Ik wil gewoon mijn hoofdstellen terug(en al mijn andere spullen ), maar helaas nog steeds op stal middendelfland. Ben het echt zat nu, al 7 maanden liggen al peeps der spullen daar.
Mijn hakken zijn ook geen kak hoor, die zijn fashion Killerheels dragen de meeste kakkers niet
Pff was druk in de bak, met z'n 9en gereden! Wolder werd er heel moe van, maar hij bleef keurig gefocust. Daarna nog even over het terrein buiten uitgestapt, door de mist met de flitsen en knallen, deed hem niks.. Ideaal politiepaard! Nouja totdat hij een zebrapad,stoeprandje of vlekje tegenkomt !
Goldy was wat hyperder met de knallen buiten, die heb ik alleen in de binnenbak gereden en dat ging wel goed
Goldy is sowieso wat meer een zenuwpees, die kan zich heel heet en nerveus maken (Pfoe ik weet nog wel de parade vorig jaar Ermelo, we deden niks anders dan in het midden rondjes rennen,springen en steigeren) , terwijl Wolder toch wat jonger is. (Al vind die dus de meest onnozele dingen weer eng )
Nessie
Geplaatst: 31-12-10 20:34
Ik had toen Wolder 3 was Wolder mee naar Ermelo voor de parade (Rest niet was die nog te jong voor), deed het fantastisch, beetje met iedereen rondflirten . Maar Goldy blijft dat eng vinden.
Laatst bijgewerkt door Nessie op 31-12-10 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Ach zo blijven ze allemaal iets hebben! Nib heeft een absolute fobie voor koeien.. Er heeft er ooit eentje recht in zijn gezicht geloeid en sindsdien..
Liiisaaa
Geplaatst: 31-12-10 20:35
Nessie schreef:
Ik had toen Wolder 3 was Wolder mee naar Ermelo voor de parade (Rest niet was die nog te jong voor), deed het fantastisch, beetje met iedereen rondflirten . Maar Goldy blijft dat eng vinden.
Wolder heeft nog nooit een koe gezien dus dat kan nog komen..
Goldy is wel voor meer dingen bang, is ook niet zo'n held in het verkeer. In het bos daarintegen rijden we superfijn, de rest maakte leuke stapritjes, wij gallopeerde de hele paardenroutes, vindt ze geweldig!
Geen idee, volgens mij juist eind augustus. Ik ben dit jaar ook niet geweest, en weet ook niet of ik volgend jaar ga Was ook heel beledigd ; was 3e met springen won ik een doosje MINI-elastiekjes van 2.50 (kaartje zat er nog op).
hahah nib een koeien fobie. Peeps houd van koeien loopt gerust door een land met 30 koeien(gedaan met verhuizing van asbest stal naar andere stal). Enh we hebben op stal ook heel veel koeien en kalfjes. Verkeer, brandweers/ambulanes/politie met loeiende sirenes maakt der allemaal niet uit. Peeps is heeeerlijk bomproof.
Ik wil ook kijken of we met peeps en veulen naar ermelo kunnen
Wolder is ook best flink bomproof, alleen dan de normale dingen kan hij niet tegen (Bodemschuw is hij, vlekjes, verschillende kleuren van bodem, stoeprandjes, zebrapaden, schaduwen, andere dingen op de weg). Maar het is nog een puppy!
Ik had Goldy trouwens ook even zonder hoofdstel gereden, was ook wel leuk om te doen. Nog wel wat stuurloos en loeihard
Zou wel leuk zijn, als we dit jaar vervoer voor peeps en veulen kunnen regelen. Een leuke familiefoto Peeps met der paps en der kindje , haha. Hoe peeps op vreemd terrein is, heb ik echt geen idee van. Maar die is overal wel makkelijk kan alleen flink bokken