Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Liiisaaa schreef:Super dat Diezel helemaal gezond is!En dat filmen.. Je moet maar net 'geluk' hebben dat je camera erop tijd bij hebt.. Maarja toch weer een opluchting
joopiexx schreef:Jeetje dat is ook balen!
Zonde, want het is een super mooie omgeving met heerlijke uitrij mogelijkheden!
En er is geen mogelijkheid tot iets met zand voor haar in de winter?
Suzanne staat daar!
Heb een mooi halster besteld! Maar ze hebben m nog niet verzonden hij ligt wel gereserveerd. Hij zal denk ik vandaag opgestuurd worden, want ik had het geld gelijk overgemaakt, maarja dat was donderdag avond, en met de pasen doen de banken natuurlijk nietsDus dan zal het vandaag wel binnenkomen, en dan posten ze m
Donkerbruin leer van Isabell werth
Madeira_ schreef:Liiisaaa schreef:Super dat Diezel helemaal gezond is!En dat filmen.. Je moet maar net 'geluk' hebben dat je camera erop tijd bij hebt.. Maarja toch weer een opluchting
Hij dacht aan dat 't een lichte vorm van epelepsie kon zijn. Hoop dit natuurlijk niet. Ik ben trouwens geen camera iemand ik kan echt niet filmen
joopiexx schreef:Hopelijk hoef je niets te filmen Paulien en is Diezel indd een beetje grieperig of iets geweest!
Gelukkig was zijn bloed goed, je schrikt toch als je maatje ineens zo raar gedrag vertoont!
Marlis; Ja jammer, maar goed als dat voor haar beter is dan maar weer op stal.
Staat die van mij winterdag ook, heb niet de mogelijkheid om hem altijd buiten te hebben. Bovendien heeft hij een schurfthekel aan modder en plassen dus of ik hem er zo blij mee maak?
heb je al een andere stal op het oog, of zoek je in een andere plaats?
joopiexx schreef:Ja dat is een vervelende gedachte!
Hopelijk kwam het echt allemaal door een virus, en blijft hij nu lekker fit! is het sinds je naar de da met hem ben geweest nog een keer gebeurt?
Ik ben naar Wenner! Kijken of k zn manen kan wassen!
Nathalie83 schreef:Alles weer bijgelezen.. Veel gelezen over buiten rijden, hoefijzers en hengsten
Diezel gelukkig gezond, ook maar hopen dat ie geen aanvallen meer krijgt..
Ik zit te wachten op m'n borsttuig.. die moet vandaag of morgen komen.. (had ook de pasen ertussen zitten) moet over een kwartier naar het werk.. dus ik hoop dat ie zo nog komt..
Welke hengst wil je op Pe Pe hebben dan?