daar zit ik al.. maar wordt weinig tot niet gereageerd.. heb nu reactie van 1 persoon.. aaaah ik weet het nu ook niet meer.. Het is ook niet voor een haf, maar voor paard van een vriendin (Chico, staat wel in mijn profiel..) en idd dat uitzetten in de zomer heeft hij altijd wel erg.. aangezien hij in de winter erg moeite heeft met op gewicht blijven.. (ivm een zware zandkoliek in het verleden)
jep, heb ik al gebruikt.. en heb al meerdere topic's benaderd :p
het zadel is binnen straks even passen in het echt is hij wel wat donkerder ben happy ik zat echt als gegoten erin
joopiexx
Geplaatst: 26-05-09 16:05
Jeetje nathalie, toch wel even zuur dat Levara weg gaat zeg!
Stravero; jij zet dus dat Z+ winstpunten voor de sier neer! Mooie boel is dat
Melody; pfff rijden met dit weer lijkt me geen pretje.. Die van mij mag een dagje overslaan ipv van morgen.. Mn zusje gaat zo naar haar verzorgpony en die moet ook echt lopen dus die is ook niet blij..
Laatst bijgewerkt door joopiexx op 26-05-09 16:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Stravero
Geplaatst: 26-05-09 16:05
@ Nathalie83: Sterkte meid
@ Themba: Super!!!! Hoop voor je dat 'ie past
@ Jody: Jaaa hahah!! Je hebt 'm door, ik vind dat mooi
Laatst bijgewerkt door Stravero op 26-05-09 16:06, in het totaal 1 keer bewerkt
Nathalie83
Geplaatst: 26-05-09 16:06
ben benieuwd
Nou ik ga mezelf maar eens ff flink laten nat regenen... Ben verkeersregelaar bij de wandelvierdaagse hier.. En er komt me toch een bui aan Nou ja.. regenjas maar mee dus
@ Nathalie83: Oh bah dan heb je met dit weer dus lekker nat pakje aan!! Gelukkig is mijn broer op school, daar kan ik mee terug rijden op dinsdag Dan hebben we dezelfde tijden, maar hij doet BBL dus is hij maar 1x per week op school
Gail, het geeft niet als je een beetje je fantasie gebruikt.. maar je moet natuurlijk wel begrijpen dat het een sprookje is he, en sprookjes bestaan niet
joopiexx
Geplaatst: 26-05-09 16:09
Themba schreef:
hier schijnt het na 6 uur weer redelijk droog te zijn kan ik mooi zadel testen
Ik heb vandaag even een longeerlijn voor mezelf gekocht, een menzweep, en een longeerzweep! dus ik ben weer helemaal tevreden, nu alleen nog poetsspullen voor mezelf en dan is het feest compleet!
ik hoop zo dat ik ook ooit de Z haal of in de beurt van of zo :p naja liedewij is het begin voor L1 whaaa maarja die is al 24 dus die is zo uitgeboer zo
Peelie
Geplaatst: 26-05-09 16:31
joopiexx schreef:
Maar als t met mara niet lukt kun je het altijd nog met Mathador gaan proberen toch?
maar Matador is geen haf he, dus dat is niet eerlijk...
joopiexx
Geplaatst: 26-05-09 16:40
Nee dat is wel zo, maar goed dan komt er in ieder geval heel misschien nog een gedeelte van je droom uit!
Heeft er iemand ervaring met een Thorowgood zadel? Die schijnen voor heel heel heel brede haffies goed te passen Tot boommaat 38 ofzo? Tot nu toe past namelijk alleen een boomloos, zelfs een wintec wide is niet wide genoeg..
Ben ik ook weer, na 2 dagen in het ziekenhuis gelegen te hebben. Ben zondag van Akino gevallen en heb nu een dubbele botbreuk in mijn bovenbeen. au! Ben vandaag weer thuis gekomen en moet sowieso 6 weken revalideren