[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:26

Kleine veulies worden groot he, en ik kan toch geen 2 paarden houden.. Is geeneens ruimte voor op onze stal dusja!
Bovendien ben ik ook meer een ruinen iemand..

Liiisaaa

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:29

Ben ook geen merriemens.. Alhoewel de merrie die er nu voor Nib is, is wel echt een geweldig ding waarmee ik overweg kan!

Echt balen van Peps..

Dat halster is volgens mij heel mooi, had ik ook een keer zien hangen. Maar Nib staat bruin niet echt helaas.. Moet je binnenkort wel even een foto laten zien met nieuwe halster :P

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:33

Ben zelf normaal ook meer van het zwart bij Wenner, maar ik had toevallig een bruin dekje gekocht en dat stond heel gaaf, en toen zag ik dit halster, en tsja...
Heb beloofd om nu voorlopig geen halsters meer te kopen, want ik gebruik de helft toch niet. Heb er niet achterlijk veel ofzo, maar eigenlijk zou k aan 2 genoeg hebben.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:45

Suus, wouw een rit van 4 uur! Kan me voorstellen dat je bekaf was.

Moyra ik begrijp je beslissing maar blijft jammer :(:)

Haha ik heb wel een merrie maar wil geen veulen voorlopig haha :P

Daarnet bloeduitslag gehad van Diezel. Hij is helemaal super gezond! Zijn waardes zijn prima :D Alleen hij had waarschijndelijk een virusje te pakken die week dat hij nog trager dan normaal was... Verder moet ik wel de aanvallen zeg maar in de gaten houden en proberen te filmen. Maar is zo af en toe en zo kort, ik ben bang dat het lastig filmen word..

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:47

Super dat Diezel helemaal gezond is! :D En dat filmen.. Je moet maar net 'geluk' hebben dat je camera erop tijd bij hebt.. Maarja toch weer een opluchting :P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:49

Liiisaaa schreef:
Super dat Diezel helemaal gezond is! :D En dat filmen.. Je moet maar net 'geluk' hebben dat je camera erop tijd bij hebt.. Maarja toch weer een opluchting :P

Hij dacht aan dat 't een lichte vorm van epelepsie kon zijn. Hoop dit natuurlijk niet. Ik ben trouwens geen camera iemand ik kan echt niet filmen :=

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:52

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:54

joopiexx schreef:
Jeetje dat is ook balen!
Zonde, want het is een super mooie omgeving met heerlijke uitrij mogelijkheden!
En er is geen mogelijkheid tot iets met zand voor haar in de winter?

Suzanne staat daar!

Heb een mooi halster besteld! Maar ze hebben m nog niet verzonden hij ligt wel gereserveerd. Hij zal denk ik vandaag opgestuurd worden, want ik had het geld gelijk overgemaakt, maarja dat was donderdag avond, en met de pasen doen de banken natuurlijk niets |( Dus dan zal het vandaag wel binnenkomen, en dan posten ze m <3 Donkerbruin leer van Isabell werth <3

Ja idd erg jammer, nee helaas niet. Zand blijft ook vochtig ook al zou het super goed gedraineerd zijn. De halve paddock was gedraineerd maar wss verstopt en blub geworden. Een groot deel was wel iig droog door vele houtsnippers die er lagen en ze had er ook een container met tegels erin, land en een bestraadpad maar helaas moet ze toch echt het meerendeel van de dagen binnenstaan wil ze zonder pijn kunnen lopen en ik kunnen rijden etc.

Leuk een bruin halster:) Vind bruin op haffies altijd erg leuk.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:56

Madeira_ schreef:
Liiisaaa schreef:

Hij dacht aan dat 't een lichte vorm van epelepsie kon zijn. Hoop dit natuurlijk niet. Ik ben trouwens geen camera iemand ik kan echt niet filmen :=

Hoop het niet, zou niet fijn zijn.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:56

Ik ga weer even verder met stage opdrachten, heb dalijk stage en de periode is bijna voorbij en loop al achter.

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 10:59

Hopelijk hoef je niets te filmen Paulien en is Diezel indd een beetje grieperig of iets geweest!
Gelukkig was zijn bloed goed, je schrikt toch als je maatje ineens zo raar gedrag vertoont!

Marlis; Ja jammer, maar goed als dat voor haar beter is dan maar weer op stal.
Staat die van mij winterdag ook, heb niet de mogelijkheid om hem altijd buiten te hebben. Bovendien heeft hij een schurfthekel aan modder en plassen dus of ik hem er zo blij mee maak?
heb je al een andere stal op het oog, of zoek je in een andere plaats?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:09

Jody, ik schrok behoorlijk :o dat is waar. Maakte me zorgen om 'm, gelukkig is alles oke in zijn bloed :) Maar ja, het idee dat hij ''even wegvalt'' terwijl we in de beugel lopen en net oversteken ofzo, dat vind ik erg eng. Gelukkig is dat nog nooit voorgekomen :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:13

Ja dat is een vervelende gedachte!
Hopelijk kwam het echt allemaal door een virus, en blijft hij nu lekker fit! is het sinds je naar de da met hem ben geweest nog een keer gebeurt?

