dressuur tweede, toen zijn mijn ouders alvast naar het secretariaat gegaan om de eerste prijs beker + de beker en de rozet van de tweede prijs op te halen voor de drukte
Van te voren is idd niet bekend wat er gevraagd gaat worden bij vaardigheid.
Aranel schreef:Bailey_4ever schreef:@ aranel: De training is heftig maar het resultaat is onbetaalbaar en niet te evenaren!![]()
Heb indd wel meer gehoord dat het zo vreselijk lang duurde..Maar het is ook iest dat je echt moet meemaken!
Dat is waar! Fortuinen geef ik uit aan vaardigheidlessen, hekje open, hekje dicht, over een zeiltje heen lopen wordt allemaal geoefend en we hebben ook trainingskampen gehad en clinics gevolgd.
Ja, ik neem dat erg serieus hoor..
Paulusjuh schreef:Oh ok, hopelijk helpt de osteopaat dan wat inderdaad.
Het is inderdaad mijn eerste keer, spannend!(vandaar al die vragen haha
)