zon beweking als in je pro?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Omg tjel
dat had ik willen zien.
Babsie_Flash schreef:Dank U!
Ik zie dat alleen Wendy, Bianca en ik nog maar gestemd hebben!!
Stemmen jongens!! Nu ga ik echt.. doei doei!
SmeeJ schreef:, Sterkte hilde
.
dlientjuh schreef:Hilde_q schreef:Hee meiden
Heb slecht nieuwsLss ging niet goed en ben in het ziekenhuis beland
bijlezen doe ik zo,, ben misselijk door de klap
sterkte
lotteluvah schreef:
Hilde, heel veel beterschap en sterkte![]()
.
JoDy1991 schreef:Hiohoi,, zit op school...
Heel veel stertke Hilde!!!
kekaro schreef:Hide sterkte meis !!!
hoop dat je er gauw weer bovenop bent
Anseltje schreef:vianne het wéér een dikke pees..
Moet ze wéér op rust.
suusiejj schreef:hallo dan
Hilde wat balen zeg, veel beterschap
Anne. dik kloten dat ze het weer met dr pees heeft zeg.
En jah hoor ook ik heb alweer een probleem, werkelijk elke keer als ik Asra weer opnieuw berijd gebeurt er wel weer wat
nu is het me knie
Best grappig verhaal opzich heb hem nog ergens staan dus zal um hier ook ff neerzetten:
Vorige week woensdag, we gingen na radar, daar draaien ze op maandag en woensdag kameraden van me ook, maar niels had vuurwerk mee , van alles, dus ik loop een cafetaria uit met hun al bellend, gooit niels me ineens een vuurwerk ding voor de voeten, geen idee wat het was dus ik spring erover heen en ren weg als een malle tog omdattie ook patronen mee had schreeuwt ie me na Suus het was maar een wondertol:P
afgang 1
toen de terug weg stonden we iets verder dan koen zn huis, linda en ik hadden al een paar x hard gelopen om niels met zn vuurwerk, dus ik sta voor de opening van een voortuin, ik d8 das mooi want stel hij flikkerd me wat voor de poten ren ik mooi die voortuin binnen tog
en indd hij flikkerd me wat voor me poten dus ik draai me om, wil weg rennen als een gek, staat er ineens een tuinhek
BAM
wij lachen jonge, kwamen allemaal niet meer bij, maar doet wel dik zeer, kon me cake niet eens meer doorslikken van het lachen
Nou had ik afgelopen maandag bijna geen last meer, kon gewoon lopen
tot ik thuis kwam en een harde knak voelde en daarna een enorme scheut van pijn...
en tot me verbazing is dit nu me knie
http://i93.photobucket.com/albums/l51/a ... Afb031.jpg
http://img112.imageshack.us/my.php?image=afb030qc2.jpg
^gordijnen waren nog dicht dus beetje bud fotoecht vaag en moet nu na de dokter tot zo
suusiejj schreef:ik zei nog ,denkt u aan een scheur?
zeg ie daar denk ik niet alleen aan, ik weet het wel zeker.. dus ik d8 nou dat word op 4 pote lope
maar niet dus
uvando schreef:oke das indd ni zo prettig en wrom had je lol dan
anseltje
suusiejj schreef:IK WORD GEK VAN DAT GESTROMPEL![]()
![]()
Monica_86 schreef:appelflap!!!!!!!!! poedersuiker!!! Sterkte meis
Monica_86 schreef:suusiejj schreef:hee moon, ja ik kreeg dus indd niksdenk nie dat het maandag beter is dus ga vol goede moed trug hahaha dokter stalking. ik mot nu weeer weg wat dingen doen, wel heel langzaam welleswaar maar het moet gebeuren
mensen rustig aan![]()
jah man dokters
Loop dus nu met een gescheurde meniscus (en kan zowat niks, niet bukken, traplopen e.d) zegt die dokter: maar je kunt toch wel gewoon lopen? ik zo jah! nou dan is het niet echt spoed. Moet ik pas 19 nov naar de orthopeedstom
Monica_86 schreef:GVD check dit dan viewtopic.php?f=2&t=853867
suusiejj schreef:
princesmax schreef:Hallo!! mag ik ook gezellig meepraten?![]()
Mijn naam is Fanny, ben 18 jaar en woon in boekel.
