[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

RM_

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 10:52

Vrolijk Pasen :D
gaan jullie nog wat bijzonders doen vandaag??

Anna_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:06

Fedor, leuke naam! Grappig je ziet ze namelijk niet zo heel veel!

Madaira is best groot dus! En al wat gehoord over Diezel? Of heb ik daar overheen gelezen..

Ben benieuwd hoe het is gegaan Gail!

En inderdaad wat voor hoofdstel heb je daar in Lisa en dat bit.. Staat wel erg mooi! Rij je daar mee buiten dan?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 12:57

Nou over ijn wedtsrijd, man wat een spanning, maar wat een gezonde spanning!!!!
Ik vond het heerlijk.

We kwamen daar aan, traile geparkeerd, ik mezelf aangemeld en betaald. Paar was al uitgeladen toen ik terug kwam. Mara was een beetje odderig van de wei en ale regen. Ik had gelukkig een jerrycan met warm water mee. Dus haar benen schoongemaakt. Toen opgezadeld. Mijn groom had het hoofdstel al om gedaan. Toen kwam er een meije naar me toe, die zei dat het verstandig was om Mara in te vlechten. Dus toch maar ingevlochten. Toen ik bij de losrijbak aan kwam meld ik me bij de ringmeester. Die zei, je bent hierna al. Ik zt 20 minuten voor mijn startijd al op Mara. dus ik was lichtelijk in paniek. Mijn groom had toen geregeld dat ik 10 minutjes kon krijgen dus heb 10 minuten snel snel snel losgereden.
Ja, dan komt het moment dat je naar de bak moet. Het storte echt met bakke uit de helem toen i aan het losrijden was, dus mara zag er een beetje motteballerig uit. Mijn broek was niet meer wit door de regen. Mijn broek was GEEL, echt heel smerig.
Nou eerste proef gereden, hier endaar wat spanning. ze was voortijdig terug gegaan naar draf toen ze eigenlijk nog moest galloperen. Dus een linke tik op haar kont en hobbel hobbel hobbel, daar ging ze weer verder in gallop, dus ik kon mijn overgang gewoon maken. Over het algemeen had ik een goed gevoel ove de proef. Ik was behoorlijk te vrede.

Ik moest gelijk door naar de vogende proef dus gelijk weer knallen. Ze was iets wat sloom op het been, maar verder liep ze wel aardig door. Er zaten een paar mooi ondspanne stukken in dat ze ook mooi zakte en de billen er ook lekker onder schoof. Heerlijk! Ook over deze proef had ik en goed gevoel, de proefen waren allenbij op ongeveer het zelfde nivo gereden. Waar ik dus ook heel trots op ben, dat ze dat 2 proeven heeft volgehouden! Braafe doos dat het was!

Uitstappen en afzadelen (ik ben tijden het losrijden en uitstappen een aantal keer bijna aangereden, het was nieteens mijn schuld, van sommige kreegn ik dan ook netjes een excuus, maar andere denen alsof er niks aan de hand was. beetje jammer) en naar de kantine wachten op de uitslag.

Ik was, zoals verwacht, niet in de prjzengevallen. Maar daar was ik ook helemaal niet voor gekomen. Ik was gekomen voor die winstpunten.

Ik had in mijn eerste proef 183 en mijn 2e proef 182 punten!!!!
Mijn eerste 2 officieele winstpunten zijn gewoon binnen!!!! whaaaaa :D Ik was zooooo blij en zoooooo trots. Toen gingen mijn emoties een beetje op de loop, zo trots was ik!

Ik met mijn bolle tussen al die groote kastelen, als enige pony gewoon 2 dikke winstpunten bij mijn debuut!!!! :D Ik ben echt blij

Nagano

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:17

@peelie

super gedaan
van harte met deze mooi winst hihi

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:22

Gail; Heel erg gefeliciteerd!! Echt super gedaan! :)

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:28

hee wat goed zeg :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:48

jaaa, ik vind het gewoon zoo cool :D Ben echt trots :)

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:54

;) Super gedaan Peelie. Vervelend van die regen. Hier was het de hele dag droog en s'avonds begon het te regenen.

