goed he ... en dan is madam in eens voorwaarts ... normaal moet ik er echt op een halve meter afstand achter aan rennen, nu kan ik er gewoon achter aan lopen, ja want doe ik dat niet dan staat ze als nog stil. Liever lui dan moe.
Das een goede, haffie te dik, dan ouderwets type, dan heb ik die ook ... hahahaha
Baco is ze lief, doet alles voor je, nou ja bijna alles, leert erg snel en is super fijn in de mond. Is ook geen tank wat de meeste fjorden zijn. Ook Baco kan stug in de mond zijn, maar met een kleine correctie is hij dat snel afgeleerd.
Maar dik is mijn madam wel he ... Ben wel blij dat ik nu weer wat uit de voeten kan, kan ik dr conditie wat oppakken. Lekker longeren beetje rond hobbelen, alleen onder de man galoperen gaan we voorloppig niet doen.
Ik zal van het weekend ook weer eens filmpjes maken van Wahida.
ik ga zo bianca even longeren en daarna bianca matilla en liedewij wassen morgen hier bij de welkoop heledag staan de trekpaarden en haflingers even in trek brengen :p haha ga dan rijden met liedewij en een trekpaard daar heen en bianca en matilla komen met de vrachtwagen samen met een trekpaard met veulen :p
Mooi paard Stravero! Heeft mooie gangen zo te zien! Ik ben de foto's van die mega had aan het uploaden. Zet ze hier zo wel ff neer. Ps. Wie zijn de ouders van dat paard Stravero?
ThornForest
Geplaatst: 04-09-09 19:05
hihi die 'shetlander' is Akino en meet 1.50 (Heb je even een idee)
Monique; Het is zo zeker een uk en ik altijd maar denken dat hij best wel groot was hihi. Inderdaad een leuk weidemaatje voor hem. Akino stond eerst met 2 andere haflingers en 2 fjorden in de wei maar hij werd de groep een beetje uitgetrapt en toen hij dat deken op kreeg helemaal. Die deken was de 1e dag ook al stuk gebeten. Toen heeft hij 1 dagje alleen in de wei gestaan en een dag later kwam deze bij ons op stal. En ze kunnen het prima vinden.
hoe bedoel je sloom. Niet vooruit de krijgen, of dood voor het been ?
Donna is bekapt, heeft aan 3 voetjes beetje rotstraal, daar komen we ook maar niet van af. Alleen rechts achter niet. En met los gooien verstapte, zakte ze steeds door links voor, de bak was ook er nat. Dus maar op stal gezet en voetjes afgespoten en doorgemaakt en weer goedje op de stralen gesporen. Door het water spelen was Wahida haar voetjes weer mooi wit en hoefde ik het tunneltje niet schoon te maken. Ze wou de grote spuitplaats niet in, maar de kleine wel, dus ook haar voetjes en beentjes afgespoten, ben weer trots op dr.