[HK] Haflingerklets

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DivaMiep

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 17:47

Ik noem ze altijd Dickie! En daar reageren ze ook echt op!

Maargoed, ik noem m`n hond ook altijd dickie. :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:20

Mijne noem ik ook altijd bolle, en soms ook lelijkerd, terwijl hij toch echt mooi is..

Peelie; ik vind ook dat je het ook maar gewoon moet proberen.. Hartstikke leuk voor jou, voor de eigenaar en ook voor t paard natuurlijk! Leuk filmpje ook trouwens!

Nu ga ik even de rest bijlezen :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:22

melody93 schreef:
Tja ik moet nog even leren voor m'n ed's... en m'n nieuwe laarzen inlopen :')

lekker is dat he... als ik mijn lere laarze weer na lange tijd aan doe dan ktrijg ik ook weer blaren... :oo

joopiexx schreef:
Mijne noem ik ook altijd bolle, en soms ook lelijkerd, terwijl hij toch echt mooi is..

Peelie; ik vind ook dat je het ook maar gewoon moet proberen.. Hartstikke leuk voor jou, voor de eigenaar en ook voor t paard natuurlijk! Leuk filmpje ook trouwens!

Nu ga ik even de rest bijlezen :+

lelijkerd is ook erg in trek hier :P

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:25

zucht....

Hebben jullie soms niet het gevoel dat hoe goed jullie het ook bedoelen met andere proberen te helpen, dat het bijna altijd verkeerd wordt opgevat? En dat je een beetje wordt bekeken van "wat doe/zeg jij nou".

Heb het de laatste tijd weer vaak, en denk ik dat ik maar beter gewoon nergens meer op reageer ;(

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:30

heel herkenbaar... Ik word de laatste tijd erg veel nagekeken en er worden veel lelijke dingen tegen me gezecht. Gewoon door mensen op straat die ik helemaal niet ken?

Zoals je bent lelijk, je bent dik, paardebek, enz., enz...

Idd ook dingen als ik wil helpen... dan word ik ook vaak raar aangekeken.

ook zit ik in de schoolpauzes samen met mijn vriend... Nu krijg ik ook vaak de opmerking 'get a room' lebber lebber lebber...

terwijl ik niet in het openbaar met hem ga staan zoenen omdat ik dat gewoon ordinair vind. Ik friemel wel aan hem enzo en ja we zitten altijd bij elkaar, maar het is niet zo dat we onafscheidelijk zijn en dat we ons niet bezig houden met andere mensen die er ook nog zitten... Stom vind ik dat... :(

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:36

Jaa ik denk ook altijd let lekker op je eigen zaken, dat doe ik toch ook?

Zowieso vind ik het raar als onbekende lelijke dingen over zeggen, waar halen ze het lef vandaan, ze kennen je amper.. Zucht...

Volgens mij is dat altijd wel zo.. Jammer genoeg..

Pas fietste ik naar huis met 2 leerlingen van mn stage die in t zelfde dorp wonen, en we reden onder een tunneltje door waar een groepje jongens aan t blowen waren op t fietspad, dus wij konden er net langs.. En we werden gewoon helemaal de grond in gescholden.. Nou ben ik aardig wat grove taal gewend, maar dit was echt niet normaal.. K werd er gewoon een btje zenuwachtig van en was blij dat ik even flink door kan trappen.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:37

mm naar hé, alsof sommige mensen verwachten dat je iets doet, maar tegelijk moet het wel iets "slecht" zijn dat je doet, anders is het ook niet goed.
Niet fijn dat ze zulke dingen over jou zeggen zeg! En ze zijn dan tenminste jaloers dat zij niemand hebben om aan te "friemelen" :+

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:40

Soms heb je dat ook op forum's hoor, meestal dat zie je vooral in HAW of ITP: of je paard moet erg lange spierwitte manen hebben en gangen van hier tot tokio, of het moet kunnen steigeren ect.

Vaak reageer ik net NIET op deze personen (hebben vaak ook echt elke week een topic) maar op die waar niemand op reageert, een wit vuil ponytje in zijn dikke wintervacht met en beetje stijve benen, DAAR reageer ik op :)

Ik heb op het begin dat ik Woest reed ook gehoord:
"Het enige dat mooi is aan dat paard zijn zijn manen"
dan heb ik zo iets van
GEEF MIJ EEN SCHAAR!! dan blijft hij voor mij even mooi hoor! sommige zien niet de band, de schoonheid van het innerlijke, maar alleen hoe erg hij glimt en swingt aan de buitenkant.

geef mij maar een vuile haflinger :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:44

hihi... al die mensen hebben ook niet zo lang een vriend(in) Of wel maar zijn er naar mijn idee ondsettend op uitgekeken.

Maarja die mensen op straat zijn vaak jongere mensen dan mijzelf...

Laatst ook zo'n meisje was bezich haar shet op te zadelen. Ik keer er naar hoe ze bezig was terwijl ik langs fietste. Toen zei ze mooi he! dat heb jij niet (met een lelijk gezicht) Waarop ik zeg 'Mijn paard is veel mooier!!' Waarop ik verder ben gefietst met mijn neus in de wint. Maar toch maakt het me zenuwachtig.

Maakt haast niet uit wat ze tegen me zeggen. Ik word er altijd wel zenuwachitg van als het lelijk is...

