Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
welkom! 

*schaam* 
Lekker even in de bak gek gedaan nu het nog kan(nu is de bak nl. nog goed en niet nat)
Hij was gek haha, dan spring ik naar m toe en dan gaattie helemaal zo staan oftie aan gaat vallen en dan rent hij hard weg

Dapnik schreef:Peelie schreef:
gebruik jij wel een pad onder je barfoot london?
Want asl ik het zo zie niet...
Ik heb een pad van lamicel, net zo dik als dubbele inlages en met ruggengraat vrijheid. Hij is groter dan de inlages, en verdeeld de druk dus over een groter oppervlak.
Ik vind hem fijner dan mijn grandeur pad.
)

armani met homo halster en links merel (vriendin van mij) en rechts ikke
Woest schreef:@ Peelie: YEP! dat is een W-lijner. zijn vader is Wirbelböe en zijn moeder Alinda.
En vandaag heeft hij me een waardevolle les geleerd.
DOE NOOIT EEN MENHOOFDSTEL UIT ALS IK NOG IN DE KOETS STA! (luidt het verdict)
ik weet niet wat ik bezielde toen hij een meter voor de poetsplaats stond om uitgespannen te worden, en ik dacht even zijn menhoofdstel al uit te doen en zijn halster in de plaats aan te doen. Ik deed hem uit, meneer zag de koets plots en ging met koets dmv een mega jump tegen de muur omhoog. ik vloog (gelukkig door super reactie) naar hem toe en deed mijn handen over zijn ogen zodat hij de koets niet meer zag.
DOM DOM DOM van mij ! maar gelukkig een les die ik nooit of te nimmer meer zal vergeten!!!

Als je nu in Dit* topic kijkt, zie je iemand die totaal geen verstand heeft van paarden. Wil het oplossen dmv slaan terwijl zijzelf de fout is?