Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Okej, dan komen nu veel zelfgemaakte/mislukte ava'sJullie moeten even meezoeken naar de leukste
De kleurtjes van de randjes zijn veelal een kleurtje uit de foto zelf..Op enkele na.
En ja, het zijn maar simpele dingen, maar ik kan niet zoveel
Anseltje schreef:Okej, dan komen nu veel zelfgemaakte/mislukte ava'sJullie moeten even meezoeken naar de leukste
De kleurtjes van de randjes zijn veelal een kleurtje uit de foto zelf..Op enkele na.
En ja, het zijn maar simpele dingen, maar ik kan niet zoveel
Wentos schreef:Anseltje schreef:En een goeiemiddag allemaal.
Anne heeft een 6.6 voor SK binnen, ben er opzich wel blij mee
Ik hoop opzich wel dat staken vrijdag gewoon doorgaat. Vond het maandag wel melig om te zien&dan neem ik zeker mn camera mee
En ojah, ik heb een ava..& nieuw onderschrift
Netjes de 6,6.
En wat kruipt er voor irritant rood iets in je onderschrift eigenlijk??Anseltje schreef:Ik ga met cait en pa overleggen of ik mij mag inschrijven voor dat Laurens van Lieren dingesdag
is helaas wel al op 24febr.. en ik weet niet of vianne en ik dat redden.. Wel zou ik het super leerzaam vinden
Leuk! weet je al of het mag?
Ow ik lees het al. Jammer, maar als ze er nog niet klaar voor is moet je het niet doen..
@ Anne: Vianne ziet er een stuk beter uit nu!
xLariss schreef:Ik verveel me dood, maar ook weer niet?
Hilde_q schreef:![]()
lotteluvah schreef:Die liggende an! Of die laatste.
Anseltje schreef:VIET DUBBELPOST
Anseltje schreef:Hilde_q schreef:![]()
Ik wcht even het antwoord van rest af, maar ik vind deze ook wel leuk ja.. vind er meerdere leuk xD
Ik ga ze dadelijk stuk voor stuk in mn profiel zetten
lotteluvah schreef:Anseltje schreef:VIET DUBBELPOST
Hilde_q schreef:(ze zien er allemaal leuk uit)
SmeeJ schreef:Anseltje schreef:Ik wcht even het antwoord van rest af, maar ik vind deze ook wel leuk ja.. vind er meerdere leuk xD
Ik ga ze dadelijk stuk voor stuk in mn profiel zetten
Die vind ik ook