Gail; heb je de foto's al??

joopieexx; haha nou die van mij wil juist graag naar huis, maakt niet uit of hij alleen is of niet

Ik ben naar stal!
Hoop dat de bak weer een beetje leeggelopen is

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Liiisaaa schreef:Ga zo ook filmpje kijken van je Gail!
Hmm balen dat je bijna niks hebt kunnen doen door de bak..
Verder niks gemist volgens mij?
Gisteren naar Paaspop geweest, was echt heel gezellig! Alleen jammer dat VanVelzen ziek was, maar de vervanger was ook super!Vanmiddag Nib niet kunnen rijden, hij moest 3x dekken en dan is hij echt kapot. Heb hem wel lekker gepoetst en 2 vlechten opnieuw gevlochten.
horsii schreef:Mara loopt lekker hoor, je kan trots zijn op je debuut met winstpunten!
joopiexx schreef:horsii schreef:Mara loopt lekker hoor, je kan trots zijn op je debuut met winstpunten!
Jou haf staat in Delfgauw?
Ik had haar al eens op de foto gezien in een ander topic met een bekende achtergrond, en zat net in je profiel te kijken en vroeg me af waar ik haar eerder gezien had!
Ik heb vanmiddag heerlijk rondje delfse hout gereden, best een groot rondje en ook wat stukjes in draf. Vriendinnetje is met me meegereden tot 2 dammetjes voor mn stal en toen liep hij zo naar huis! Volgende keer doen we 4 dammen, en zo steeds wat verder! Zijn we nog wel ven bezig maar goed, kleine stapjes vooruit zijn beter dan in een keer teveel, dan is het weer verpest misschien..