Mooie foto esmee
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
doet pien dit vaker of schrok die
?
silby schreef:Voor ons was ermelo niet zo'n succes en op dit moment ben ik ook helemaal
niet blij met mijn haflinger
Ik ben in mijn proef lelijk ten val gekomen waardoor ik de rest van
de dag in het ziekenhuis heb door gebracht...
Ik heb er gebroken ruggenwervel aan over gehouden en zwaar verrekte enkel banden...
Ben de komende tijd dus wel even zoet
silby schreef:sterker nog ik mag niet lopen,alleen naar het toillet...
volledig bedrust en een koset om...
woensdagnaar het ziekenhuis.

) 

silby schreef:Voor ons was ermelo niet zo'n succes en op dit moment ben ik ook helemaal
niet blij met mijn haflinger
Ik ben in mijn proef lelijk ten val gekomen waardoor ik de rest van
de dag in het ziekenhuis heb door gebracht...
Ik heb er gebroken ruggenwervel aan over gehouden en zwaar verrekte enkel banden...
Ben de komende tijd dus wel even zoet
sunny43 schreef:Hoi Flurk, ik vind niet dat ik mijn pony echt hard laat werken, wel geef ik veel afwisseling (mennen, poldercrossen, naast de fiets, in de rijbak, longeren, VD) en het is niet dat ze niet vooruit wil, ik mis gewoon het frisse enthousiasme (wat ze meestal wel heeft als we huiswaarts gaan), ze doet alles wat ik vraag maar... wil kijken of ik haar wat meer voorwaarts kan krijgen. En ... tijdens de grasperiode van 6 maanden voer ik buiten Marshall Force en wat hooi geen krachtvoer, ben daar gisteren dus mee begonnen om te kijken of haar dat wat meer pit geeft.
Paulusjuh schreef:Leuke foto's Klasien! Is heel allround zo te zien, zo'n instructieweek. Waar was het ook alweer?
Yvank_ schreef:Pff wat een ellende marindoet pien dit vaker of schrok die
?
want ik sprong echt niet...