Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
of was jij dat niet! 
Wat groooooot 
echt niet!
Heb jij daar een foto van van op het paard? Weet dat het een vzh zadel is, maar hoe zit het? Ben benieuwd
Aangezien ik hele moeilijke uren heb moet mijn vriend het zadel bestellen en gaat hij het zadel moeten uittesten.

maarja ze krijgt teminste een super tehuisje
Madeira_ schreef:Nou..... ik zie ook niet veel verschil tussen paarden... maar dat mag wel he als je 1 procent met je rechter en 3 procent met je linker oog ziet?![]()
Ik ben PUUR op Madeira's karakter gevallen.. En ze is gewoon heel knap zover ik op foto's kan beoordelen, maar dat is gewoon mooi meegenomen
En iedereen vind zijn eigen haf wel knap denk ik.. Maar ja, ik vind vaak paarden al knap als ze zeg maar super lief en trouw zijn
ArlandoO schreef:In z'n babyvacht was ie hardstikke licht en nu best donker![]()
Wat ik ook leuk vind bij jou Haffies is dat de 1 een brede bles heeft en de ander een minder grote aftekening.
Beetje een driehoek. Wat me opviel is dat de haflinger Lita hier op bokt dat ook heeft en die is ook van Alcantara.
lekker gevarieerd hahah
sorry moest er gewoon even op inhaken.