Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:leuk setje vietalleen te roze voor mij
knabbelgirl schreef:ja je snapt het verkeerd want ze maakte een grapje
Roma_4ever schreef:goedemorgen
suus als je hier gewoon komt om gezellig mee te kletsen is dr ja niks aan de hand maar als jij alleen maar komt om hier te lopen rellen kom dan nietdit heeft helemaal geen zin zo iedereen hier heeft duidelijk een eigen mening.
en jou opmerking over dat jody hier al langer zit dan emma is missschien wel zo maar emma komt hier elke dag en jody plaatst af en toe een bericht ik ben bijen dan vervolgens vraagt ze heel vaak huh watdan hoezo ? wat een paar pagin's terug stond. als ze niet vaker komen kan en daardoor steeds heel veel moet lezen en niet aan meekletsen toe komt dan moet ze dat even melden
maar dat jij steeds begint over hoe lang jij er wel niet inzint en wij niet vind ik nergens op slaan
het is hier nu harstikke gezellig en jij komt steeds even rellen ( zo zie ik dat ) dan wordt er weer een paar pagina's over gediscussieerd en dat maakt de sfeer er niet gezelliger op.
dus bij deze als je komt praat dan of mee of blijf weg maar ga hier niet lopen rellen en vertellen dat jij en lous en dorien etc. er al van af deel 1 inzitten en dat jullie daarom meer te zeggen zouden hebben want zo kom je nu wel over.
en ik denk dat de meesten hier uit het topic het wel met me eens zijn
knabbelgirl schreef:misschien loopt ze hier langer, maar ze leest niet bij he, daar heb ik geen respect voor
en is nou de enige reden dat je hier komt om het topic weer te verziekenwant blijf dan lekker bij je volwassen vriendjes want zo wordt het er ook niet bepaald gezelliger op hoor
knabbelgirl schreef:want ze lopen misschien vanaf topic 1 mee, maar waren ze dit topic? Een een groot deel van het vorige topic?
En er wordt wel gezegt dat we normaal moeten doen tegen nieuwelingen, maar die zijn een groot deel waarom zij weggaan.
lotteluvah schreef:Ik wil nieuwe setjes
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Ik wil nieuwe setjes
haha ik ook, maar ik ga voorlopig ff niks nieuws kopenik heb al zoveel
Roma_4ever schreef:knabbelgirl schreef:want ze lopen misschien vanaf topic 1 mee, maar waren ze dit topic? Een een groot deel van het vorige topic?
En er wordt wel gezegt dat we normaal moeten doen tegen nieuwelingen, maar die zijn een groot deel waarom zij weggaan.
idd helemaal mee eens en als ze komen lezen ze neit terug en zij hebben het dan ook over de nieuwelingen dat het daar door komt dus ik snap niet waarom ze dan hier tegen ons komen zeuren
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:
haha ik ook, maar ik ga voorlopig ff niks nieuws kopenik heb al zoveel
Ik heb ook al te veel
Maar ik wil een nieuwe frisse start maken met lot
xLariss schreef:Hee, nu kom ik het weer verpesten.
Ok, ik ga het niet verdraaien, want ik ben eerlijk tegen jullie..
maar soms vind ik jullie wél een beetje te vergaan hoor, oké ik ben zelf ook nieuw geweest.
En ik snap wat er ook best vervelend is al komen dr steeds nieuwe bij, en die gaan weer weg en zo.
Maar toch, we kunnen wel een beetje aardig voor elkaar zijn toch? En anders, als je een bepaals persoon niet mag.
Dan negeer je dr toch gewoon, als ik het soms zo lees dan ben ik blij dat ik zo niet ben behandeld als nieuweling
&n ik weet er zijn wel mensen met me eens![]()
Okee, dit is niet aanvallend bedoeld. want ik vind jullie harstikke lief
Maar ik laat gewoon even mijn mening horen
knabbelgirl schreef:dat snap ik ja![]()
alles voor nieuwe setjes
Roma_4ever schreef:xLariss schreef:Hee, nu kom ik het weer verpesten.
Ok, ik ga het niet verdraaien, want ik ben eerlijk tegen jullie..
maar soms vind ik jullie wél een beetje te vergaan hoor, oké ik ben zelf ook nieuw geweest.
En ik snap wat er ook best vervelend is al komen dr steeds nieuwe bij, en die gaan weer weg en zo.
Maar toch, we kunnen wel een beetje aardig voor elkaar zijn toch? En anders, als je een bepaals persoon niet mag.
Dan negeer je dr toch gewoon, als ik het soms zo lees dan ben ik blij dat ik zo niet ben behandeld als nieuweling
&n ik weet er zijn wel mensen met me eens![]()
oo maar daar ben ik het ook wel mee eens hoormaar het gaat mij erom dat ik niet vindt dat suus hier moet komen rellen hier
en zij zijn naar dat andere topic gegaan juist om de nieuwelingen en ja laris dan mogen wij ons ook nog aangesproken voelen zij zien ons ook als een nieuweling
zo bedoelde ik dat
lotteluvah schreef:http://img479.imageshack.us/img479/9607 ... ar2gv4.jpg
Die roze geruite broek, dat blok dekje rechts onderin met die vakken en die roze peesjes moet ik hebben
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:dat snap ik ja![]()
alles voor nieuwe setjes
Haha
Ik vind dat echt heerlijk, mijn pony in set hijsen en lekker dressuren. Dat maakt mijn dag echt weer goed
mieske schreef:Die onderste 3 dekjes vind ik niet zo mooi
En die streepjes broeken vind ik niet zo mooi![]()
Dat dekje onder die longeersingel wel
lotteluvah schreef:mieske schreef:Die onderste 3 dekjes vind ik niet zo mooi
En die streepjes broeken vind ik niet zo mooi![]()
Dat dekje onder die longeersingel wel
Wat is wel mooi?
lotteluvah schreef:Mooi man dat HH
knabbelgirl schreef:lotteluvah schreef:Mooi man dat HH
Bah dat vind ik echt lelijk!