Hey lieve meiden Ik heb dus gisteren mijn rapport gehad, en ben daarna met Iris via een heeeeeeele omweg naar haar huis gefietst en hebben we wat gehangen. En toen naar afscheidsmusical van onze broertjes geweest, en toen ik thuis was ben ik maar gaan lezen(ben weer 12hoofdstukken verder met The Davinci Code).
Ik zal hier dan maar m'n punten geven want scanner doet 't niet
nederlands G 6.7 frans V 6.5 duits V 6.8 engels G 6 geschiedenis V 6.3 aardrijkskunde V 5.7 wiskunde G 6.4 natuurkunde V 6.22 scheikunde V 7.3 tekenen G 7.7 muziek G 7.7 LO(gym) V 7 levensbeschouwing V 7.5
Nou dan zal ik me maar even voorstellen Ik ben Meya. woon in Bergum (dorpje midden in Friesland) en op ong 3 km van mij vandaag in Noordbergum is een haflingerstal (ruiterkampen&fokstal) De Tschogglberg. Ik ben daar nu ongeveer 1½ jaar en doe vanaf het begin Sandy van Zuidveld al, en vorige zomervaknatie heb ik stella een beetje gereden, maar als ik eerlijk moet zijn vond ik er niks aan! Dus met Stella gekapt toen haar baasje weer terug was, maar vanaf november toch getraind voor wedstrijden, en het liep heeeerlijk, en zo doende ben ik nu al B+9 In ong. 12/13 proefjes rijden. Het is voor mij ook de 1e uitbrengen op zulke wedstrijden, Stella moet wennen want ze is van zichzelf erg dominant, ookal zie je dat nu niet meer terug!! En ze is verkeerd beleerd en nu moet ik dus al beginnen met wijken en middengalop, dat ik dacht dat het allemaal niet zosnel gebeurde en ik dus de 1e wedstrijden nog in de B blijf rijden, maar 14 juli mijn 1e L1 wedstrijd heb( voor de clubkampioenschappen) .