ikke rook wel mee hoor

haaaaaaaaj

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jasia schreef:Als de thiedemann er niet om heen zit kan ze dus eerst nog helemaal haar koppie omhoog doen. Later (en dat gaat steeds sneller
) ontspant ze dan ook wel.. Maar met de thiedemann kan ze haar hoofd niet zo ver omhoog brengen en dat accepteert ze dan en laat ze haar hoofdje zakken en ontspant ze sneller..
Maar in de bak wil ik graag alles rijtechnisch oplossen..![]()
Buiten werd dat te gevaarlijk, omdat áls ze er vandoor gaat ik mezelf, mijn paard!, en andere mensen in gevaar breng.. Dus is, vind ik, de thiedemann een veiligere oplossing..
jacqq schreef:suus
suusiejj schreef:verdomme moon
ikke rook wel mee hoorarme meid
![]()
haaaaaaaaj
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:verdomme moon
ikke rook wel mee hoorarme meid
![]()
haaaaaaaaj
GELUKKIG
Jasia schreef:Suus
Haha moon jaEn ze vindt het niet zo heel erg, had eerst in de bak getest hoe ze zou reageren.. Ze wilde toen één keer achter een ander paard aan (zat toen in een periode van ik-moet-en-zal-bij-dat-paard-komen-ook-al-zit-jij-op-mij!..
) en deed dus haar hoofd omhoog, toen kreeg ze druk o phet bit en daar schrok ze even van.. Maar toen heeft ze het die keer dus ook niet meer gedaan
Anneloes reageert er dus heel goed op
Jasia schreef:Oow uh heb even geen foto waar je de thiedemann duidelijk ziet.. Zal morgen nog wel even een foto voor je maken, als je dat wilt?
Jasia schreef:Oké doe ik
Jasia schreef:
Heb ik weer een rede om foto's te maken![]()
SmeeJ schreef:Ooh, moet ik ngo weer maken, maar geen zin in