Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_karin_ schreef:Dat idee heb ik wel een beetje van die Thunderdome feesten dat iedereen gebruikt. Tja hoe kom je anders de nacht door zou je kunnen zeggen maar toch. De vriend van een vriendin van me gaat er ook heen en die is nu wel clean enzo maar vind het toch een beetje eng.
Jahoor Yvet, het was nooit aan, maar het is wel uit?

suusiejj schreef:hoeveelste was divoza ook alweer, tog nie dit weekend he want dan kan nie pa moet werke dit weekend of sacha moet ook mee maar ik kan ni met 2 honden lope want dan kank niks vasthouwe

), ik ben bijrijder van haar sinds maart. Judith heeft haar al sinds ze 1,5 is (ze is nu 7) dus denk niet dat het dezelfde haf is.
_karin_ schreef:Nee Tjellebieb, Donja is niet van mij. Ze is van Judibo hier op bokt (Judith), ik ben bijrijder van haar sinds maart. Judith heeft haar al sinds ze 1,5 is (ze is nu 7) dus denk niet dat het dezelfde haf is.
Pit ze.
. het wordt een verslaving

TjelleBieb schreef:Aaargh ben alleen thuis.
Er is geen vreten, en geen nicotine, en al hélémaal geen geld!
Ik word gek.

_karin_ schreef:Wat voor broodje?![]()
Rustig ademen en eh. Oke. Hel. *telepathiseerd eten uit voorraadkast naar TjelleBieb*

Pizzabroodjes,yummies, oooooh.
_karin_ schreef:OH!!!!!!!!! BAKKER BART!Pizzabroodjes,yummies, oooooh.
.

TjelleBieb schreef:Tjelsie heeft nu een viesbroodje met vlokken, en een glaasje water.
Hoe sneu.

_karin_ schreef:Wat voor broodje?![]()
Rustig ademen en eh. Oke. Hel. *telepathiseerd eten uit voorraadkast naar TjelleBieb*
lotteluvah schreef:Samen met Tjel dr best friend
Huh?

) en een lekkere plakkerige eierkoek.

TjelleBieb schreef:lotteluvah schreef:Samen met Tjel dr best friend
Me beste vriend? Leon?
Waarnaar toe?Huh?

_karin_ schreef:Ooh dat hebben we wel.
Ik eet nu een stuk kaas-ui stokbrood (vers natuurlijk) en een lekkere plakkerige eierkoek.
lotteluvah schreef:TjelleBieb schreef:Me beste vriend? Leon?
Waarnaar toe?Huh?
Neheeee
ik ga samen met ilona naar lot

TjelleBieb schreef:Met wie?
Die ken ik niet.