maar wel een hele grote stap voor mij, van 1 meter lange manen naar niks 
Gefeliciteerd Christa, mooi cijfer!!
Aahh Ninke, die twee zijn echt schattig samen! Lieve foto's

Wat Lola's manen betreft, hier een voor en na foto

Voor:

Na:
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fijn dat je weer uit je dipje bent!
Fijn dat het de goede kant op gaat met je opa! Wat een manen heeft Lola zeg
Staat haar mooi, maar kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment zat bent. Ben benieuwd naar het resultaat.

. En wes nog steeds zo mooi koppie
!!
Groetjes! 
Beterschap voor je opa!! Ik zag het al op fb! Staat haar nog steeds prachtig hoor!

Welkom!!
Fijn dat hij het wandelen zo goed oppakt 

), Welkom! Wat fijn dat het zo goed gaat en de baby alleen van de groep weg wil, dat is echt heel wat waard!
. Ben benieuwd naar je verhalen hoe het verder gaat.
. Succes met de laatste loodjes!
. Word je ook moe van natuurlijk
.
. Kom ik het erf af, zie ik een kraan aankomen. Stond ik midden op de weg hoor met het watje, te keren en te doen
. Ben maar even terug de oprit opgereden, en toen weer een poging gedaan. Maar goed, was het eerste ritje alleen, na een lange tijd, dus dan mag het ook wel
.
Ik ben vrij lang ziek geweest en daarna een zware SE week gehad dus had weinig zin/tijd meer om op bokt te zitten. Maar wat een mooie haflingers hebben jullie allemaal! Heel leuk om te zien dat ze allemaal zo verschillend zijn
vorrige week heb ik een nieuw hoofdstel& een nieuwe zweetdeken gekocht voor mn knapperd! Dus die hebben we dit weekend uitgeprobeerd tijdens het longeren en daarna hebben we een heerlijk rondje polder gewandeld met het lekkere weer. 

Heb je wat meer info over jezelf en je Haflingers? 
Volgens mij zitten/zaten er alleen in dit topic al 4 (inclusief mezelf
). Gaat het nu weer wat beter met je? Wat een knappe Haf is Karel ook! Nieuwe spulletjes staan hem goed 

Succes met je zwangerschap
Ik had ze vorig jaar bij Karel in een sportcoupe getrokken/geknipt, maar laat ze nu toch maar weer groeien.
hij staat in een grote paddock met inloopstal maar hij staat graag buiten in de regen geloof ik
ik ga zn 'oude' deken wassen en weer waterdicht spuiten, ik hoop dat hij het dan nog even volhoud.

Leuk hoor! Wat een knapperd is je Haflinger zeg! Vind westerntuig zo stoer staan op Haflingers