Daar was ik weer.

Suus, gewoon even afwachten wat hij zegt, en ga gewoon een keer met hem praten zodat alles duidelijk is.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kyrseltje schreef:Tjellebel, hoe ist met je DKboy?
TjelleBieb schreef:Kyrseltje schreef:Tjellebel, hoe ist met je DKboy?
Aaaaaaaaaawh!
Allang over!
Ik heb een nieuw héúl lief knulletje.
Nog niet vertelt?
Kyrseltje schreef:Tell me more! Desnoods over msn!
Het zegt al genoeg dat het in t klein staat Tjel!
Evatje schreef:Grr, ik ben echt pissed.
TjelleBieb schreef:Evatje schreef:Grr, ik ben echt pissed.
Moet ik 't eruit slaan met me wokpannetje?
Lucht op zegt me broertje wel eens, hij heb er verstand van, geloof mij.
Evatje schreef:Nou onze stal had een pension les gemaakt, ze stelde echt leuke dingen voor. Maarja nu zei ze ook, we wisselen met elkaar van paard. Dat meisje wat er ook in die les zit (die is geloof ik niet helemaal '100%', niet gemeen bedoeld maar ik weet even niet hoe ik het uitleg) heeft al eens op Lou lou gezeten, en mepte dr helemaal in elkaar met een lange zweep op dr kont. Ik doe dat niet omdat ik weet dat Lou dan gaat bokken, omdat ze zich niet fijn voelt, dus ik zei tegen mijn instructice, ik wil niet dat er iemand anders op mijn pony komt. Je bent een zeur zegt ze. En ik zei, dat kan je vinden maar ik doe niet meer mee met de les anders hoor.Ben ik nou echt een zeur?
TjelleBieb schreef:Evatje schreef:Nou onze stal had een pension les gemaakt, ze stelde echt leuke dingen voor. Maarja nu zei ze ook, we wisselen met elkaar van paard. Dat meisje wat er ook in die les zit (die is geloof ik niet helemaal '100%', niet gemeen bedoeld maar ik weet even niet hoe ik het uitleg) heeft al eens op Lou lou gezeten, en mepte dr helemaal in elkaar met een lange zweep op dr kont. Ik doe dat niet omdat ik weet dat Lou dan gaat bokken, omdat ze zich niet fijn voelt, dus ik zei tegen mijn instructice, ik wil niet dat er iemand anders op mijn pony komt. Je bent een zeur zegt ze. En ik zei, dat kan je vinden maar ik doe niet meer mee met de les anders hoor.Ben ik nou echt een zeur?
Nee, ik vind dit meer dan logisch.
Als jij niemand anders op je paard wilt,
dan moeten ze dat maar gewoon aannemen.
Zoniet, gewoon dikke middelvinger opsteken.
Althans, zou ik doen.
Evatje schreef:Haha, succes Tjel met Albéert.
TjelleBieb schreef:Evatje schreef:Haha, succes Tjel met Albéert.
Alfred, Kwalbert.
Maakt me allemaal niet uit, zolang het maar
TJELSIE'S Kwalbert/Alfred/Albert is.