Mijn hobbys zijn uitgaan, veel winkelen!, hardlopen en natuurlijk mijn twee dikzakken: prinses maxima van het ruitersgat (v wallenstein) en Romy ( v. allacher ). Romy is nu 1jaar en 6 maanden oud, en max is 5 jaar het zijn beide merries. en verder weet ik zo ff niks te vertellen
suusiejj schreef:oke nou moon togh ff weg is gaak ff me irritatie's hartelijk met jullie bespreken
(gooize moon)
Goed, toen Jeroen en ik wat begonnen voelde hij zich al best snel thuis hier, normaal gesproken ben ik daar enorm blij mee maar nu
Hij heeft een belachelijke verslaving, namelijk TELETEKST KIJKEN.. en daar kan ie echt gewoon 20minuten voor uit trekken
Soms dan volg ik iets en als er dan reclame is jat ie gewoon de afstandsbediening en gaat ie teletekst loeren dan kijk ik hem geirriteerd aan.. en hij gaat gewoon vrolijk verder, ondertussen mis ik de helft van wat ik volgde..
Als ik er wat van zeg komt ie zo beledigt over he ziek gewoon
Voordat het de eerste keer uit raakte ,
WAs hij ook al bezig met het feit dat Joeri (een kameraad van me die een rijschool heeft) een relatie met me wou want Jeroen geloofde er heilig in dat Joeri gevoelens voor me had
Dat begon al VOOR ik wat met Jeroen had, Joeri en ik zaten ff aan de bar waar Jeroen werkt , Joeri had wat probleempjes en besprak die met mij, onthoud wel dat Joeri een vriendin heeft en daarover gingen dus ook de probleeempjes
Toen Joeri ff wegging omdat hij iets in zn auto moest leggen zei ik tegen jeroen dat Joeri me maatje was en mijn toekomstige rijinstructeur..
Waarop Jeroen meteen antwoorde of hij dat niet deed om mijn borsten
Sloeg werkelijk helemaal nergens op
Toen ik Jeroen vertelde dat ik hem wel zag zitten zei hij dat hij met de leeftijd in de maag zat, uiteindelijk toen ie wel wat met me wou maakte hem het eigenlijk helemaal niet uit maar toen ie het uitmaakte was dat ook een reden
Stomme was in die maand tijd heb ik Jeroen 8 tot 10x moeten vertellen dat Joeri en ik gewoon goeie vrienden zijn, en pas bij 10x geloofde hij me..
Dit zelfde met Jojo.. Op mijn feest was Jojo in de eerste instantie door die roddel (die ik moon toen aan de telefoon uitlegte) niet welkom, Jojo had zoiets gehoord en kwam om 5 over 12 het cafe in wandelen waar mijn feest gehouden werd
Renato kwam naar mij toe rennen om te vertellen dat Jojo binnen was gkomen...
Jeroen kon hier niet tegen maar dat intresseerde mij vrij weinig op dat moment
Toen ben ik naar Jojo gelopen, die met mijn vader een biertje stond te drinken , ik heb met Jojo gepraat en hem gezegd wrom hij niet welkom was en dat k vond dat hij me OF altijd kon groeten Of helemaal niet, en niet alleen als die aangeschoten/dronken is
Op een gegeven moment kwam Jeroen 8ter me staan, Jojo keek um raar aan en sprak verder alsof hij Jeroen verder niet had gezien..
op een geven moment had Jojo jeuk aan zn hoofd ofzo, hij bracht zn hand dus naar boven maar Jeroen dacht blijkbaar dattie mij een knuffel wou doen en riep :"BLIJF MET JE POTEN VAN DR AF".
