Is wel leuk bij jullie doen die mensen ook mee enzo, wij zouden ook mee willen doen maar wij kunnen niet bouwen Hier leven we in een heel andere cultuur.
Ja klopt. Hier leeft het hele dorp van cross tot cross (okee en corso tot corso ). En hele boel bedrijven sponsoren de cross & doen mee met de cross etc.
Hier zouden ze dat ook zeker doen . K woon echt in een boerendorpje
Vroeger deden ze altijd vanalles met oud en nieuw enzo, stonden er allemaal auto's hadden ze die op hooipakjes gezet, keer allemaal banden om de lantaarnpalen gedaan spullen slepen enzo
Hier gaan die boeren allemaal naar de zwarte cross, een chaos joh bij die kaartverkoop zei anous der vriend. Die gaat er ook altijd heen. ik ben er nog nooit geweest ga er ook niet heen
Was ook wel mooi ; 'Wat van m'n klasgenoten': Ja en we gaan weer naar de kermis! Dus ik: Kermis? Wat moet je daar nou weer, in de draaimolen ofzo? en hun: Nee joh in de tent ernaast drinken! Nou zo is de kermis bij ons dus totaal niet
Dorp hiernaast is ook één grote kakkerbende . Ons dorp is echt boerendorpje, als je op google zou zoeken staat dat er volgens mij ook . Wonen veel boeren enzo,
Ik studeer bedrijfsmanagement voor een autobedrijf En ik werk/loop stage ook bij een autodealer Voornamelijk receptie en gasten ontvangen, maar ik help ook wel eens mee in de werkplaats.
Ik ben helemaal niet bekakt haha alles behalve dat
Pff ik word gek van een jongen die niet terug smst
Ik woon in Vlaardingen is een stad niet overdreven groot maar eigenlijk kom ik nooit in de stad als ik uitga voorheen toen ik nog een vriend had was dat heel vaak nu minder maar dna is het op schuurfeesten in de lier en schipluiden en zomerfeesten enzo. Tentfeesten/schuurfeesten. In dorpjes.
Haha ja het is wel even iets, ook op school, met al m'n roze spullen , met m'n fashion, en op m'n stiletto's Ook bij praktijk verkoop; Kom ik binnen in de showroom ''Die komt voor een roze fiat 500!'' Maarja het is wel hartstikke gezellig En ik vind het een erg leuke studie en heb het ook naar mijn zin op werk.