Dan zeggen ze bijv. Je bent lelijk, dan denk ik waarom ben IK dan een fotomodel en JIJ niet? :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:50

Woest schreef:
Soms heb je dat ook op forum's hoor, meestal dat zie je vooral in HAW of ITP: of je paard moet erg lange spierwitte manen hebben en gangen van hier tot tokio, of het moet kunnen steigeren ect.

Vaak reageer ik net NIET op deze personen (hebben vaak ook echt elke week een topic) maar op die waar niemand op reageert, een wit vuil ponytje in zijn dikke wintervacht met en beetje stijve benen, DAAR reageer ik op :)

Ik heb op het begin dat ik Woest reed ook gehoord:
"Het enige dat mooi is aan dat paard zijn zijn manen"
dan heb ik zo iets van
GEEF MIJ EEN SCHAAR!! dan blijft hij voor mij even mooi hoor! sommige zien niet de band, de schoonheid van het innerlijke, maar alleen hoe erg hij glimt en swingt aan de buitenkant.

geef mij maar een vuile haflinger :+

Het kan mij niet schelen hoe de buitenkant er uit ziet. Kijk het is natuurlijk leuk als het een mooi buitenkantje op zit. Maar wat is er belangerijker dan de buitenkant? Juist de binnenkant. Als ik heel erg eerlijk ben ben ik op Mara's buitenakent gevallen. Ik had haar in een wei zien staan waar mijn verzorgpaard van toen ook in stond. Ik deed verder niks met haar. Maar toen leerde ik de binnenkant kennen en die was heel mooi, maar naar de eigenaresse was ze heel lelijk.

Daarom ben ik voor haar gevallen, leuke meekomer is de buitenkant.

Woest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:54

ja is ook, gewoon wegwuiven!

hihi
nou ik ga maar eens aan een opdrachtje werken!
fijn met je te praten peelie
xx goede avond nog!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 18:56

werk ze... Ik ga die mevrouw maar eens bellen... ik heb al mijn moed bij elkaar geschraapt denk ik... (help ik weet het niet!!!)

Ben veel te onzeker... :S

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:19

ARG... voicemail....

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:26

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:52

Gail, ben met de rest eens, gewoon vragen! :)

Woest.. ik heb het juist andersom.... Mensen weten dat ik niet veel zie en willen alles uit handen nemen en ik probeer heel erg aardig te zeggen dat ik het zelf dan wel kan... vaak begin ik ook te denken dat ik het allemaal niet kan omdat er zo snel iemand naar je toe rent..

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 19:58

ohh dames heb vandaag gesprongen ik als de springheld... is al wel 5 jaar geleden en de laatste keer dat ik sprong liep dat niet zo goed af! voor mij niet en het paard ook niet... vandaag alle moet bij elkaar geraapt en wel een steiltje van 40cm gesprongen... natuurlijk moet altijd 1 iemand de kroon spannen en heeft barbalala met haar 1,39 hoog paardje 80cm gesprongen en hoe serieus dat paard kan zo de springwedstrijden in zag er echt vet uit :D Themba deed het ook super goed was maar 1 keer balk aangetikt :D ben trots en gaan we ook zeker vaker doen

en mensen laat ze lekker banketstaaf jij zelf weet beter

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:03

Daarnet naar de tandarts geweest. Planning: 2 gaatjes vullen. Hij kent mij wat langer dan vandaag dus heeft maar gezegd: we doen gelijk verdoving erin. Maar goed ook, want mijn wortel moest ook schoongemaakt worden.. Voel nu nog een klein beetje verdoving in mijn lip/mond zitten..

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:05

Wie wilde hier een vuile haflinger? O:)

Afbeelding
Afbeelding

Daims met zijn passende boomloze zadel :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:11

wat voor soord heb jij? want dat is geen barefoot

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:15

Klopt, het is een Bronco US.

Ik ben helemaal blij hahahahaha. Heb er ook nog opgezeten :+ Zoals hij nu stond, hij stond zo rustig, dus ik eerst met mijn hand in de beugel gaan hangen. Geen reactie. Vervolgens met mn voet duwen... Geen reactie. Toen over t zadel gaan hangen... Geen reaktie... Toen ben ik uiteindelijk maar gaan zitten :+ Geen reactie :+
Braaf dign is het ook :D
(Ik heb er nog nooit met zadel opgezeten, ik klim er weleens zo op zonder zadel, maar meer dan dat hadden we nog niet gedaan hihi)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:16

nou word maar eens tijd dat hij aan de wandel gaat dan. :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:21

zo ik heb deze week stage week
bij gered deen
www.stoeterijdeen.nl
vet leuk wel geen haflingers maar wel super leuk lief hengsten :P
morge weer lekker heen
heb even globaal gelezen
al he ik iets belangerijks gemist ze het dan maar nog is :p

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:27

staan daar aleen maar hengsten???

Mar je er ook op rijden of niet?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:32

Wordt zeker tijd :)
We doen alles rustig aan hoor, heb tijd zat!
Maar meneer is echt nergens van onder de indruk joh.
Die foto van mn profiel is dus ook echt gewoon de 1e keer (ownee, de 2e keer, 1e keer staat wel op film) dat ik erop klim. Zo in het weiland, voetje en gaan. Het interesseert m echt niks, vind alles best haha. Behalve de trailer dan :+

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 20:41

hihihi

ach jah... nadat mara geen last meer had van zadel vrees ging het ook prima... Ik ben benieuwd hu dat met de ukkies later gaat...