Waarbij ik echt zoiets had van wtf
Dan heeft ie nog een rare verslaving, dat is vaste internet site's bezoeken van die ouderwetse site's echt verschrikkelijk ..
En als ik een berichtje heb op Partyflock, bijvoorbeeld :"hej meisje alles goed je ziet er leuk uit zeg".
En ik weet niet wie dat is kan Jeroen onzettend moeilijk doen als ik het berichtje wil beantwoorden
Sommige berichtjes vind ik gewoon grappig om te beantwoorden, en ook met mensen die je niet kent kun je lol hebben toch maar nee van meneer mag dit niet en hij snapt dit niet
Dan heeft ie een pet, echt WALGELIJK!!!!! hijs dan 29 jaar en , maar met die pet issie net een ouwe kerl van 60 of ouwer man
Sinds Ricky dat ding tot OPA-pet heeft gedoopt walg ik helemaal van dat ding
ik heb er zo geen voorbeeld van maar tis zon afgrijzelijke groene stoffen pet met ribbeltjes (Volgens joeri een engelse pet) echt om te kotsen..
De dag na mijn feest was mn echte verjaardag (22 sept) en hij droeg dat ding continu , ik zette um af want ik schaam me helemaal verrot als die dat ding op heeft, waarop mijn kameraad zegt nadat ik jeroen zn pet eraf heb gehaald :"stukken beter!!!!!".
maar jeroen doet alsof ie het niet hoort en zet hem net zo hard weer op
Voor de rest , hij kan niet eens reageren als ik iets vertel of het is wel negatief
Hij probeert ook Sacha te comanderen, kijk Sacha scooierd weleens maar dan komt hij meteen aan met HUP en knipt ie met zn vingers enzo gewoon om ziek van te worden, ik kan me dr echt aan ergeren dus zet ik Sacha in de gang en dan zegt ie ook nog :"nee dat hoeft niet ".
Toen ie het uitmaakte, hadden we net 1 maand precies die dag EN ik kreeg de rouwkaart van John
Hij feliciteerd me ook nog die dag per sms met dat we 1 maand hebben
vervolgens stuur ik hem om 22uur dat ik de rouwkaart net in mn handen kreeg, en hij kan nog niet eens een sms terug sturen met sterkte ofzo
na zn werk kwam ie hier en maakte het uit , 1 dag voor coleance dus ik kreeg lekker alles in 1x
ik zelf irriteerde me wel aan hem en zat er ook aan te denken het uit te maken maar ik w88 nog ff i.v.m john en omdat ik het aan wilde kijken
ik heb nooit begrepen waar ie het lef weg haalde om me alsnog te feliciteren met john
erger nog toen ie het uitmaakte begon ie met dattie nog even gek op me was als voorheen en dat hij het gevoel nog precies zo had maar hij zag geen toekomst en toich zat ie WEL met de leeftijd
Vervolgens zegt ie ook nog eens :"zal ik overmorgen meegaan na de begravenis".
kerl is echt niet goed wijs
Nu is hetr weer aan omdat hij me de donderdag na de begravenis weer zag en toen pas inzag hoe erg ie me miste, we doen het mooi kalm aan nu, maar nu is het mijn beurt om er een punt 8ter te zette denk ik, ik erger me weer kapot
Dan nog een voorbeeld ik heb het met me knie,
me pa schrok zich gisteren ochtend een ongeluk met hoe dik en blauw ie is, evenals me vrienden die zich rot schrokken
Maar Jeroen zegt alleen :"ach ja".
Me pa kon mij niet brengen omdat ie moest werken en het best druk was op het werk
Joeri wou zelfs nog kijken of hij een rijles kon opschuiven maar kon niet anders had hij me gebracht.
