Ik moet nu nog tot half 5 naar school, dat betekend 6 uur thuis.. Morgen nog school van half 9 tot half 5*zucht* En dan vanaf maandag stage 8:15 tot 17:00 behalve op maandag Dan tot 3 uur want dan kan ik daarna nog gewoon vroeg naar de manege en lekker paardrijden:) En na die 16 weken zomer vakantie tot 1 september, nog 2 projecten maken en dan heb ik m'n diploma En dan naar de volgende opleiding
Leuke nib foto's! Peeps krijgt trouwens ook overal witte haren, ove rheel der lichaam. En een wit vlekje op der oor en een grote op der kont! Vind het wel mooi, haha!
xAlice
Geplaatst: 08-04-10 17:34
Gothic_TeZZy schreef:
Net die eind examen gehad En ik ben GESLAAGD YESSSS Eindelijk... Nu alleen m'n stage nog en dan klaar met school Vanaf maandag op stage, 16 weken lang
GEFELICITEERD!!
ik kom hier bijna nooit meer iets melden.. Maar ik lees wel mee en dit vond ik wel even leuk om op te reageren
Lisa mooie foto's van Nib in alle standjes die men bedenken kan. Nib is en blijft de mooiste hengst die ik gezien heb.
Moyra jammer dat je weggaat.
Marlis, balen van het shetland monster en de hoeven
Pauline. Gelukkig is het bloed van Diesel in orde. Wat houden die aanvallen precies in ? Ik zat ook aan epilepsie te denken.Wij hadden vroeger ook een hond met epilepsie. Zolang hij zijn pilletjes mooi op tijd kreeg, was niks aan de hand. Hij is 15 jaar geworden. De eerste aanval kreeg hij met 2.
Peelie aan de slakken ?
Nathalie, super mooi borsttuig. Ook hebben willen
Hinke mooie relaxte foto's.
Super gefeliciteerd Tessa.
Zo nu heb ik alles geloof ik. Mijn kater is ziek. Licht al de hele dag op de vensterbank en eet niet. Hij heeft een gaatje en ik hoop dat het een bijtwondje is. Het is alleen maar 1 gaatje. Hopelijk niet een schotwondje. Dat hebben we 9 jaar al eens gehad. Dat was een heel drama, alleen was hij toen nog jong. Even afwachten hoe het morgen met 'm gaat en anders naar de DA.
blondiev
Geplaatst: 08-04-10 19:14
Oja, vandaag lekker gereden in de hal. Wat een bagger weer. De hele dag regen hier. Ik had met een vriendin afgesproken om naar buiten te gaan. Het ging wel super goed vandaag met rijden. We zijn weer goed op weg.
zo net matilla weer gereden dit weekend weer op bianca zondag eerste onderlinge wedstrijd met matilla jaja na 4 weken onder het zadel gaan we al op wedstrijd mij benieuwe natuurlijk hoor jullie hoe het ging :p
Blondiev, hij reageert dan nergens meer op, niet op geluid of iets lekkers ofzo. Maar hij heeft geen stuiptrekkingen of zoiets. Fijn dat het rijden zo goed gaat
Lisa, wat voor een opleiding doe je?
blondiev
Geplaatst: 08-04-10 20:37
Die van ons spartelde de eerste keren dat hij dat had heel erg. Dat was super eng, omdat we toen nog niet wisten wat hij had. Daarna bleef hij heel rustig liggen, maar rilde dan wel.
blondiev
Geplaatst: 08-04-10 20:39
spannend Naomimak. Ik wens jullie heel veel succes.
nou ik heb mijn slakjes hoor! ze zijn nu echt nog heel erg inniminnie. ze zijn echt super schattig, ik zal zo eens kijken of ik wat foto's kan maken...