Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hahahaha 

Gail aan de slakken 

Peelie schreef:No limit en Angard stonden eerst bij H. de Brouwer. Angard is verkocht, en de iegenaresse van No limit was zomaar ineens vertrokken. Want No limit stond eigenlijk voor dit jaar bij H. de Brouwer ter dekking...
Nathalie83 schreef:Hij is wel erg donker.. Hou ik persoonlijk niet zo van.. Maar verder echt super mooie hengst zeg!! Vreselijk lief koppie zit er ook op!!
Ja ik vind apart dan weer leuk hihi.
Marlis schreef:Peelie schreef:No limit en Angard stonden eerst bij H. de Brouwer. Angard is verkocht, en de iegenaresse van No limit was zomaar ineens vertrokken. Want No limit stond eigenlijk voor dit jaar bij H. de Brouwer ter dekking...
Angard en No limit zijn toch van de zelfde eigenaar? Dat dacht ik tenminste:)
Ik ben bli jdat hij nu niet meer daar dekt, maar bij mij in de buurt
Peelie schreef:No limit en Angard stonden eerst bij H. de Brouwer. Angard is verkocht, en de iegenaresse van No limit was zomaar ineens vertrokken. Want No limit stond eigenlijk voor dit jaar bij H. de Brouwer ter dekking...
[/quote]Nathalie83 schreef:
maar kom even vlug fotos van Ankie spammen
We hebben gewoon wat op ons gemakje door de bak gehobbeld, ik rij niet dressuurmatig aangezien ik haar toch zo weinig rij. Ankie vind het wel prima zo
Merk dat het toch wel nuttig is om mezelf terug te zien op de foto's en film want dan zie ik pas hoe beroerd ik zit
Ik ken niemand die zo belabberd op een paard zit als ik
Iets om te onthouden dus voor volgende keer. Dat voorover zitten kan ik me zelf echt bijna niet afleren.

Kijk ook naar ankies neusgaten