Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
joopiexx schreef:Nou arm knijntje zeg!!
K moet zeggen dat die van mij ook regelmatig op avontuur gaat als hij de kans krijgt.. Dus misschien heeft dit konijntje dat ook bedacht? Zit je daar als klein beestje in de stad![]()
Gelukkig hebben jullie m nog kunnen pakken.. Had indd eens gelezen over die ziekte jaa, dat is niet best.
Mn poonie hoest een btje, paar kuchjes bij t aandraven..
Ik weet niet of ik maandag de DA zal bellen, of het even af zal wachten. Deze winter heeft hij ook al een keer eerder gehoest, maar dat ging vanzelf over met stappen en wat rust.

Madeira_ schreef:Joeppie Madeira_ @ [JITP] Fotoshoot Haf Madeira in het winterse Dronten! fotoshoot van Madeira![]()
Ik heb net een galstenenaanval weer gehadben 't echt zo zat he. Ik heb echt zoiets van: trek dat stomme ding er maar gelijk uit
Vanmiddag heeft Suusje92 @ bokt met Madeir een springlesje gehad; goed ze is geen springtalent, maar ze vond het volgens mij erg leuk om te doen

ik denk wel dat ik 1tje laat uitvergroten, krijg ze straks op cdtje (zonder copyright, ware grootte) kan ik even beter kijken welke ik ga uitprinten. 
en ga gelijk ff spammen 

Freya schreef:Goede morgen allemaal ,
Ik wil dit graag met jullie delen :
In het Trekpaard & De Haflinger, welke ik elke 2 maanden thuis gestuurd krijg, stond een intressant artikel in, die niet alleen voor de trekpaarden en haflingerbezitters van belang zijn, maar voor elke paardenbezitter/eigenaar.
In het kort :
Op 1 juli 2009 wordt er een Europese verordering met voorschriften voor de indentificatie en registratie van paarden van kracht. In deze verordering staan veel verplichtingen die in Nederland al gelden sinds 1 januari 2004, toen de PVV verorderingen identificatie en registratie van paardachtingen in werking trad. Daarnaast staart er in de Europese verordering ook een aantal nieuwe voorschriften. Deze voorschriften gaan vanaf 1 juli 2009 in Nederland en in alle andere lidstaten van de EU gelden.
Aanvulling van Paardenpaspoorten:
Vanaf 1998 is een paardenpaspoort verplicht bij geregistreerde paarden en pony's ( dat zijn de bij een erkend stamboek ingeschreven paarden/pony's )
In 2000 werd deze verplichting uitgebreid tot alle paarden en pony's. Toen werd ook de inhoud van het paspoort uitgebreid. Er werd een hoofdstuk toegevoegd over medische behandelingen. Vanaf 2004 zijn alle uitgegeven paspoorten zeker vorozien van een hoofdstuk "Medische behandelingen"
Mocht je paardenpaspoort dit niet hebben, kan je bij de uitgeven van het paspoort van jouw paard / pony's voor 1 juli 2009 een bijlage opvragen. na 1 juli 2009 kan dit niet meer en is het paspoort niet meer geldig en ben je eigenlijk verplicht een geheel nieuw paspoort aan te schaffen.
Zonde van het geld, van bij het stamboek van Het Trekpaard & De Haflinger kost een bijlage maar 5 euro.
Hier is de link van het gehele artikel
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PQSCKDRP.jpg

Daarna hem met z'n deken in de bak gezet en hem uitgemest(doe ik iedere dag, mijn paard is netjes, poept en plast op 1 hoop achterin de stal
) Maar hij had geen zin om te rollen dus ik zn beenbescherming afgedoen, alles geborsteld, hoeven met water en een borsteltje afgedaan, hoefvet erop en Et Võila.