** stresssssssss

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Jasia schreef:Echte liefde![]()
idd
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:Leuk dekje babs en op de webshop bij divoza staan vaak lang niet zoveel dingen op als dat ze in de winkel hebben
Nou heb ff krukken op maat gemaakt en proefrondje gedaan, nou ik zie me er geen maraton op lopen
Ik wel wahahaha
Monica_86 schreef:kom jij me ff lesgeven dan
moet jij niet rijden trouwens, jij rijd toch van 7 tot 8 altijd
het is droog hoor hier
Monica_86 schreef:Leuk dekje babs en op de webshop bij divoza staan vaak lang niet zoveel dingen op als dat ze in de winkel hebben
Nou heb ff krukken op maat gemaakt en proefrondje gedaan, nou ik zie me er geen maraton op lopen
Hilde_q schreef:AHHHH nog 170
** stresssssssss
Anseltje schreef:moon op krukkenwatt??
Heejj viettt
edit; & JASIA& HILDE
![]()
Monica_86 schreef:afgelopen week echt enorm last van me knie gehad en wordt eigenlijk steeds erger... soms zitk helemaal vast en kank niet meer staan... gistermiddag zat ik dus en ging ik staan, moest gelijk kokhalzen... zo'n pijn deed het
Ik vanochtend dokter bellen dat of de afspraak eerder moet of ik er iets tegen moet hebben. Zegt dat wijf: "Maar je loopt toch op krukken??" Ik "nee" zegt zij weer "Oh dat zal dan wel een miscommunicatie zijn geweest, want als je er zo'n last van heb, moet je krukken voor de steun hebben. Je kunt ze ophalen"
Nou fijn weerlekker die dokters
edit; ging ik dus na school langs dat gedoetje waar je krukken kunt halen, waren ze pas om 16:30 open
Hilde_q schreef:Foto lijstje:
Mensen waarvan ik beide foto's heb
- Moon
-Suus
-Viet
- Anne
- jas
- Mams
- Babs
- Hilde
- Jody
-Yvanka
- Xenia
- larissa
- kyr
-Gitta
- Eva
- Bianca
-Esmee
Mensen waarvan ik er 1 heb:
-Tanja: moet nog een eigen foto sturen
- dien: moet nog een eigen foto sturen
- lous: moet nog een eigen foto sturen
Mensen waarvan ik er geen heb:
- Tjelsie
- Wendy
- Naomi
- Sharon
- MArlyn
Update:" Voor Donderdag sturen anders haal ik ze uit je profiel
Sanchowtju schreef:lotteluvah schreef:Ik moet jullie evrlaten *HUUUIIIL*.
Ik moet er morgen voreg uit. Ff naar de fietsman denk ik.
's Avonds/ 's <iddags hebbie wedstrijd.
Doeeeg![]()
Doeg, was leuk kennis met je te makensuc6 morgen met je wedstrijd.
Ticcie schreef:Ben sinds pagina 309 hier in het topic en zitten nu al aan 330, dit hou ik nooit vol!![]()
En normaal krijg ik vanavond nog enkele springfotootjes van gister, als er interese is.
Ticcie schreef:Ben sinds pagina 309 hier in het topic en zitten nu al aan 330, dit hou ik nooit vol!![]()
En normaal krijg ik vanavond nog enkele springfotootjes van gister, als er interese is.
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:kom jij me ff lesgeven dan
moet jij niet rijden trouwens, jij rijd toch van 7 tot 8 altijd
het is droog hoor hier
Het hoost hier alle pijpenstelen van de dakkies af.
Hee, je kent mijn tijden al
Babsie_Flash schreef:Hoe ging jouw wedstrijd Viet?
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:AHHHH nog 170
** stresssssssss
gaat je wel lukken.. bn benieuwd naar de opening
Monica_86 schreef:jah dat zei je
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:AHHHH nog 170
** stresssssssss
gaat je wel lukken.. bn benieuwd naar de opening
Monica_86 schreef:Anseltje schreef:moon op krukkenwatt??
Heejj viettt
edit; & JASIA& HILDE
![]()
anne:Monica_86 schreef:afgelopen week echt enorm last van me knie gehad en wordt eigenlijk steeds erger... soms zitk helemaal vast en kank niet meer staan... gistermiddag zat ik dus en ging ik staan, moest gelijk kokhalzen... zo'n pijn deed het
Ik vanochtend dokter bellen dat of de afspraak eerder moet of ik er iets tegen moet hebben. Zegt dat wijf: "Maar je loopt toch op krukken??" Ik "nee" zegt zij weer "Oh dat zal dan wel een miscommunicatie zijn geweest, want als je er zo'n last van heb, moet je krukken voor de steun hebben. Je kunt ze ophalen"
Nou fijn weerlekker die dokters
edit; ging ik dus na school langs dat gedoetje waar je krukken kunt halen, waren ze pas om 16:30 open
maar pa heb ze gehaald
lotteluvah schreef:Monica_86 schreef:jah dat zei je
O
Hilde_q schreef:ik wil de opening niet openenDat ziet er toch niet uit
Anseltje schreef:mooniiewel klote zeg