Ja inderdaad maarja donderdag komt de dokter en ik doe er alles aan om hem weer gezond en happy te krijgen wil hem ook wat extra vitamine gaan geven en als goed is word er ook even bloed geprikt en daarnaar gekeken dus het is even afwachten verders...
Ik hoop ook echt dat hij weer gauw beter is hij krijgt gelukkig wel genoeg frisse lucht in zn buitenbox ik denk dat hij het zoiezo ook een beetje aan zn luchwegen heeft hij is er erg gevoelig voor vorig jaar was hij ook verkouden .... Maarja ik heb mezelf voorgenomen om het helemaal te gaan enthen voor alles en nog wat en voortaan ook wat voor zn luchtwegen te gaan bijvoeren
Onze honden dood ziek. Met uitlaten, los op de dijk(uitlaatgebied) een heel brood gegeten met waarschijnlijk gif erin of helemaal rot. Ze kregen hele hoge koorts, en onwijze buikpijn en krampen. Ik ben aan het werk, mn zus en broertje direct naar de dierenarts gegaan. Daar beide honden injectie gekregen zodat ze gingen braken omdat alles eruit moest, beide veell gebraakt ook heel de auto onder. Ook injectie tegen mmisselijkheid gekregen. Thuis als puck de kleine ging slapen/liggen draaiden ze ogen weg en krreeg stuiptrekkingen. Grote ging wat beter. Gaat nu redelijk volgens mij
Beterschap voor jade vervelend longontsteking, maar goed te genezen
Marlis! Wat erg! Vergif heb ik hier ook wel eens gehoord maar dan meer tegen katten. Hopelijk gaat het snel beter met je hondjes en is de buikpijn gouw weg.
Was net fitany kwijt die stond nog helemaal achteraan in het land te snoepen van het jonge gras en liane stond al op stal te wachten op haar eten was wel grappig
Moet van mn moeder trouwens aangiften doen wat betreft de honden. Waarschijnlijk loopt er weer een of andere gek rond die bezig is met gif in eten. Waren we later geweest met de DA hadden we twee dode honden.
Ze spelen nu weer en zijn levendig. De maag is helemaal leeg dus als het goed is kunnen ze geen terugval meer krijgen!
Hahaha fitany die neemt het er van. Een echte haf.
Flurk
Geplaatst: 06-04-12 14:24
Wat ben ik blij. Vandaag dressuurwedstrijd gereden in nootdorp en een andere bokker met haflinger meegenomen. We hebben elkaar geholpen en onze paarden konden ook direct met elkaar overweg. We hebben allebij een winstpunt en hetzelfde fijner gevoel aan deze mooie dag overgehouden. Kortom een mooi begin van onze samenwerking.
ik heb voor jullie nog paar foto's van vorig weekend. Echter door scannen en uploaden zijn ze wel stuk minder mooi geworden. Toch wilde ik, ze graag met jullie delen. Op zaterdag 31 maart Vaardigheid En op zondag 1 april de marathon en dat gaat ongeveer zo
Vandaag bij jade geweest en het ging al een stukje beter maar ik ben er wel over uit dat ik voortaan vitamines en supplementen voor de luchtwegen blijf bijvoeren
Ja hij is alweer wat beter gelukkig ! Vandaag ook nog er even heen gegaan en zn hoefjes geprobeert te krabben ging redelijk maar hij had er niet veel zin in
hay meiden. Wat fijn dat het rijden met farah zo goed gaat. Wissel, pf peeps kan nog niet eens wijken haha. Zijn bezig om t er te leren maar lukt nog niet echt. Met kyr en peeps alles goed. Vandaag me0een stalgenoot uurtje naar buiten geweest. Peeps vond sommige dingen erg spannend maar blijft gelukkig goed bij je . Waaide heel hard en we reden langs de oude maas en er kwamen 3grote container schepen, had ze nog nooit gezien hihi. Dus dat was eng. En ze heeft der schapen fobie overwonnen. Ging zonder problemen langs een hele kudde. Terwijl ze t schaap vlakbij stal nog eng vond. Maar die rent altijd luidruchtig mee haha. Binnenkort weer jade fotos en fotos van jouw paarden doranka!
Haha schapen die kunnen idd erg eng zijn. Dat was vast een mooie buiten rit ondanks de schepen dan. Die kom je ook niet elke dag tegen natuurlijk.
Ja farah heeft een uitgebreid pakket niet altijd makkelijk hoor. Soms is stap draf en galop ook wel meer als genoeg. Als ze ergens onderuit wil komen gaat ze soms dingen gebruiken zoals op de volte schoudervoor op traver op renver. Als ze boos is gaat ze verzamelen en krijg je haar er niet weer uit. Maar soms is het ook wel cool ya. Ze allemaal kan. Ze zal wel nooit een echt wedstrijd paard worden maar zo ist met zo leuk haha soms zeg ik wel noem iets wat ze niet kan haha. Wel is wijken altijd een probleem geweest. Ze kan beter schenkelwijken is korter en schuiner dus minder ver de pas naarvoren.
Wat erg van jullie honden hebben ze in het braaksel nog wat gevonden.... Fluk ziet er gaaf uit. Jade gaat gelukkig ook alles weer goed...
horsii
Geplaatst: 09-04-12 13:48
Kitzbi, het braaksel is niet gecontroleerd, gezien de maag van beide leeg was en dat was het belangrijkste. Maar wij en da zijn er haast zeker van dat er gif in gezeten heeft. Ga zo ef je topic bekijken
heerlijk om je naarlinger zo aan te treffen : en ze houd van vies zijn grrr en knappe moeders die zo onwijs der best doet met rijden,
doranka, ik zou ook wel willen dat peeps dat allemaal kan hoor haha.
farahtjuh
Geplaatst: 09-04-12 17:28
je mag der wel een keer komen testen ziet er goed uit dames knap kind en knappe mams je kijkt wel erg boos op de foto anous
vind het wel leuk om xtje je paardjes te komen bewonderen :d hoop dat kyr en peeps snel op een stal staan dat schilt een heeeleee hoop tijd ahha, neejoh niet boos, geconcentreerd ahha.