Welkom terug Roziee :)

Lisa, is voor derest weer alles goed met Nib ?
Best wel lief dat ie je gevoelens aanvoelt en zich aanpast.
Ik heb eens op 500 kg paniek gezeten. Ben er uiteindelijk afgevallen. Dat was super eng. Iemand in de buurt had toen een feestje en stak vuurwerk af. In de hal hoor je dan niet meer waar het geluid vandaan komt. Voorderest vind ik Verena ook liever als ik me niet lekker voel.

Ik heb de hele winter gevochten tegen verkoudheid, en gewonnen. Nu heeft het me dan helaas toch te pakken.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 13:57

Nee, hier regende het de hele dag al. Mijn witte broek is nu ook helemaal zwart van mijn zadel... beetje jammer... Tijd voor een nieuwe, wat dit krijg ik er nooit mee uit.

Nouja, maar eens kijkenwaarneer ikmijn volgende wedstrijd plan :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:11

Wauw Gail! Super dat het zo goed ging, 2 winstpunten! :D

@ Rozie jij ook fijn pasen! :D Ga vanavond met vriendinnnen naar Paasvuur en Paaspop en blijf dan daar ergens slapen.

@ Anna_Joy dat is Nibs showhoofdstel. Maar omdat hij toch wel enorm sterk kan zijn, rijd ik hem daar buiten altijd op. Gewoon voor de veiligheid. Gewoon in de bak rijd ik hem meestal op D-Trens. Maar soms heeft hij echt zo'n bui, dan is dat gewoon niet verantwoord. :P

@Blondiev Nib is klein beetje uit z'n doen laatste tijd, denk dat het komt door begin van het dekseizoen. Dan wil hij altijd in de buurt van zijn merrie's zijn. Gisteren toen we met Nib en de 3 merrie's in de bak reden was er weer niks aan de hand. Balen van je verkoudheid! Maarja gelukkig word het dinsdag&woensdag mooier weer, misschien helpt het iets!

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:22

Dank je wel Lisa, veel plezier vanavond. Wij gaan bij Leon zijn zus eten vanavond.
Jammer van je broek Peelie. Misschien kun je 'm inverven dan heb je een gewone rijbroek.? :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:33

Dat kan denk ik wel, maar die broek zit niet zo lekker, daarom wil ik eigenlijk ook een nieuwe. Deze broek moet 10x in de droger ofzo dat hij een heel stuk krimpt, dan past hij wel goed :P

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 14:45

:D Dat komt dan even goed uit, toch?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 15:02

Anna_Joy schreef:
Fedor, leuke naam! Grappig je ziet ze namelijk niet zo heel veel!

Madaira is best groot dus! En al wat gehoord over Diezel? Of heb ik daar overheen gelezen..

Ben benieuwd hoe het is gegaan Gail!

En inderdaad wat voor hoofdstel heb je daar in Lisa en dat bit.. Staat wel erg mooi! Rij je daar mee buiten dan?

Ik krijg dinsdag de uitslag :)

Gail super meid gefeliciteerd :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 16:42

Whaaaaa goed man Gail!!! Gefeli!! :) Balen van je broek, maar ook idd goede reden om nieuwe te kopen die wel lekker zit ;)
Enne.. Foto's! :P

Ik ben gister naar Trance Energy geweest.. Was gaaaaf!! Nu wel zwaar brak.. Maar was het zeker waard! :P

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:32

goed zo gail
zij toch al dat jullie wel start kaart konde aan vragen

zo matilla weer super gereden vandaag
en met bianca ge lopen zonder veulen morgen en waarschijnlijk even op

RM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 17:40

Hallo :)
Is het bij jullie ook van dat poedersuiker weer.?? :( Net wel met de hond naar parkje geweest, die heeft zich lekker uit kunnen leven en gezwommen maar wij waren ook helemaal nat :P

Ik hoop dat het dinsdag weer goed weer is, dan komen de ijzers er onder en ik wil, als het goed gaat, meteen een klein stukje buiten met hem stappen. Hij heeft namelijk nog nooit op ijzers gestaan dus zal wel even wennen zijn voor hem..

