.Tamara/Apollo, Hopelijk knap je snel op... Beterschap.
Amanda, Wat vervelend dat je een keelontsteking hebt. Wel lekker even een frisse neus halen. Heerlijke foto's ook
.Marlis, Wat fijn dat het allemaal goed gegaan is, en dat ze zo braaf waren! Wat een grappige stal hebben ze zo. En lekker dat ze eruit kunnen!
Vandaag dus op wedstrijd geweest, en zo trots. Gewoon weer 2 winstpunten erbij
. Blij met m'n gouden blondje! 182 en 185. Op naar volgend weekend. Nu nog maar even aan de studie
Het heerst ook wel. Ik ben voel me zelf ook niet echt lekker. Hopelijk voel jij je snel weer beter! Ik fiets ook bijna nooit meer naar Wes sinds ik mijn rijbewijs heb. Van het voorjaar toch maar weer meer gaan doen 
Gefeliciteerd! Ik moet ook nog wat dingen voor mijn studie doen, maar dat valt toch wel even tegen na 2,5 week vakantie 
Ik ben gisteren met Wes naar buiten geweest. Ging erg goed. Hoewel Wes absoluut niet bang is voor honden was alleen een kleine, blaffende shih tzu even spannend
We hebben lekker rustig aan gedaan, omdat ik me dus ook niet echt lekker voelde. Veel gestapt en stukken gedraafd. Vandaag in de bak wat grondwerktraining gedaan. Wes pikt het echt goed op en hij wordt er ook heel ontspannen van

Ga later proberen wat uitgebreider te antwoorden. 

Paarden maar een extra stukje open gezet, dat ook goed ondergeregend is, maar toch nog af en toe een vierkante meter droogte heeft. Echt verschrikkelijk. Het mag nu wel stoppen met regenen... De hele paddock staat 10 - 20cm onder water (en die is best groot). En je hebt letterlijk een waterstroom van de paddock naar de andere kant van de weide, over de weg, naar de andere kant.