Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:maar baba praat niet altijd sarcastisch
edit babs
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:En dat vind ik gewoon doodzonde!
Wat voor hechte close club waren we.
We deden alles voor elkaar alles!
We deelden lief en leed met elkaar.
En dat is zo langzamerhand allemaal weg
En daar wordt ik gewoon treurig van!
wie niet? ik ben hierniet welkom das me duidelijk,
ik was hier voor jou en esmee, en dat esmee vervolgens pm gaat sturen naar mieske met ik mag je wel is achterbaks sorry
Babsie_Flash schreef:suusiejj schreef:maar baba praat niet altijd sarcastisch
edit babs
Nee, nu moet het niet gekker worden!
Wat voor varianten komen er nog meer?
mieske schreef:Maarre als we nu toch zo openharig aan het beppen zijn..
Heb ik nog een vraagje..
Als je hier nieuw komt, word je vaak geconfronteerd met "de kliek"
Vind het erg jammer als buitenstaander om dat te lezen, komt een beetje over alsof je niet goed genoeg bent om "erbij te horen"
Ik heb het hier wel erg naar mijn zijn,
Vind het dan ook jammer dat jullie mij soms verkeerd begrijpen,
maarja ik ben nou eenmaal zo..
mieske schreef:Maarre als we nu toch zo openharig aan het beppen zijn..
Heb ik nog een vraagje..
Vind het erg jammer als buitenstaander om dat te lezen, komt een beetje over alsof je niet goed genoeg bent om "erbij te horen"
lotteluvah schreef:mieske schreef:Maarre als we nu toch zo openharig aan het beppen zijn..
Heb ik nog een vraagje..
En dat is precies het probleem wat ik jou verteld heb in een pb.
suusiejj schreef:mieske schreef:Mjah ik was er niet bij, maar vraag me nog steeds af waarom die zogenaamde oudjes zijn weg gegaan..
Viet opzoekendat snap ik wel..
gek wief is ut
precies je was er niet bij, das het hele punt, drom snap ik niet wrom je je woordje zo snel klaar hebt staan
zogenaamde oudjes? kijk eens in moon dr profiel (alle delen staan erin), begin bij deel 1 en waar je moet stoppen weet ik niet maar DAT was de groep , dat was hoe het ging,
en viet opzoeken, heb met viet vele problemen besproken en viet hielp me altijd net als ik bij haar deed of tenminste poging tot, zo zijn wij allemaal , en zo zijn wij ook allemaal een groep geworden door dik en dun.. weinig van over en dat is waar het om draait
maar dat is NIET waar het gisteren om ging!! en toch word het gedacht.
lotteluvah schreef:Jij voelt je niet meer welkom dat is het probleem meis.
Natuurlijk ben jij hier welkom!
Ik zou alleen zo graag willen dat het net zoals toen werd.
Toen waren we hier dag en nacht. Nu heb ik soms het idee dat mensen hier met tegenzin komen.
knabbelgirl schreef:nah door die tem die ik heb gestuurd, denk ik dat ik en miss mariska ook wel een ow aan onze broek krijgen, en dan heeft ze er 2 dus een ban
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Jij voelt je niet meer welkom dat is het probleem meis.
Natuurlijk ben jij hier welkom!
Ik zou alleen zo graag willen dat het net zoals toen werd.
Toen waren we hier dag en nacht. Nu heb ik soms het idee dat mensen hier met tegenzin komen.
natuurlijk voel ik me hier niet meer welkom, als je zegt haai is er een enkeling die trug reageerd , nieuwen doen dat bijna niet omdat zij niet door hebben dat ik of tjel of wie dan ook hier al kei lang zit.
zoals het toen was kan het niet meer worden, das wel duidelijk, alles loopt mis, de ene naar de ander komt, het word steeds jonger allemaal, ik denk dat zoals toen niet meer lukt, is al heel vaak geprobeert zowel door jou mij tjel lous moon karin enz
Edit: je gevoel klopt wel een beetje ik heb dat ook, en kom ook met tegen zin zoals gisteren helemaal na die uitvbal van emma
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:nah door die tem die ik heb gestuurd, denk ik dat ik en miss mariska ook wel een ow aan onze broek krijgen, en dan heeft ze er 2 dus een ban
Wat is nu een tem? Sorry... ben BlonT
dlientjuh schreef:ok wacht ik ben persoonlijk voor voorlezen
veel oudjes vinden het onzin alles te lezen
ik zou graag als regel in willen stellen
je leest terug van dezelfde dag de rest daarvoor hoeft niet
als je iets belangrijks heb gemist
moet je er even naar vragen of iemand komt er zelf mee
(dus like old times)
suusiejj schreef:dlientjuh schreef:ok wacht ik ben persoonlijk voor voorlezen
veel oudjes vinden het onzin alles te lezen
ik zou graag als regel in willen stellen
je leest terug van dezelfde dag de rest daarvoor hoeft niet
als je iets belangrijks heb gemist
moet je er even naar vragen of iemand komt er zelf mee
(dus like old times)
jah want meestal gaat het over bullshit als setjes enzo weejje![]()
vind het wle leuk ma niet altijd, en daarbij in de begin topics, als er iets was werd er gewoon een quote neergedropt
mieske schreef:Woordje klaar heb staan, dat valt ook wel weer mee hoor..
Ik vroeg alleen of je lange tenen had..
Zoals ik al zei, word vaak verkeerd begrepen ..
Babsie_Flash schreef:knabbelgirl schreef:nah door die tem die ik heb gestuurd, denk ik dat ik en miss mariska ook wel een ow aan onze broek krijgen, en dan heeft ze er 2 dus een ban
Wat is nu een tem? Sorry... ben BlonT
mieske schreef:*zat te denken*
Misschien moet ik toch maar opzoek gaan naar een ander topic ofzo..
lotteluvah schreef:Het probleem is dat ze je niet kennen
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Het probleem is dat ze je niet kennen
jah hej , ik kom hier met tegen zin dat klopt, maar heb een auto ongeluk gehad, en was er met me kop niet bij om dan dit overvolle topic me verhaal te doen, net als ik met kyr al over had
eerst deelden wij onze problemen met elkaar kyr moet er niet aan denken nu nog een probleem in het topic te zetten waar allemaal vreemdelingen zitten en ik ook niet ga hierin 100% mee met kyrene .
ik vertel ook niks meer
lotteluvah schreef:mieske schreef:*zat te denken*
Misschien moet ik toch maar opzoek gaan naar een ander topic ofzo..
Hier heb ik dus een vreselijke hekel aan he. Met weglopen los je niks op.
lotteluvah schreef:Maar suus als je nou eens goed nadenkt he.
Jij was ook pist als jij een verhaal had neergezet en niemand reageerde omdat niemand teruglas.