Ik heb helaas Beilen van afgelopen zaterdag af moeten melden omdat ze nog steeds niet goed is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Jeetje Berber. Dat meen je?!?! Waar heeft ze last van dan?
punk143 schreef:Gefeliciteerd Astrid, wat gaan jullie snel zeg!!!
Die foto galopfoto van Nash is gaaf peelie, fijn beeld ook!
Ah balen Flicka...![]()
Ik ga verhuizen en punk gaat dus lekker mee. Over anderhalve week gaat ze over, écht naast het bosben heel benieuw hoe het zal gaan...
miriammiddel schreef:Dankjewel Peelie en plutoloverheb het hele weekend ook nog nagenoten (a)
Jij ook heel veel succes alvast voor je debuut, verliespunt heb je onder de 150 punten dacht ik, maar als alleen je contra niet goed gaat, haal je vast niet lager dan 150 hihi
miriammiddel schreef:Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn M1 debuut gereden in Beilen (haflingerwedstrijd). Had er helemaal geen verwachtingen van, maar heb toch drie winstpunten binnengesleept en dat had ik helemaal niet verwacht!
Eerste proef werd ik eerste met 201 punten en tweede proef tweede met 184 punten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
miriammiddel schreef:Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn M1 debuut gereden in Beilen (haflingerwedstrijd). Had er helemaal geen verwachtingen van, maar heb toch drie winstpunten binnengesleept en dat had ik helemaal niet verwacht!
Eerste proef werd ik eerste met 201 punten en tweede proef tweede met 184 punten.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Denise_Storm schreef:Ik ben ook in Lisse! DressurenOf iets wat daar op moet lijken
plutolover schreef:Ik mag zondag vroeg starten... 9.07 en 9.21...
Moet rond 8.15 vetrekken. Pff geen idee hoe ik die haf schoon ga houden..
Helaas kan mijn voorlezer niet op die tijd... opzoek na andere voorlezer....