Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik heb nog 1 liggen (zie onderschrift) Geloof dat ik ook in me profiel wel een foto heb dat arash hem op heeft.
zo maar eens gaan kijken 
stinkt idd heel hard maar helpt wel.. alleen beetje jammer dat het spul bruin is 

als het net zo wordt als paar jaar terug ga ik echt niet rijden! gooi mooi voor de zekerheid slaapzak in de auto, blijf ik wel bij me vrienden slapen 
Goed gesproken
Jij natuurijk ook alvast een super jaar gewenst!
. Ik kom van oorsprong ook uit zo'n mini dorp. is idd erg leuk als iedereen iedereen kent met zulke dingen. Maar als je eens iets uithaald, weet ook heel het dorp het
das dan weer een nadeel 
daar wil ik al heen om alleen maar naar hem te kunnen kijken... *zwijmel* heb de uitzendingen van life en cooking waar hij was echt wel 300 keer gezien 

3 dagen lang heel Assen op de kop. ge-wel-dig! 
, wil je het hele verhaal wel even uitleggen maar doe ik via pb voordat ik weer gezeik krijg.. dus wie wil weten vraag maar
gewoon bij de ruitersportwinkel?
als ik op me balkon sta, kan ik 1 van de podia's zien
*

Ben voor Nib opzoek naar combi borsttuig & nieuw hoofdstel voor springen!

Maar ik ben altijd te kritisch met wat ik wil. 

Dit is de enige, en dit is met het trainingshoofdstel.

. Uuh was rond 3/4 uur denk ik? Ik heb geen idee
haha jaa klopt Onnen is echt inimini. Dat vind ik juist wel gezellig. Haren vind ik TOTAAAL niks aan.
. En de rest natuurlijk
ja wel beetje blond Lisa
Met TT is de MotorGP (denk aan oa Valentino Rossi) in Assen op het TT-circuit. maar de 3 dagen voor de race is het al groot feest in Assen. Veel muziek en dronken duitsers
Motorrijders/liefhebbers komen van echt overal. 1 bonk gezelligheid dus 
ken het probleem Lisa, ik pik ook altijd de duursten eruit zonder dat ik het doorheb.. Hang ze dan meestal teleurgesteld weer terug aan het rek..