Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
plutolover schreef:ik bedenk me opeens heb ik me wel eens voor gesteld hier? ik dacht het wel lang geleden,
Dus bij deze nogmaals, voor de mensen die niet weten wie ik ben
Ik ben willeke Koopman en ben 25 jaar, en werkzaam bij een welkoop/boerenbond winkel.
Ook ben ik in bezit van een 15 jarige haflinger. Waarmee ik nu L1 ga starten..
Flurk schreef:Mag ik nog ego postje plaatsen?
Vandaag meegedaan aan een minimarathon en het ging lekker.
Pony was rete snel en dat leverde ons een eerste plaats op
Helemaal blij nu.
En volgendweekend gaan we voor het eerst meedoen aan een trec wedstrijd en dan onderdeel mentrec
Dus nu doorpakken en gelijk de kliniek gebeld. Morgen middag kunnen we terecht. Ik heb nu al de zenuwen. Klasien schreef:Hij lijkt er tamelijk ontspannen bij te staan!
Iris gaat morgen weer in de trailer, helaas niet naar het bos oid maar naar de kliniek... Gisteren gereden omdat het pompen al een paar dagen over was. In het begin wel gehoest, maar na een poosje was dat over en ging het heel fijn! Alleen vanochtend zag ik haar weer pompen...Dus nu doorpakken en gelijk de kliniek gebeld. Morgen middag kunnen we terecht. Ik heb nu al de zenuwen.
Klasien schreef:Hij lijkt er tamelijk ontspannen bij te staan!
Iris gaat morgen weer in de trailer, helaas niet naar het bos oid maar naar de kliniek... Gisteren gereden omdat het pompen al een paar dagen over was. In het begin wel gehoest, maar na een poosje was dat over en ging het heel fijn! Alleen vanochtend zag ik haar weer pompen...Dus nu doorpakken en gelijk de kliniek gebeld. Morgen middag kunnen we terecht. Ik heb nu al de zenuwen.
Klasien schreef:Hij lijkt er tamelijk ontspannen bij te staan!