Ik ben naar Wenner! Kijken of k zn manen kan wassen!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:14

Nee, het is niet meer voorgekomen gelukkig. Toen hij zeg maar ziek was (de eerste keer toen we naar de DA gingen) had hij het gehad. Hij heeft het wel is, maar niet in die mate gelukkig.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:15

joopiexx schreef:
Hopelijk hoef je niets te filmen Paulien en is Diezel indd een beetje grieperig of iets geweest!
Gelukkig was zijn bloed goed, je schrikt toch als je maatje ineens zo raar gedrag vertoont!

Marlis; Ja jammer, maar goed als dat voor haar beter is dan maar weer op stal.
Staat die van mij winterdag ook, heb niet de mogelijkheid om hem altijd buiten te hebben. Bovendien heeft hij een schurfthekel aan modder en plassen dus of ik hem er zo blij mee maak?
heb je al een andere stal op het oog, of zoek je in een andere plaats?

ja heb al een andere stalling op het oog, maar toen ik een maand geleden belden toen een vriendin zei dat er stallen vrij waren, ware die al beloofd. We gaan vanmiddag weer bellen, blivjen bellen als we horen dat er een stal leeg is. Stalling is in Schiedam, vlak bij mij huis dus;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:16

joopiexx schreef:
Ja dat is een vervelende gedachte!
Hopelijk kwam het echt allemaal door een virus, en blijft hij nu lekker fit! is het sinds je naar de da met hem ben geweest nog een keer gebeurt?

Ik ben naar Wenner! Kijken of k zn manen kan wassen!

Heerlijk, lekker manen wassen. Ik heb helemaal geen water waar peeps nu sta.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:19

Ik ga vanmiddag voor ik naar stage ga even de hengststation bellen waar de hengst dekt die ik op peep wil hebben, kijken of ik hem binnekort kan ebzichtigen.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 11:55

Afbeelding
Afbeelding

Peepje als veulen met mams.

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 12:08

Man ik heb zo telefoonangst, durf echt nooit te bellen maar heb net me over mijn angst heen gezet en gebeld om de hengst voor peepje te bekijken binnekort. Ik wordt nog teruggebeld over wanneer het zou kunnen:D yeeeh:P

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 12:57

Alles weer bijgelezen.. Veel gelezen over buiten rijden, hoefijzers en hengsten ;)
Diezel gelukkig gezond, ook maar hopen dat ie geen aanvallen meer krijgt..

Ik zit te wachten op m'n borsttuig.. die moet vandaag of morgen komen.. (had ook de pasen ertussen zitten ;( ) moet over een kwartier naar het werk.. dus ik hoop dat ie zo nog komt..

Welke hengst wil je op Pe Pe hebben dan?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 13:48

No-Limit had ze het over geloof ik...

Ik krijg binnenkort mijn slakjes!!! jippie!!! :D

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 14:09

Hallo :)

Dag knappe Pebbels en baasje.. ;(
Lisa; die fotobewerkingen zijn echt grappig :P
Marlis; aahh wat een lieve foto's <3 en goed dat je toch gebeld hebt! :)

Zo, Atlas heeft zich netjes gedragen bij de hoefsmid :) :) Hij vond het allemaal niet zo leuk maar bleef toch wel netjes staan. Vooral het sissen en de rook waren natuurlijk eng ;)
Daarna lekker door de polder gereden met hem, het is hier zo heerlijk weer! :D Hij liep normaal op zijn ijzers alleen tikte hij er soms nog wel tegenaan. Alleen voor mij was het de eerste keer dat we zonder andere paarden naar buiten gingen en voor Atlas al een tijdje geleden en hij was heel erg schrikachtig! Zo erg zelfs dat hij met zijn achterhand de sloot in kukkelde :Y) Dat was wel even schrikken maar gelukkig was hij er zo weer uit. Ik heb alleen wel het idee dat hij er een spelletje van aan het maken is. Ergens van schrikken, niet erg langs durven, baasje eraf en er vervolgens gewoon langslopen.. Maar soms durf ik echt niet te blijven zitten omdat hij dan zo raar doet, draaien, omhoog komen en heel hard weg willen rennen.. Heeft iemand daar tips voor??

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 14:22

Nathalie83 schreef:
Alles weer bijgelezen.. Veel gelezen over buiten rijden, hoefijzers en hengsten ;)
Diezel gelukkig gezond, ook maar hopen dat ie geen aanvallen meer krijgt..

Ik zit te wachten op m'n borsttuig.. die moet vandaag of morgen komen.. (had ook de pasen ertussen zitten ;( ) moet over een kwartier naar het werk.. dus ik hoop dat ie zo nog komt..

Welke hengst wil je op Pe Pe hebben dan?

No Limit inderdaad ja:)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 14:22

Rozie; Als iemand jou de gouden tip geeft, wil je m dan met mij delen?
Fijn dat hij zo braaf was bij de smid!

Nathalie wanneer heb jij je borsttuig besteld?
Ik had mn halster donderdag avond besteld, maar alles is dicht geweest natuurlijk dat weekend, dus de banken doen dan ook geen transacties. Hopelijk is het vandaag bij hun binnen en heb ik het deze week :D

Leuke foto's van Peep!

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-10 14:24

Haha ja dat zal ik doen Joopiexx ;) Heb er net een topic over gemaakt :)