Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar dan heb ik wel grooms mee hahahahah 

buurmeisje gaat haar starten om de clubkampioenschappen!
vrouwenparochie mocht wel maar nu die niet meer door gaat... :"(
De klik was er van beide kanten en nu zou ik me mijn leven niet meer zonder haar kunnen voorstellen. Hoe druk en bijterig ze in het begin was hoe lief en begripvol ze nu is. Ze is heel leergierig en wil heel graag alles voor me doen. ]Ik ben trouwens bijna 32 en vind het heerlijk zo lief gezinspaard te hebben. Mijn dochtertje van 7 is ook gek van haar en daar is ze heel voorzichtig mee. In het begin dacht ik wel eens doe ik hier wel goed aan omdat ze behoorlijk lomp uit de bocht kan komen. Deem was niet ingereden dus daar zijn we langzaam spelenderwijs mee begonnen. Inmiddels is ze het zadel gewend en kan ik er zonder hulp op weg stappen. Gewoon spelenderwijs er op geklommen zonder zadel 3 weken geleden en ze accepteert me volledig. Tot nu toe gaat het super goed en genieten we samen van alles wat we doen. Als zij het naar haar zin heeft heb ik het ook. Mijn andere paardje is vorig jaar overleden maar ik kan echt zeggen dat ik echt een vriendin erbij heb gekregen.

(zij mij vast wel, haha)

Faringo schreef:Hoi!!
Ik ben echt vreselijk druk met van alles. Nu wel vakantie maar had nog personeelsuitje en ben dus eigenlijk vandaag pas vrij. Nu moet ik nog koffer in pakken, wasje draaien, huis opruimen, naar Storm, vanavond bowlen, naar mijn vader wat dingen op halen dus ik ga maar vast zeggen ik het niet meer ga redden om een lang verhaal te typen en te reageren voordat ik op vakantie ga! Eind september meld ik me weer!!
Doeidoei!!