Bas wou me brengen maar zat ergens in deventer en kon me niet brengen omdat ie geen vervoer had en geen auto heeft
Jeroen , van hem weet ik dat hij als hij ff na zn werk beld makkelijk later kan beginnen als hij dit had uitgelegd.. denk je dat dat 1 moment in hem opkomt?????????? NEE dus
Om 10 voor half 4 moest ik daar zijn, beld pa me om 10 voor 3 op met dat hij toch even snel naar huis mocht want zelfs hij vond het onverantwoord mij dat te laten fietsen met die knie..
Om half 4 kreeg ik veel smsjes met hoe het nu zat met me knie,
Behalve van Jeroen die smste pas om half 7, nu weet ik dat het op woensdag avond heus niet kei druk is in het poolcafe waar hij is, dat hij niet kan smsen..
Tijdje terug , dacht ik dat hij moest werken.. en Joeri wou komen , en wij wouden opzich wel poolen (rick joeri koen niels en ik)
Dus ik bel Jeroen op, hij neemt op ik zo :"haj skat ben je werke? wij komen dadelijk ff poolen".
Zegt ie :"nee schat ben vrij maar ga maar lekker poolen".
Dus ik zei :"had je niet kunnen zeggen dat je vrij was".
zegt ie :"had je ook kunnen vragen".
MAN ik vraag dat ALTIJD kan het ook een keer uit zichzelf?
Mja iig gingen we poolen, rick en koen waren er al en niels joeri en ik liepen erheen, maar na 1 potje hadden we geen zin meer, dus joeri stelde voor om film te kijken bij mij thuis,
ik jeroen smsen of ie er ook zin in had want we gingen dus I.P.V poolen film kijken
MAar omdat ik weet dat hij nogal moeilijk kan doen over het feit :"met mijn vrienden film kijken".
smste ik erbij dat ik een vermoeden had dattie het niet heel leuk vond
na tijdje heen en weer smsen omdat hij weer moeilijk deed belde hij op
het begon al met :"kun je niet eens een keer iets overleggen".
nou ik was echt kwaad , want papa jeroen moest eens kappe met dit soort rare dingen
want ik had al 3x verteld (zoals ik al zei moet ik ALLES herhalen) dat het IN PLAATS VAN POOLEN was anders waren we tot 23uur aant poolen geweest
en daarbij ALS hij aant wertk was geweest was ie ook niet eerder dan half 12 hier
dus ik snapte zijn heeeeeeeeele probleem niet
Lopen we in Stad Enschede, slaat ie een arm om me heen, ik haal de arm dan van me af, dat moet tog duidelijk zijn dak dat NIET fijn vind?
maar hij snapt het niet, dus toen we elkaar trug namen heb ik dus ook me ergenissen besproken en dat ook gezegd
zegt ie :"Had dat dan gezegd".
HALLO BEN JE DOM OFZO ik had het ook al 3x gezegd en een paar x laten merken wtf
en zo kank nog uren doorgaan maar tis nu wel lang genoeg
dlientjuh schreef:word het dit weekend 500? nieuwe topic?
Hilde_q schreef:dlientjuh schreef:word het dit weekend 500? nieuwe topic?
zeker welheb verplicht rust dus zal nu wel veel te vinden zijn
![]()
suusiejj schreef:HET IS UIT HAHAHAHAHAHAHAHA
sorry
kneus komttie hier zegt ie ik wil ff praten ik zodas mooi ik ook ik wil het uit maken hahaha
sorry
kneus komttie hier zegt ie ik wil ff praten ik zodas mooi ik ook ik wil het uit maken hahaha
sorry
dlientjuh schreef:ooee tjellbel...
niels is lelijk? maar hij is zooo leuk
sorry
dlientjuh schreef:en sorry na mij opening kom ik ook wel minder
alleen in de weekenden ben ik er dan meer
school is toch wat belangrijker