lotteluvah schreef:hoe kan je bijna zeker weten dat het past?
Je kent die hele pony toch niet
jah indd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lotteluvah schreef:hoe kan je bijna zeker weten dat het past?
Je kent die hele pony toch niet

TjelleBieb schreef:OKÉ!
Ik maak me nu echt zorgen..
Al een paar dagen niets van Dien gehoord, weetniet hoe 't met d'r gaat, heb d'r foon nummer niet.. en Lous komt hier ook bijna nooit.
GVD!

lotteluvah schreef:Ik vraag me wel eens af he. Stel ik ga dood.
Hoe komen jullie dat dan te weten?

Babsie_Flash schreef:Hallo daar!anybody home??? Ben weer terug uit Denekamp!

suusiejj schreef:Nou ik ben er weersorry dat ik niet iedereen heb gesmst
punt 1 het is een lang verhaal
punt 2 ik heb op deze sim niet het nummer van viet en nog een paar niet
maar hier het verhaal
Nou dat was me wat haha heb alle peerden gezien, ze staan echt overal en nergens en best leuke dieren, bijna alle 3(??) zijn hengst.
1tje is 3,5 en daar gaat binnekort iemand op, 2 anderen staan bij ene kim
maar er zit dus een heel verhaal achter
De ouders van het meisje die nu de paarden van hem en dr eigen paarden rijd moeten aardig rijke mensen zijn, zij kreeg een eigen stal met binnenmanege en een paar pensionklanten, en dan een peerd van dr ma en zelf een paard of 3 waaronder 1 van hem.
Zij is werkloos en is hele dagen door met paarden bezig, 1tje staat geblesseerd op stal dus kan ff niks mee, zit achter al zn paarden goed bloed bla bla..
De vader van dat meisje betaalde bijna alles, 1000euro erbij dan deed hij dat geen probleem.
Maar nu zijn die ouders gaan scheiden, zijn wat dingetjes gebeurt waardoor pa totaal is omgedraait en de boel (die manege) wil sluiten van zn dochter.
Eerder kreeg ze alles wat ze wou hebben de ouders vonden het allemaal prima maar nu gaat het dus anders (wat ik opzich heel banketstaaf vind voor dr ken dr niet ofzo maar het moet alles behalve leuk zijn)
Dochter doet er heel makkelijk over en heeft gezegd tegen Martin, ajoh ik ga gewoon 40uur in de week werken en dan kan ik de stal makkelijk onderhouden en je paarden en mij paarden rijden.
Maar het hele punt is dat Martin daar totaal geen vertrouwen in heeft, want zij weet niet waarover ze praat met 40uur werken en dan nog ff makkelijk al die paarden door rijden enzo, want ze heeft geen opleiding niks en als ze al werk vind is ze kapot na het werk en om dan ook nog al die paarden door te rijden, vind hijzelf niet wat.
Dus hij weet bijna zeker dat gevoel heeft ie , dat er 1 of 2 vrij komen, maar omdat hij dat nog niet 100% weet en hij me daarom nog niks beloofd omdat ie me niet blij wil maken met een dooie mus.
Wanneer er 1 vrij komt komt ie bij mij op stal als het goed is, omdat ie weet dat ik met pa zit en met het rijbewijs enzo.
Hij weet wel bijna zeker dat er 1 vrij komt..
Het paardje van 3,5 is een zoon van zijn overleden paard, dat verhaal vertelde hij me en ik schrok me dood..
Paard Flox heeft heel wat prijzen in de dressuur gewonnen, op een dag werd hij gelongeerd, hij schrok ergens van, steigerde en kwam plat op zn rug terecht, waarschijnlijk nek gebroken en iets in de rug het bloed kwam uit zn oren en mond en hij was niet lang erna harstikke dood..
De zoon van Flox word dus binnenkort ingereden, voor de rest kent ie alles al (hij is beleerd voor de kar waardoor hij al veel kent als vrachtwagens enz, stap,draf enzo) die moet ik misschien rijden.
die komt dan heel waarschijnlijk bij johan staan
Verder zijn we nog naar een ruitersportzaak in Ruurlo geweest Nijland heet dat
MAN wat een spullen daar. en ook HV POLO jaja van blousjes tot dekjes van dekjes tot halsters en dekens ALLES!!!
ik ga daar zeker weer heen volgende week ofzo!!! Damnz wat een spullen
en van Martin heb ik een halster voor Asje gekregen, en hij zei als ik nog eens na een ruitersportzaak moet als Divoza ofzo ga je maar mee kijken hoe gek we kunnen doen met een dekje voor je paardje ofzo haha
dit is het halster
[afbeeldingen]
Monica_86 schreef:In 1 woord super!!! Fijn dat het zo goed klikt tussen jullie en vooral dat hij EERLIJK is! Ik ben echt heel blij voor je!!!Komt wel goed met jou!!
ENNNN vind het helemaal geweldig dat je hebt besloten asje te houden!!!
mooi halster btw!!

SmeeJ schreef:

Monica_86 schreef:Nou kheb me kerstspullen binnen
Slingers/kerstmuts/gewei/rooie elastiekjes/materiaal om kersthalster te fixen

Babsie_Flash schreef:ik ga slapen! Tot morgenavond! Ben de hele dag weer weg

!
!
suusiejj schreef:Roma_4ever schreef:haajff redelijk bijgelezen.
leuk suus hoop dat er 1 vrijkomt voor je
naomie; jammer dat ie er weer niet was
of 2
Naomi_Haffie schreef:kga de folders rondbrengen
En heel de bommelerwaard is weer voorzien van stroompies.

Evatje schreef:mams succes met het verbouwen.
ik heb gisteren een nieuw halster+veiligheidsbeugels gekocht.
wat voor veiligheidsbeugels:) en wat voor halster ? Evatje schreef:mams succes met het verbouwen.
ik heb gisteren een nieuw halster+veiligheidsbeugels gekocht.