Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hinke schreef:Goed dat je dat zegt! Ik had zoiets ook al in het kvth blad zien staan maar over dat soort dingen lees ik altijd heen.
Muppetmayo: een boomloos zadel past toch op elk paard? Welk merk is het?
Wat is er trouwens gebeurd met het haflingermeeting-topic? Ik kan het nergens meer vinden!
Spaans iig... 

Madeira_ schreef:@DivaMiep, welkom terug!![]()
@Gail, ik had het wel een beetje koud ja, maar ach, vond het leuk zonder jas de foto'sik denk wel dat ik 1tje laat uitvergroten, krijg ze straks op cdtje (zonder copyright, ware grootte) kan ik even beter kijken welke ik ga uitprinten.
Vandaag ging rijden erg goed.
Madeira had ik soms niet onder controle (ging ze hard rennen, dan weer langzaam, zomaar in galop van de hoefslag afschieten—wat ik niet voelde aankomen, bokken tegen andere paarden.
Maar dat doet ze allemaal niet meer! Sterker nog.. als ze nu alleen in de bak is, gaat ze heel onzeker doen, van alles en nog wat schrikken (iets wat ze ziet liggen, maar ik zie het niet, dus zit er dan heel chill op en dan opeens voel ik haar aan de kant springen voor iets heel stom haha) en verder heeft ze nu mooie tempo met draven en galoperen. Zelfs volte galoperen gaat beter, ze wilde dan wel is een bokje geven, terug vallen in draf, maar gaat steeds beter. Ben echt trots op haar!!
naomimak schreef:Madeira_ schreef:@DivaMiep, welkom terug!![]()
@Gail, ik had het wel een beetje koud ja, maar ach, vond het leuk zonder jas de foto'sik denk wel dat ik 1tje laat uitvergroten, krijg ze straks op cdtje (zonder copyright, ware grootte) kan ik even beter kijken welke ik ga uitprinten.
Vandaag ging rijden erg goed.
Madeira had ik soms niet onder controle (ging ze hard rennen, dan weer langzaam, zomaar in galop van de hoefslag afschieten—wat ik niet voelde aankomen, bokken tegen andere paarden.
Maar dat doet ze allemaal niet meer! Sterker nog.. als ze nu alleen in de bak is, gaat ze heel onzeker doen, van alles en nog wat schrikken (iets wat ze ziet liggen, maar ik zie het niet, dus zit er dan heel chill op en dan opeens voel ik haar aan de kant springen voor iets heel stom haha) en verder heeft ze nu mooie tempo met draven en galoperen. Zelfs volte galoperen gaat beter, ze wilde dan wel is een bokje geven, terug vallen in draf, maar gaat steeds beter. Ben echt trots op haar!!
super paard![]()

Lekker bingo gedaan en ook nog 10 tellen in de rimboe
hiphopje schreef:Wilde ze vanochtend al doen, maar ik vond het 'zielig' om haar uit de wei te halen, het is hier nu zulk lekker weer, het waait niet en het is helemaal niet koud. Dus ze mag lekker de hele dag in de wei vandaag.
Peelie schreef:Dapnik schreef:
Heb net zo fijn gereden, ze was lekker los en ontspannen, maar ben nu wel erg moe!
gebruik jij wel een pad onder je barfoot london?
Want asl ik het zo zie niet...
Peelie schreef:Dapnik schreef:
Heb net zo fijn gereden, ze was lekker los en ontspannen, maar ben nu wel erg moe!
gebruik jij wel een pad onder je barfoot london?
Want asl ik het zo zie niet...
Maar dat komt natuurlijk ook door de nieuwe omgeving. Verder ging het super!
Ben helemaal blij