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:19

Liiisaaa schreef:
Heeft Peps vast van der vader.. Mijntje had dacht ik niet zo'n enorm hoofd? :D

Volgens mij ongeveer hetzelfde als peeps. We gaan van de zomer een keer bij Mijntje kijken & hun bij peep:) Wel leuk om peep der mams weer is te zien.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:40

Nathalie83 schreef:
Whaaaaa goed man Gail!!! Gefeli!! :) Balen van je broek, maar ook idd goede reden om nieuwe te kopen die wel lekker zit ;)
Enne.. Foto's! :P

Ik ben gister naar Trance Energy geweest.. Was gaaaaf!! Nu wel zwaar brak.. Maar was het zeker waard! :P

Mijn pa is de foto's aan het bewerken, ik zal kijken hoe ver hij daar morgen mee is. Ik heb zelf al een kleine sneak preview gehad. Maar de kleur is hier en daar gewoon belabberd door het donkere weer....

En dat is idd een goede rede om een nieuwe broek te kopen :D aangezien ik nu ook meer wedstrijden zal gaan rijden. Dan vind ik het toch wel belangerijk om een goed zittende broek te hebben.

whaaa, ben nogsteeds trots op mijn bolle!!! :D

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 20:50

Ben heel benieuwd naar de foto's :)
Idd als je wedstrijden blijft rijden is het wel fijn dat je ook comfi kleren hebt.
En terecht dat je trots bent!! Is ook vet goed!!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 21:26

Inderdaad Peelie, gefeliciteerd! Kan je trots op zijn, meteen 2 winstpunten. Wanneer is je volgende wedstrijd?

@nathalie: trance energy, zegt me niks. Is dat van die harde muziek?

@Rozie: hier is het ook pokkeweer }:0

Heb vandaag, za en vr eindelijk weer gereden ;) De eerste 2 keer was ankie nog wat stijf en stug in de mond, maar vandaag liep ze echt fijn. Ter afwisseling weer ff in de bak gereden. Ze doet echt haar best ;)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 21:40

:= trance energy is echt een super commercieel feest. Was wel een harde zaal idd maar hoofdzaal is gewoon normale trance alla Armin van Buuren.
Lekker weer op Ankie gereden :) Fijn dat ze haar best doet :)

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 22:21

Rozie welkom terug!
Gail; Gefeliciteerd met je winstpunten:D Super gaaf zeg!
Nathalie; wel is van gehoord van dat feest, maar nooit geweest! klinkt leuk!
Hinke; Fijn dat ankie het zo goed deed en je weer lekker hebt kunnen rijden zeg!

Morgen ga ik weer een buitenritje maken met wenner. Heb een lief vriendinnetje die me naar huis wil brengen na ons ritje, want hij weigerd om alleen naar huis te gaan.. Verder is hij mega braaf, alleen dan doet hij een beetje raar.

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-10 23:49

Citaat:
Ik had in mijn eerste proef 183 en mijn 2e proef 182 punten!!!!
Mijn eerste 2 officieele winstpunten zijn gewoon binnen!!!! whaaaaa :D Ik was zooooo blij en zoooooo trots. Toen gingen mijn emoties een beetje op de loop, zo trots was ik!

Ik met mijn bolle tussen al die groote kastelen, als enige pony gewoon 2 dikke winstpunten bij mijn debuut!!!! :D Ik ben echt blij

zoo das lekker gegaan goed gedaan ;)

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-10 08:23

Peelie: nog gefeliciteerd:)