Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat een knappe merrie is het toch!
VivaLaVida schreef:mijn merrie is heeeel anders dan armani. misschien voor iemand die niks met paarden heeft lijken alle haflingers op elkaar en alle fjorden enz enz maar is is altijd verschil in bouw, kleur, karakter enzzzz!
chipieke schreef:@Hinke: jij hebt dat zadel geloof ik?Heb jij daar een foto van van op het paard? Weet dat het een vzh zadel is, maar hoe zit het? Ben benieuwd
Aangezien ik hele moeilijke uren heb moet mijn vriend het zadel bestellen en gaat hij het zadel moeten uittesten.
Hinke schreef:VivaLaVida schreef:mijn merrie is heeeel anders dan armani. misschien voor iemand die niks met paarden heeft lijken alle haflingers op elkaar en alle fjorden enz enz maar is is altijd verschil in bouw, kleur, karakter enzzzz!
Lol wil je zeggen dat ik niks met paarden heb?![]()
je zit dan wel op bokt enzo maar je hebt vast niets met paarden 
Hinke schreef:Het is dus het zadel waarmee ik aan het rijden ben, het zadel waarmee ik haar longeer is een isabelle werth wintec zadel.
De zadelzitting lijkt nogal klein maar het zadel dat ik heb is dan ook een 17 inch. Volgens mij kun je ze zelfs nog in maat 18,5 inch krijgen maar dat weet ik niet zeker. Wel fijn dat je hem mag uitproberen! Dat is vaak nl niet zo.
chipieke schreef:@Viva: leuk dat ze dan toch een supere thuis heeft!
merk het wel steeds meer.. 
Hebben al bijna anderhalf jaar
Gaat hard 

Ze reageerd ook op bolletje en scheet *love it* Peelie schreef:melody93 schreef:Gewoon vragennee heb je, ja kan je krijgen
![]()
ga nu je filmpje kijken!
ik denk dat ik haar vamidag maar eens even ga bellen. Dan heb ik maar eens andwoord... Loop er namenlijk al een paard dagen over te denken om het te vargen...
Zou een mooie oplossing zijn voor jullie tweetjes toch?!