Maargoed, ik noem m`n hond ook altijd dickie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
melody93 schreef:Tja ik moet nog even leren voor m'n ed's... en m'n nieuwe laarzen inlopen

joopiexx schreef:Mijne noem ik ook altijd bolle, en soms ook lelijkerd, terwijl hij toch echt mooi is..
Peelie; ik vind ook dat je het ook maar gewoon moet proberen.. Hartstikke leuk voor jou, voor de eigenaar en ook voor t paard natuurlijk! Leuk filmpje ook trouwens!
Nu ga ik even de rest bijlezen
Woest schreef:Soms heb je dat ook op forum's hoor, meestal dat zie je vooral in HAW of ITP: of je paard moet erg lange spierwitte manen hebben en gangen van hier tot tokio, of het moet kunnen steigeren ect.
Vaak reageer ik net NIET op deze personen (hebben vaak ook echt elke week een topic) maar op die waar niemand op reageert, een wit vuil ponytje in zijn dikke wintervacht met en beetje stijve benen, DAAR reageer ik op![]()
Ik heb op het begin dat ik Woest reed ook gehoord:
"Het enige dat mooi is aan dat paard zijn zijn manen"
dan heb ik zo iets van
GEEF MIJ EEN SCHAAR!! dan blijft hij voor mij even mooi hoor! sommige zien niet de band, de schoonheid van het innerlijke, maar alleen hoe erg hij glimt en swingt aan de buitenkant.
geef mij maar een vuile haflinger
Themba deed het ook super goed was maar 1 keer balk aangetikt
ben trots en gaan we ook zeker vaker doen
Zoals hij nu stond, hij stond zo rustig, dus ik eerst met mijn hand in de beugel gaan hangen. Geen reactie. Vervolgens met mn voet duwen... Geen reactie. Toen over t zadel gaan hangen... Geen reaktie... Toen ben ik uiteindelijk maar gaan zitten
Geen reactie