gaan jullie nog wat bijzonders doen vandaag??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik was zooooo blij en zoooooo trots. Toen gingen mijn emoties een beetje op de loop, zo trots was ik!
Ik ben echt blij

Ben echt trots
Super gedaan Peelie. Vervelend van die regen. Hier was het de hele dag droog en s'avonds begon het te regenen.

Ga vanavond met vriendinnnen naar Paasvuur en Paaspop en blijf dan daar ergens slapen.
Anna_Joy schreef:Fedor, leuke naam! Grappig je ziet ze namelijk niet zo heel veel!
Madaira is best groot dus! En al wat gehoord over Diezel? Of heb ik daar overheen gelezen..
Ben benieuwd hoe het is gegaan Gail!
En inderdaad wat voor hoofdstel heb je daar in Lisa en dat bit.. Staat wel erg mooi! Rij je daar mee buiten dan?

Balen van je broek, maar ook idd goede reden om nieuwe te kopen die wel lekker zit 

Net wel met de hond naar parkje geweest, die heeft zich lekker uit kunnen leven en gezwommen maar wij waren ook helemaal nat 
Nathalie83 schreef:Whaaaaa goed man Gail!!! Gefeli!!Balen van je broek, maar ook idd goede reden om nieuwe te kopen die wel lekker zit
Enne.. Foto's!
Ik ben gister naar Trance Energy geweest.. Was gaaaaf!! Nu wel zwaar brak.. Maar was het zeker waard!
aangezien ik nu ook meer wedstrijden zal gaan rijden. Dan vind ik het toch wel belangerijk om een goed zittende broek te hebben.

De eerste 2 keer was ankie nog wat stijf en stug in de mond, maar vandaag liep ze echt fijn. Ter afwisseling weer ff in de bak gereden. Ze doet echt haar best
trance energy is echt een super commercieel feest. Was wel een harde zaal idd maar hoofdzaal is gewoon normale trance alla Armin van Buuren.
Fijn dat ze haar best doet
Citaat:Ik had in mijn eerste proef 183 en mijn 2e proef 182 punten!!!!
Mijn eerste 2 officieele winstpunten zijn gewoon binnen!!!! whaaaaaIk was zooooo blij en zoooooo trots. Toen gingen mijn emoties een beetje op de loop, zo trots was ik!
Ik met mijn bolle tussen al die groote kastelen, als enige pony gewoon 2 dikke winstpunten bij mijn debuut!!!!Ik ben echt blij